7 Reacties

2 jaar geleden

Je kan altijd een thermosfles meenemn en bij receptie om gekookte water vragen maar vaak is er wel een waterkoker op de kmr aanwezig en als je het niet hebt is een kleintje meenem ook niet verkeerd

2 jaar geleden

Flessen water kopen en opwarmen in de flessenwarmer, die uiteraard wel van thuis meenemen 😉 Op waterflessen staan vaak icoontjes van een baby of flesje zo kan je zien welke het beste geschikt zijn. Succes en fijne vakantie!

2 jaar geleden

Evt een reis waterkokertje kopen? Zo'n mini.

2 jaar geleden

Oh, ik gebruik al maaaaanden gewoon warm water uit de kraan! Er ging een wereld voor me open toen het CB zei dat dat gewoon kan! Dus misschien is dat ook een optie?

2 jaar geleden

Ja er is meestal gewoon een waterkoker aanwezig in een hotelkamer :)

2 jaar geleden

Warm water uit de kraan. Afhankelijk of je ergens naar toe gaat waar je kraanwater kunt drinken. Of niet te oude leidingen hebben in het hotel, een of ander authentiek boetiekhotel. Dan zou ik dat niet doen en een camping waterkoker of flessenwarmer gebruiken. Veel hotelkamers hebben wel een waterkoker, dus misschien dat even navragen voor je het voor niets meeneemt

2 jaar geleden

Idd waterkoker op de kamer of zelf klein waterkokertje meenemen. Maar voor een flesje wil elk hotel vast een klein thermosflesje vullen!