214 Reacties

één jaar geleden

Met de vaatwasser naar papa bellen😂😂 ik kon niet meer🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op JennVR

Met de vaatwasser naar papa bellen😂😂 ik kon niet meer🤣🤣
Haha geweldig! Die van ons belt ook met alles wat ze ziet, maar de vaatwasser heeft ze nog niet gebruikt 🤣

één jaar geleden

Onze dochter belde ook graag met vanalles. Hele verhalen (onverstaanbaar). Ze had een keer toevallig wel een echte telefoon tegen dr oor gedrukt, die van pappa. Weer een heel gesprek aan het voeren. Dus ik pappa bellen. Nou, ze keek me toch een potje verbaasd naar de telefoon toen die afging! 🤭

één jaar geleden

Haha ik had mijn dochter zo'n 2 weken geleden echt aan de telefoon. Zij was bij oma en ik was van werk naar huis aan het rijden. Ze was foto's aan t kijken op de telefoon van m'n moeder en blijkbaar lukte het haar om mij te bellen (puur toeval). Hele verhalen hadden we 😂🤣

één jaar geleden

Zo! Mama snijden? 😂 Heeft zelf de lade met lekkers open gekregen, is met de reep in haar stoel geklommen en heeft hem open gemaakt 🙈 En dat allemaal om 7 uur ‘s ochtends

één jaar geleden

Onze dochter had op een onbewaakt moment papa's airpods gevonden en ingedaan.. verkeerd om 🤣🤣 (Snel weer uitgegaan, gelukkig zaten ze heel ondiep)

één jaar geleden

Fynn had blijkbaar in de winkel zijn snottebel aan mij afgeveegd zonder dat ik het door had op een bijzondere plek, heb dus de hele tijd zo rond gelopen🙈😳 kwam er pas achter toen ik de auto weer instapte

één jaar geleden

Zelf aangetrokken🤣

één jaar geleden

Heeft ze haar stoel op een tuinstoel gezet en uit de kast een reep chocolade gejat 🙈 ‘Lekker chocola, gekregen van opa’ zeg ze 😏😂

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Heeft ze haar stoel op een tuinstoel gezet en uit de kast een reep chocolad ...
Kind is dol op chocola of niet ? 😂😂🤭

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Heeft ze haar stoel op een tuinstoel gezet en uit de kast een reep chocolad ...
Hahahaha

één jaar geleden

Reactie op Inge1992

Kind is dol op chocola of niet ? 😂😂🤭
Haha ja echt niet normaal

één jaar geleden

Wij zijn bij mijn schoonfamilie op bezoek en slapen bij mijn schoonmoeder, Luna's oma. We waren even langs de opa van mijn vriend (Luna's overgrootoma). Luna liep naar de gang en ik zei tegen haar dat ze haar schoenen moest pakken omdat we zo weer naar oma zouden gaan. Toen wees ze naar de woonkamer, waar haar overgrootoma zat, en zei ze Oma. Dus ik zei, nee.. dat is Ticke-oma (bijnaam voor overgrootoma, vanwege de klok). Klopt ze op haar buik. 🤪 Ticke-oma is voorlopig bij Luna dus dikke oma. 🤣

één jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij zijn bij mijn schoonfamilie op bezoek en slapen bij mijn schoonmoeder, ...
Oma van mijn vriend bedoel ik 🙃

één jaar geleden

Ooooh nee mama patgetti 🤦‍♀️😂

één jaar geleden

Weer wat anders dan de hond in de pot 😉

één jaar geleden

Reactie op Ellen3

Heeft ze haar stoel op een tuinstoel gezet en uit de kast een reep chocolad ...
Hier ook al z'n grappenmaker alleen zonder chocolade. Waar ze trouwens wel dol op is😅

één jaar geleden

Samen onder de douche met mijn meisje... Ziet ze mijn tepels.. 🤨🤔. Pakt ze mijn tepels ( echt alleen het puntje ervan..) en knijpt erin of er aan trekken en lachen.. Echt moet ik dat bij jou later gaan doen... zij lachen toen ik vroeg niet doen Fleur...en mijn man lachen .. tot dat zij water in het bakje opving via zijn penis. Haha🤣.. De wereld ontdekken zeg maar🤣

één jaar geleden

Gisteren voor het eerst zijn schoentje gezet.. wordt midden in de nacht wakker ; " Mama... Sinterklaas niet aanbellen toch? Dan Bommie (onze hond) heel hard blaffen! " 🤭🤣 Hij was er zooo mee bezig, echt schattig!

één jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Gisteren voor het eerst zijn schoentje gezet.. wordt midden in de nacht wak ...
Wow, wat praat hij al goed! 💕