26 Reacties

5 jaar geleden

Heb een Alecto,maar nu weet ik niet 100% zeker meer of de difrax erin pastte volgens mij de normale(dunne)wel.

5 jaar geleden

Wij hebben die van avent. Geen idee of difrax er ook in kan denk het wel

5 jaar geleden

Wij hebben die van Philips Avent. Deze was ook fijn voor olvarit potjes

5 jaar geleden

Wij hebben ook avent. Op het werk gebruiken we die ook en worden alle flessen erin gezet (Dr Brown, Difrax, Mam, Medela, Avent) alleen even kijken met de juiste hoeveelheid water!

5 jaar geleden

Wij hebben die van dr. Brown

5 jaar geleden

Geen, werd of te heet of te koud. Gewoon even in de magnetron 😁

5 jaar geleden

Wij hebben geen magnetron 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Amy2

Geen, werd of te heet of te koud. Gewoon even in de magnetron 😁
Magnetron wordt toch ook afgeraden?🤔

5 jaar geleden

Ik kreeg juist als tip geen flessenwarmer te kopen, dit duurt te lang als je baby echt aan het schreeuwen is om eten. Wat zijn jullie ervaringen? Het is onze eerste en zijn dus nog zoekende naar de makkelijkste/snelste oplossing!

5 jaar geleden

Ik kreeg juist als tip geen flessenwarmer te kopen, dit duurt te lang als j ...
Je hebt flessenwarmers die binnen 3 minuten een flesje opgewarmd hebben

5 jaar geleden

Magnetron wordt toch ook afgeraden?🤔
Weet je ook waarom dit is? Ik weet namelijk niet beter

5 jaar geleden

Geen. Warm t of in de magnetron of als t niet anders kan warm water. En dat de magnetron schadelijke straling af zou geven schijnt achterhaalt te zijn! Bij onze eerste ook zo gedaan.

5 jaar geleden

Geen wij hebben een Cooker met gefilterd water

5 jaar geleden

Wij hebben hem van Prenatal, universeel passen zo goed al alle flessen in

5 jaar geleden

Ik kreeg juist als tip geen flessenwarmer te kopen, dit duurt te lang als j ...
Vind het ook een onding hoor😅 gebruik liever de magnetron en heet water uit thermoskan.

5 jaar geleden

Wij hebben er een van Beaba, waarmee je zowel flesjes kan verwarmen als steriliseren

5 jaar geleden

Wij hebben voor onze 1e de flessenwarmer van dr. Brown aangeschaft. Niet alleen heel handig voor het maken van flesjes, maar later ook voor het opwarmen van hapjes. Ik heb hem toevallig vandaag uit de doos gehaald en we gaan hem nu zeker weer gebruiken.

5 jaar geleden

Ik heb een magnetron en geen flessenwarmer.

5 jaar geleden

Ik deed het met een thermos fles 1/3 heet 2/3 koud water,En dan volgende fles 2/3 heet 1/3 koud! Super snel vooral in de nacht overdag vaak gewoon de magnetron

5 jaar geleden

Weet je ook waarom dit is? Ik weet namelijk niet beter
Omdat er dan belangrijke voedingsstoffen verloren kunnen gaan, en het niet gelijkmatig verhit wordt in de magnetron