Wat voor gekke dingen doen jullie baby’s allemaal? Bonuspunten voor foto’s erbij 😃
Gewoon een leuk topic om even te kunnen lachen bij alle grappige en ondeugende dingen die onze kleintjes doen.
Om meteen maar te starten, ik was alle speentjes kwijt. Bleek madame ze allemaal in haar bedje verstopt te hebben. Het ergste was dat ze zelf wist waar ze lagen, ze ging netjes helpen met zoeken 😂
Leuk al die kindjes die ‘helpen’ in de tuin. Hier nog eentje die met een klein gietertje steeds de planten water geeft. Heb deze maandag gekocht voor hem, maar ivm slechte weer nog niet uitgeprobeerd. Misschien leuke tip voor de rest hier, ik dacht alleen dat ik hem in de actie had Vd week voor €5 ipv de prijs die er nu staat:
https://www.action.com/nl-nl/p/tuinierset/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared
We zijn net verhuisd, dus ze is helemaal de keuken opnieuw aan het ontdekken. Het kastje met de poetsdoeken is een favorietje om leeg te trekken. Gister ook weer om vervolgens me heel tevreden aan te kijken van "Zo, dat is ook weer gebeurd. What's next...." 🙈
We zijn op onze boot en de tweeling ligt samen en in 2 persoonsbed. Ik heb ze denk ik wel 100x recht terug gelegd voor ze eindelijk stil waren en niet continue samen aan het spelen waren. Ik ging nog even snel kijken en dan vind ik dit.. 😂
Hanna snapt dat echt nog niet, laatst na jou vorige foto geprobeerd maar he ...
Komt vanzelf en ging hier ook in stapjes. Hier wees ze eerst aan welke stickers ik moest aangeven. Toen ze het zelf ging proberen haalde ik eerst de randjes allemaal van het vel. Zodat ze stickers er veel makkelijker af gaan.