214 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Tip van de dag laat je supermarkthulp je niet de boodschappentassen uitlade ...
Haha! Of een pot appelmoes, sneuvelde hier een paar dagen geleden ook 🙈

één jaar geleden

Hihi

één jaar geleden

Olivia kan op vakantie natuurlijk in alle kasten en dus ook overal bij. Vanmiddag had ze een tomaatje gesnoept. Doe ik net die la open, ligt het bakje er zo bij 😂😂

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia kan op vakantie natuurlijk in alle kasten en dus ook overal bij. Van ...
Ze moet toch eerst proeven of alle kerstomaatjes nog goed zijn 🤭

één jaar geleden

Meneer was het er niet mee eens dat hij in de auto geen speen meer mag 🤭🙈

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia kan op vakantie natuurlijk in alle kasten en dus ook overal bij. Van ...
Bij ons heeft ze de voorraadkast/ koekjes kast van haarzelf gevonden... soepstengels, knijpfruit alles word nu zelf gepakt...

één jaar geleden

Zelf toetje eten...🤣

één jaar geleden

Ons boerinnetje had geholpen met zand van de kuilbulten te spitten. Jurkje krijg ik niet meer schoon.🙈

één jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Ons boerinnetje had geholpen met zand van de kuilbulten te spitten. Jurkje ...
Dan heeft ze het goed naar haar zin gehad💜

één jaar geleden

Reactie op Daniellebl

Ons boerinnetje had geholpen met zand van de kuilbulten te spitten. Jurkje ...
Biotex en goed laten intrekken misschien? Ossegal zeep geprobeerd? 😉

één jaar geleden

“Ivia ook schoentje aan” 😂😂 Vandaag haar 1e barbie mogen uitzoeken in de Franse supermarkt. Is er al een uur mee aan het spelen 🙌

één jaar geleden

Een paar schoenen is toch saaaaai

één jaar geleden

Er lag een leeg blikje in de speeltuin. Yared schopt hem naar de andere kant. Kijkt me aan en zegt vies weg hahahahaha En net was hij met een stokje aan het gooien en zei steeds hard lucht gooien. Toen gaf ik Joy ( mijn oudste dochter )ook een stokje. Dus yared ziet dat, gooit zijn stokje op de grond en zegt ander stokje. Waarop ik zei. Je had toch al een stokje? Zegt hij: nee ander stokje. Ziet hij dat zelfde stokje weer liggen en zegt heel enthousiast jaaaaaaa ander stokje hahahahahahaha

één jaar geleden

Vandaag aan het voetballen met opa. M'n vader schopt de bal weg, zo tegen het voorhoofd van m'n zoontje. Dreumes vond het erg grappig en lag in een deuk. 😆 lekkerding

één jaar geleden

Hier op het moment de hele dag vragen: oma bellen? Bel je eindelijk naar oma, is het eerste wat ze zegt: waar is opa? 😂 Gewoon elke keer weer en doet hetzelfde bij beide oma’s 😂🤣

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Hier op het moment de hele dag vragen: oma bellen? Bel je eindelijk naar om ...
😂😂 geweldig!! Hier wel steeds de telefoon pakken en dan papa zeggen. Maar zodra ik papa echt bel is er geen enkele interesse 😆

één jaar geleden

We hebben vakantie, dus lekker croissantjes bij het ontbijt. Geef onze dochter een croissantje, zegt ze: 'Neeee, tood (brood)!". Dus nu zit ze aan een bruine boterham met pindakaas 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Bij ons is naar bed gaan en feest. We noemen het de tuttie parade😅 er liggen er 12 in z'n bed.... en hij proeft ze allemaal stuk voor stuk

één jaar geleden

Reactie op Trace

Bij ons is naar bed gaan en feest. We noemen het de tuttie parade😅 er lig ...
Hahah geniaal. Pelle heeft er 6 ofzo in bed. En die blijft ook wisselen tot hij slaapt kennelijk is een "verse" speen toch glhet lekkerste

één jaar geleden

Reactie op Colet

Hahah geniaal. Pelle heeft er 6 ofzo in bed. En die blijft ook wisselen tot ...
Aaah is dat het! Vandaar dat hier 5 vd 6 spenen op de grond belanden voor meneer slaapt.. hij probeert ze gewoon allemaal uit en als dan net die laatste goed bevalt gaat hij slapen. En anders flikkerd ie die laatste ook uit bed en gaat huilen zodat ik kom. om opnieuw te kunnen gaan beginnen!