18 Reacties

4 jaar geleden

Af en toe een (zout) dropje! Kan best zijn dat je bloeddruk lager is

4 jaar geleden

Idd, zorg op dat moment dat je iets zoute in de buurt hebt kan al heel erg helpen.

4 jaar geleden

Reactie op bigbrobigsis

Af en toe een (zout) dropje! Kan best zijn dat je bloeddruk lager is
Ga ik dat is proberen, dank je:)

4 jaar geleden

Drink bouillon helpt dan goed. Met drop moet je oppassen. Een te hoge bloeddruk krijgen ze niet meer naar beneden en is schadelijk voor je baby. Zelf gebruik ik de app van het Voedingscentrum om me te adviseren over wat ik beter wel en niet kan eten/drinken

4 jaar geleden

Drink bouillon helpt dan goed. Met drop moet je oppassen. Een te hoge bloe ...
Die gebruik ik inderdaad ook, daar staat niet meer dan 2-3 dropjes per dag. Bouillon neem ik ook wel is, maar de gedachte alleen al aan bouillon maakt me op dit moment misselijk 🙈. Toen ik vanmorgen beneden kwam rook het naar bouillon, mijn man verklaarde me voor gek hahaha, maar wordt nu al misselijk bij de gedachte ;)

4 jaar geleden

Hier het zelfde. Mijn bloeddruk was te laag. Neem nu in de avond een handje zoute cashewnoten en pak echt mijn rust wanneer het lukt. Middag dutjes zijn mijn leven nu 😂 behalve als ik moet werken natuurlijk. 🙈

4 jaar geleden

Hier het zelfde. Mijn bloeddruk was te laag. Neem nu in de avond een handje ...
Mag ik vragen wat jouw bloeddruk was?

4 jaar geleden

Crackers als je opstaat Verder hele dag door kleine dingetjes eten idd

4 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Mag ik vragen wat jouw bloeddruk was?
Normaal is die altijd rond de 135/75 en zakt nu soms terug naar 115/55.. is gemeten bij de huisarts. Als je al een lage bloeddruk van jezelf hebt heb je denk ik nog eerder last!

4 jaar geleden

Normaal is die altijd rond de 135/75 en zakt nu soms terug naar 115/55.. is ...
Dat is inderdaad wel een stukje lager dan normaal. Dat zou best kunnen inderdaad.. Ik kijk het wel even aan en anders maak ik denk ik een afspraak bij de huisarts/verloskundige om mijn bloeddruk te meten.

4 jaar geleden

ik heb hier ook last van, bij mn dochter jadik ook lage bloeddruk. vooral niet te heet douchen, regelmatig eten (heb je em weer grrr) en ook drinken niet vergeten. ik vind een opkikker tomaat wel lekkee bijv. niet te sterk. succes!

4 jaar geleden

Reactie op nienke86-24

ik heb hier ook last van, bij mn dochter jadik ook lage bloeddruk. vooral ...
vervelend.. Gaat deze keer wel beter? Opkikker tomaat klinkt nog wel oké, krijg in ieder geval geen kokhals neigingen al ik daaraan denk ;)

4 jaar geleden

Reactie op Koraaltje

Die gebruik ik inderdaad ook, daar staat niet meer dan 2-3 dropjes per dag. ...
Daarom zeg ik 'af en toe' ;-)

4 jaar geleden

Reactie op bigbrobigsis

Daarom zeg ik 'af en toe' ;-)
Yes ik had m door ;)

4 jaar geleden

Hier ook, continu dizzy en zwart voor de ogen. Bloeddruk 98/58. Nu 9w zwanger. En heb 10 maand geleden een gastric bypass gehad dus miss een combi. Ook ben ik super moe, kan bijna niks meer

4 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen met de verloskundige... Wel vooral goed blijven drinken. Ik heb bij mn vorige zwangerschap met 7weken in het ziekenhuis gelegen, uitdroging en ondervoeding door de misselijkheid en het overgeven,.. voelde me toen ook steeds heel dizzy en geen cent waard. Dit kunnen ze in je urine aflezen.

4 jaar geleden

Zoute drop eten kan helpen bij lage bloeddruk

4 jaar geleden

Hier ook altijd al een lagere bloeddruk. Sinds een paasdagen continue verschrikkelijk misselijk Vanmiddag maakte ik me wat druk omdat de kids elkaar in de haren vlogen. Stond te shaken en zag vlekken. Ben toen maar even gaan liggen. Nu alleen nog kotsmisselijk 15-4 echo Nu 6+2 weken