214 Reacties

één jaar geleden

Pelle neemt de bloemetjes water geven wel heel letterlijk haha

één jaar geleden

Leuk al die kindjes die ‘helpen’ in de tuin. Hier nog eentje die met een klein gietertje steeds de planten water geeft. Heb deze maandag gekocht voor hem, maar ivm slechte weer nog niet uitgeprobeerd. Misschien leuke tip voor de rest hier, ik dacht alleen dat ik hem in de actie had Vd week voor €5 ipv de prijs die er nu staat: https://www.action.com/nl-nl/p/tuinierset/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared

één jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Leuk al die kindjes die ‘helpen’ in de tuin. Hier nog eentje die met een kl ...
Ik had die idd gezien, klein gietertje van de hornbach werkt prima

één jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Leuk al die kindjes die ‘helpen’ in de tuin. Hier nog eentje die met een kl ...
Ja deze is leuk! Heb ik ook gehaald, maar helaas nog geen tuin😅 maar binnenshuis ook leuk

één jaar geleden

Ze heeft nu haar eigen grasmaaier...😁

één jaar geleden

We zijn net verhuisd, dus ze is helemaal de keuken opnieuw aan het ontdekken. Het kastje met de poetsdoeken is een favorietje om leeg te trekken. Gister ook weer om vervolgens me heel tevreden aan te kijken van "Zo, dat is ook weer gebeurd. What's next...." 🙈

één jaar geleden

Zo leuk achteruit de glijbaan af🤣 wat worden ze toch groot hè meiden die kids van ons

één jaar geleden

Zo kan je ook spelen

één jaar geleden

Reactie op debbie14

Zo leuk achteruit de glijbaan af🤣 wat worden ze toch groot hè meiden die k ...
Oh die ondeugende blik 😍

één jaar geleden

Nieuwe speelplek

één jaar geleden

We zijn op onze boot en de tweeling ligt samen en in 2 persoonsbed. Ik heb ze denk ik wel 100x recht terug gelegd voor ze eindelijk stil waren en niet continue samen aan het spelen waren. Ik ging nog even snel kijken en dan vind ik dit.. 😂

één jaar geleden

James duimpje omhoog! Haha lekker genieten op de kermis 🤩

één jaar geleden

Haha het kussen van m’n man is versierd 😂🥰

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Haha het kussen van m’n man is versierd 😂🥰
Hanna snapt dat echt nog niet, laatst na jou vorige foto geprobeerd maar helaas 😂

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Hanna snapt dat echt nog niet, laatst na jou vorige foto geprobeerd maar he ...
Komt vanzelf en ging hier ook in stapjes. Hier wees ze eerst aan welke stickers ik moest aangeven. Toen ze het zelf ging proberen haalde ik eerst de randjes allemaal van het vel. Zodat ze stickers er veel makkelijker af gaan.

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Komt vanzelf en ging hier ook in stapjes. Hier wees ze eerst aan welke stic ...
Ah check ik denk soms waarom snapt de mijne dat nog niet maar meestal komt er een aapje uit de mouw 🙈

één jaar geleden

Tip van de dag laat je supermarkthulp je niet de boodschappentassen uitladen zonder eerst de eieren te redden.

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Tip van de dag laat je supermarkthulp je niet de boodschappentassen uitlade ...
Nu ben ik toch een beetje benieuwd hoe de afloop is geweest.. alle eieren kapot.?😬🙈

één jaar geleden

Reactie op Petra81

Nu ben ik toch een beetje benieuwd hoe de afloop is geweest.. alle eieren k ...
Zeker alle zes, gelukkig nog wel redelijk met de schaal er nog wel om heen. Dus maar een omelet van gebakken voor ons drieën

één jaar geleden

Met naar boven gaan zegt Olivia ineens: melkje mee. Wij: mama melk of aapjes melk (groeimelk) Olivia: nee papa melk… 🤷‍♀️😂