Even lachen

Ellen3
10 maanden geleden
Volgen
Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃 Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen. Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
Reageer
Typ hier je reactie
119 reacties
Elinemdv
3 maanden geleden
Het bedje staat hier tegen de muur aan, ik vind ze nu regelmatig tussen de muur en de spijltjes van haar bedje in.
Elinemdv
3 maanden geleden
Reactie op Elinemdv
Het bedje staat hier tegen de muur aan, ik vind ze nu regelmatig tussen de muur en de spijltjes van haar bedje in.
De speentjes 😜
Petra81
2 maanden geleden
Reactie op debbie14
Wat een lekkerding is het toch hè ❤️
Ja!!. Beker was leeg, laat ze hem vallen.. en mokken.. vul hem even.. en dronk daarna weer verder 🤣🙈
Lapaza
2 maanden geleden
Ik laat mevrouw letterlijk 1 minuut alleen.. gelijk stiekem van de roze muisjes aan het snoepen.. alles onder natuurlijk 🤭 ze keek ook heel betrapt toen ik weer terug was 🤣
Sannecl92
één maand geleden
Ballenbak gekocht. Ik ging even naar het toilet! Dit trof ik aan toen ik beneden kwam.😂
Inge1992
één maand geleden
Reactie op Sannecl92
Ballenbak gekocht. Ik ging even naar het toilet! Dit trof ik aan toen ik beneden kwam.😂
Dit is bij ons dagelijks de situatie. 200 ballen het hele huis door..
Miertje08
één maand geleden
Reactie op Inge1992
Dit is bij ons dagelijks de situatie. 200 ballen het hele huis door..
Hier liggen ze ook overal hoor maar ze wordt er zo blij van
MJJN
één maand geleden
Hier een boef van anderhalf die de keuken inrent.... Om ons er vervolgens op te wijzen dat de Keukenkast slotjes niet dicht zijn. Dan gaat hij ze allemaal aanwijzen totdat we ze dicht hebben gedaan. Ik vind het elke keer zo hilarisch 😂😂😂
Ellen3
één maand geleden
Flink aan het miepen. Dus mama helpen met koken door de doperwten een voor een in de pan te doen 🤣
Inge1992
één maand geleden
Ik weet niet of t om te janken is of om te lachen.. tis niet iets wat m’n kind heeft gedaan. Maar wel op zijn kamer.. ik had daar vanmiddag perongeluk een kat op gesloten. Kwam ik na z’n 2 uur achter.. toen ik m’n ventje naar bed wou brengen leek ik aparte geur te ruiken. Geen aandacht verder aanbesteed, want had al commentaar gekregen dat ik de deksel vd luier emmer er af had gedaan ( om te verschonen, was t vergeten) dus ik dacht die vage lucht hangt er daardoor nog. Toch zat t me niet helemaal lekker, want die geur was toch heel anders..net weer op z’n kamertje geroken, en op onderzoek uit gegaan.. onder z’n bedje lag dus gewoon een 💩🙈. Arme kat, arm kind 😂
Bloemetjesgordijn
één maand geleden
Reactie op Inge1992
Ik weet niet of t om te janken is of om te lachen.. tis niet iets wat m’n kind heeft gedaan. Maar wel op zijn kamer.. ik had daar vanmiddag perongeluk een kat op gesloten. Kwam ik na z’n 2 uur achter.. toen ik m’n ventje naar bed wou brengen leek ik aparte geur te ruiken. Geen aandacht verder aanbesteed, want had al commentaar gekregen dat ik de deksel vd luier emmer er af had gedaan ( om te verschonen, was t vergeten) dus ik dacht die vage lucht hangt er daardoor nog. Toch zat t me niet helemaal lekker, want die geur was toch heel anders..net weer op z’n kamertje geroken, en op onderzoek uit gegaan.. onder z’n bedje lag dus gewoon een 💩🙈. Arme kat, arm kind 😂
Whahahah och jee dat zou mij ook kunnen gebeuren hoor 🤭🤭
Ellen3
één maand geleden
Stond voor haar klaar toen ze wakker werd net. Zodra ze beneden was kwam ze erachter dat er water onder de ballen zit. Wij keihard lachen en zei keihard huilen 🙈😂🤣🤣🤣🤣
Ellen3
24 dagen geleden
Geen foto gemaakt. Maar onze dame was vanavond enorm trots op het plasje wat ze staand naast het potje had gedaan 😆