27 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben erg fan van de shirts van Noppies en Supermom. Zitten heerlijk, goede kwaliteit en zien er leuk uit. Op de website van Noppies verkopen ze verschillende merken: https://www.noppies.com/nl-nl/zwangerschaps-t-shirt/ Ze hebben ook een winkel in Amsterdam, mocht dat in de buurt zijn.

5 jaar geleden

Noppies en Supermom zijn inderdaad fijn. Moet zeggen dat ik ook erg te spreken ben over de shirts van Prenatal

5 jaar geleden

Ik draag shirts van Bonprix. Erg fijn. De shirts van de Prénatal schijnen erg door 🙈

5 jaar geleden

Ik vind de prenatal shirts fijn. Heb ook een paar gewone shirts van de zeeman 2 maten groter dan normaal

5 jaar geleden

Reactie op m_Z

Noppies en Supermom zijn inderdaad fijn. Moet zeggen dat ik ook erg te spre ...
Ik heb er een van supermom die na 2 wasbeurten helemaal faal was...

5 jaar geleden

Hema heeft extra lange shirts in het gewone assortiment, die zijn echt heerlijk vind ik.

5 jaar geleden

Ik ben ook heel tevreden van noppies! Ze zijn lekker lang, maar hebben geen ribbels op de zijkant zoals bij andere zwangerschaps tshirts, waardoor deze ook makkelijk te plooien en te strijken zijn. Deze zijn ook perfect draagbaar na de zwangerschap!

5 jaar geleden

Hier ook helemaal fan van de noppies. Heerlijke stof, lekker lang en staan ook nog eens mooi omdat ik dan gewoon de maat aan kan van voor de zwangerschap i.p.v 2 maten groter. Verwacht ze ook na de zwangerschap nog te gaan dragen

5 jaar geleden

Ik heb heel veel kleding van mamalicious! De kleding zit goed, maat komt goed overeen met de normale maat, snelle levering en vaak veel koopjes!!

5 jaar geleden

Ik koop eigenlijk bijna alles bij h&m. Hebben ook vaak aanbiedingen, zijn wel saaie shirt, gewoon zonder iets erop. Maar ik draag ze juist op bijv een panterprint rok. Heb ook hemdjes ervan voor de warme dagen😊

5 jaar geleden

Bij de ulla pupkin. Het huismerk tshirtje zijn mooi lang.

5 jaar geleden

Ik draag nog veel mijn eigen T-shirts, maar die zijn op een positiebroek wat aan de korte kant. Daarom doe ik daar nu vaak een basis katoenen hemdje van Vero Moda onder, die hebben soms ook lekker lange en in veel verschillende kleurtjes.

5 jaar geleden

De T-shirts en truien van de Lidl zijn heel fijn en niet duur! Groeien lekker met je mee en zijn qua lengte ook perfect!

5 jaar geleden

Zeker geen top kwaliteit maar wel goed voor enkele maanden. Paar basic shirtjes bij Primark in maatje groter. Geen spijt als het straks wellicht weer enkele jaren in de kast ligt te verstoffen

5 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Ik koop eigenlijk bijna alles bij h&m. Hebben ook vaak aanbiedingen, zi ...
Van de mama lijn? Welke heb je als ik vragen mag want ik had er een aantal besteld maar de zwarte en witte schijnen erg door :(

5 jaar geleden

H&m en noppies zijn beide fijn!

5 jaar geleden

Reactie op Annamamja

De T-shirts en truien van de Lidl zijn heel fijn en niet duur! Groeien lekk ...
Heb ik ook besteld in de Lidl shop, goeie basics!

5 jaar geleden

Heb een aantal bij Lidl webshop besteld. Zowel met als zonder mouwtjes. Zitten erg lekker en blijven goed in de was. En ook mama van h&m zit lekker

5 jaar geleden

Reactie op MiSangre

Van de mama lijn? Welke heb je als ik vragen mag want ik had er een aantal ...
Zwart schijnt bij mij helemaal niet door, wit wel een beetje. Maar dat heb ik altijd met wit. Heb van de hempjes grijs en roze (zitten bij elkaar) schijnen bij mij niet door (ook zwarte bh zie je niet er doorheen).

5 jaar geleden

Heb van Lidl de zwangerschaps t-shirt die zijn heel goed! En van een gewoon merk ga ik bij the sting de basics daar vallen heel lang, vind ze zelfs beter als sommige zwangerschapskleding.