21 Reacties

4 jaar geleden
Zelf gebruik ik de Dr.Brauw fles met de Prematuren speen. Mijn dochter dronk ook te snel met als gevolg spugen maar door die fles niet meer. En het is ook gelijk de beste fles voor krampjes☺️

4 jaar geleden
Geloof dat er van difrax ook een prematuur speen is, die is nog kleiner. Misschien helpt dat?

4 jaar geleden
Wij hebben ook difrax fles, ons kleintje drinkt ook helaas snel, en wij kunnen geen kleinere speen ivm dat hij jbpm erin krijgt en anders komt er niks uit de speen. Wat wij ook wel doen is af en toe de fles eruit en even wachten

4 jaar geleden
Andere speen gebruiken. Ik heb wel 5 soorten flessen en spenen gekocht eerdat ik de goede had. Het is een behoorlijke zoektocht😅

4 jaar geleden
Nee, is echt te snel! Dit gebeurde bij mijn zoontje ook. De lactatiekundige raadde inderdaad de Dr Brown fles met P-speen aan. Gaat nog steeds prima! Hij drinkt net zo goed aan de borst als uit de fles!

4 jaar geleden
Reactie op NMB1904
Hmm oké! We hebben geprobeerd om even te stoppen tussendoor, maar dan schre ...
Ja is hier ook geen succes idd huilen en krijsen dan... Of als mama de druppels weer eens vergeet en dat toch halverwege doet #loedermoeder🤭 prematuren speen (Dr Brown) zou ik proberen die passen ook op jou fles als je gewoon een normale hebt van difrax... Wij hebben hier een Difrax speen voor op de Dr Brown namelijk...

4 jaar geleden
Met 10 minuten was die van ons ook klaar met 100a120ml. Daarna met meer fles inhoud 160ml incl boertje rond de 10 minuten klaar.Na een paar weken deed hij er opeens een uur over. Nou geef mij die 10min maar. Hebben nu een m speen gekocht en hij drinkt weer lekker snel. Difrax nog steeds.
Als de baby geen extra krampjes lijkt te hebben en tevreden is, ik vind het geen probleem hoor..

4 jaar geleden
Reactie op Happysohappy
Met 10 minuten was die van ons ook klaar met 100a120ml. Daarna met meer fle ...
Het probleem bij te snel drinken is dat ze niet goed aanvoelen dat ze vol zitten en dus meer drinken dan hun maagje kan opvangen. Hierdoor rekt het maagje op.

4 jaar geleden
Reactie op november11
Het probleem bij te snel drinken is dat ze niet goed aanvoelen dat ze vol z ...
Meer dan 5 flessen van 160 krijg ik er niet in per dag. Hij groeit goed en geeft heel duidelijk aan dat hij niet meer wil. Laat dus ook wel eens wat staan nog. Iedere baby is anders, als er een aantal tussen zitten die het zo prima doen (snel drinken) vind ik de boel rekken omdat het gezegd wordt niet nodig.

4 jaar geleden
Wij hebben de difrax en wij kregen de tip om de dop wat strakker aan te draaien. Dan moeten ze wat harder werken om het eruit te krijgen.. meestal doet ze nu zon 12 minuten over 120+4.. nog vrij snel maar is al 2 minuten langer dan ervoor.

4 jaar geleden
Reactie op Anoniem1996
Wij hebben de difrax en wij kregen de tip om de dop wat strakker aan te dra ...
Oh zo herkenbaar bij ons precies zelfde

4 jaar geleden
Die van ons ook. Ze is gulzig maar ze doet het goed, heeft ze vanaf het begin al. Sommige zeiden om het te rekken, hier reageerde ze niet goed op. De kinderarts vertelde dat ze gewoon lekker zo kon drinken zeker als ze er geen last van had.