124 Reacties

4 jaar geleden

6+5 2kg erbij 😭

4 jaar geleden

Ja ik ook zo'n beetje..😔 Achja we moeten 't maar voor lief nemen.. 😉

4 jaar geleden

9+ 3 2kg erbij. Gaat toch veelste snel??? Ik moet wel zeggen dat ik nu moeilijk na de wc ga

4 jaar geleden

9 weken zwanger 5kg kwijt 🤔

4 jaar geleden

Bijna 9 weken en nu zo’n 2 kg bijgekomen.. doodnormaal er groeit iets in ons lichaam 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

6wk+5 en nog niks erbij 😊 (maar heb nog wat extra kilootjes van mezelf, misschien teert het eerst daar op 🤔🤣)

4 jaar geleden

Reactie op Magbeth

9+ 3 2kg erbij. Gaat toch veelste snel??? Ik moet wel zeggen dat ik nu moei ...
Hier ook last van een moeilijkere stoelgang af en toe... Deze week met Roosvicee Laxo begonnen, smorgens een glas als ik mn vitamines inneem en soms later op de dag nog een beetje als ik er zin in heb. Gaat tot nu toe prima

4 jaar geleden

Nog niks erbij. Nu 10 weken.

4 jaar geleden

8+2, hier een halve kilo aangekomen

4 jaar geleden

Vandaag 7 weken en 0,9kg eraf... Maar ben sinds 6 maart twee keer ziek geweest, dat ik een paar dagen nauwelijks kon eten, en ik sport niet meer afgelopen weken(sportschool dicht) dus spiermassa is behoorlijk afgenomen 🙄

4 jaar geleden

7 weken vandaag en -1,5 kg

4 jaar geleden

7 weken -2

4 jaar geleden

8+4 en 3 kilo erbij..

4 jaar geleden

8+5. Ik was eerst 63,3kg en nu 67,7kg.... 4,4kg erbij dus. Maar ik maak me er totaal niet druk om. Het hoort erbij ❤

4 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen was 68 en uiteindelijk 98. Ik heb bij elke zwangerschap er na besloten echt te letten dat ik niet teveel aan kom, want de eerste 10/12 kilo gaan redelijk snel er af de laatste niet zo snel. Bij mijn laatste zwangerschap van mijn jongste zoontje was ik gelukkig maar ongeveer 15 kilo aangekomen, hij is nu 10 maanden en ik schommel een beetje tussen de 69 en 72 kilo. Nu ben ik 71 kilo precies. Ik eet zo gezond mogelijk en in het weekend neem ik bijvoorbeeld chips, chocola en ijs. Maar doordeweeks probeer ik dat echt te laten. Tot nu toe gaat dat redelijk. Ik ben 7 w en 1 d

4 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Hier ook last van een moeilijkere stoelgang af en toe... Deze week met Roos ...
Ik vul een literfles water met 80 ml laxo. Ik zorg dat ik deze voor 12 uur op heb. Zo verzeker ik mezelf ervan dat ik voldoende drink. Na 12 uur vul ik de fles opnieuw. Alleen met water en deze moet op. Sinds ik dit doe en extra groenten en 3 st fruit eet kan ik weer elke dag! Wat een luxe

4 jaar geleden

Ik ben alleen nog maar afgevallen. Bijna -3kg nu 😪

4 jaar geleden

8w6d en 1,5 kg erbij. Bij mijn eerste zwangerschap was het een goeie 20kg en dat zou ik nu terug anders willen zien 😅

4 jaar geleden

Leuk! En ik wil niet wegen🤣 ben ook sinds mijn andere 3 zwangerschappen 20 kilo erbij en niet eraf gegaan. Iedere poging die ik deed ging goed, maar ja was soms moeilijk vol te houden ivm beroep! Nu probeer ik met netjes te houden maar echt niet te doen, de honger is er enorm!

4 jaar geleden

Nu precies 2 kg erbij en ben 7+1