214 Reacties

2 jaar geleden

Het bedje staat hier tegen de muur aan, ik vind ze nu regelmatig tussen de muur en de spijltjes van haar bedje in.

2 jaar geleden

Reactie op Elinemdv

Het bedje staat hier tegen de muur aan, ik vind ze nu regelmatig tussen de ...
De speentjes 馃槣

2 jaar geleden

Samen gras gemaaid... ze vond het GEWELDIG!!馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Samen gras gemaaid... ze vond het GEWELDIG!!馃ぃ馃ぃ
Wat een lekkerding is het toch h猫 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op debbie14

Wat een lekkerding is het toch h猫 鉂わ笍
Ja!!. Beker was leeg, laat ze hem vallen.. en mokken.. vul hem even.. en dronk daarna weer verder 馃ぃ馃檲

2 jaar geleden

Ik laat mevrouw letterlijk 1 minuut alleen.. gelijk stiekem van de roze muisjes aan het snoepen.. alles onder natuurlijk 馃き ze keek ook heel betrapt toen ik weer terug was 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Fleur je mag niet op de tv kast zitten.... Fleur..馃槆馃え

茅茅n jaar geleden

"Slapen" maar dan wel alsnog je maiswafel eten

茅茅n jaar geleden

Ballenbak gekocht. Ik ging even naar het toilet! Dit trof ik aan toen ik beneden kwam.馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Ballenbak gekocht. Ik ging even naar het toilet! Dit trof ik aan toen ik be ...
Geweldig馃檲馃檴

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sannecl92

Ballenbak gekocht. Ik ging even naar het toilet! Dit trof ik aan toen ik be ...
Dit is bij ons dagelijks de situatie. 200 ballen het hele huis door..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inge1992

Dit is bij ons dagelijks de situatie. 200 ballen het hele huis door..
Hier liggen ze ook overal hoor maar ze wordt er zo blij van

茅茅n jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hier liggen ze ook overal hoor maar ze wordt er zo blij van
Dat blije ei hoofd van haar馃グ馃グ馃グ馃槏

茅茅n jaar geleden

Hier een boef van anderhalf die de keuken inrent.... Om ons er vervolgens op te wijzen dat de Keukenkast slotjes niet dicht zijn. Dan gaat hij ze allemaal aanwijzen totdat we ze dicht hebben gedaan. Ik vind het elke keer zo hilarisch 馃槀馃槀馃槀

茅茅n jaar geleden

Flink aan het miepen. Dus mama helpen met koken door de doperwten een voor een in de pan te doen 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Ik weet niet of t om te janken is of om te lachen.. tis niet iets wat m鈥檔 kind heeft gedaan. Maar wel op zijn kamer.. ik had daar vanmiddag perongeluk een kat op gesloten. Kwam ik na z鈥檔 2 uur achter.. toen ik m鈥檔 ventje naar bed wou brengen leek ik aparte geur te ruiken. Geen aandacht verder aanbesteed, want had al commentaar gekregen dat ik de deksel vd luier emmer er af had gedaan ( om te verschonen, was t vergeten) dus ik dacht die vage lucht hangt er daardoor nog. Toch zat t me niet helemaal lekker, want die geur was toch heel anders..net weer op z鈥檔 kamertje geroken, en op onderzoek uit gegaan.. onder z鈥檔 bedje lag dus gewoon een 馃挬馃檲. Arme kat, arm kind 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op Inge1992

Ik weet niet of t om te janken is of om te lachen.. tis niet iets wat m鈥檔 k ...
Whahahah och jee dat zou mij ook kunnen gebeuren hoor 馃き馃き

茅茅n jaar geleden

Stond voor haar klaar toen ze wakker werd net. Zodra ze beneden was kwam ze erachter dat er water onder de ballen zit. Wij keihard lachen en zei keihard huilen 馃檲馃槀馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Smelt 馃挌馃А

茅茅n jaar geleden

Geen foto gemaakt. Maar onze dame was vanavond enorm trots op het plasje wat ze staand naast het potje had gedaan 馃槅