41 Reacties

6 jaar geleden

Www.nelly.com daar hebben ze hele leuke jurken. De ene jurk wel duurder als de ander maar ook veel goedkopere. Weet niet wat je wilt uitgeven natuurlijk maar misschien staat daar wat tussen!

6 jaar geleden

Misschien hebben ze bij boohoo wat leuks voor je

6 jaar geleden

Geen idee wat voor iets je zoekt. Maar wikkeljurkjes of jurken met overslag kun je met leuke sneakers nadien ook nog dragen... Ik heb zelf namelijk zoiets van Geisha

VRIEND

6 jaar geleden

C&A heb daar een mooie jurk gekocht voor een trouwerij, was ook een zwangerschapjurk

6 jaar geleden

Asos.com !!

6 jaar geleden

H&M! Komt tot de knie en is een heerlijk luchtig stofje. Bij de prenatal hebben ze trouwens ook echt wel leuke jurkjes.

6 jaar geleden

Asos, topshop en h&m heeft mooie jurken!

6 jaar geleden

Mamalicious heeft ook mooie jurken voor speciale gelegenheden. Www.mamalicious.com

6 jaar geleden

@Sanoy, durft jij om naar een bruiloftfeest te gaan? Ik ben ook 11 juli uitgenodigd voor een feest. Ik heb nog steeds twijfels.

6 jaar geleden

@Sanoy, durft jij om naar een bruiloftfeest te gaan? Ik ben ook 11 juli uit ...
Waarom zou je niet gaan? Als je bang bent voor corona: dat is vrijwel weg en anders is er nog de afstandregel

6 jaar geleden

Bonprix heeft ook wel leuke jurken nu ook sale

6 jaar geleden

Greep uit mijn jurkjes: Links beiden Mamalicious, midden boven Musthaves onder Asos, rechts Stradivarius en onder weer Mamalicious. Bijna alles in de sale gekocht en deze bij allemaal bij elkaar nog geen €100 ☺️

6 jaar geleden

Ik herken je probleem van dat het vaak te bloot is. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik haal mijn jurken niet uit de reguliere winkels. Ik shop bij de wat bedektere zaken (bijvoorbeeld bij Le Boutique, zit in Utrecht, Rotterdam en Amsterdam). Die jurken passen gewoon met mijn buik, zijn bedekt en zijn vaak een goede prijs. Succes!

6 jaar geleden

Misschien langrok + blouse combinatie

6 jaar geleden

Ken je deze al? https://www.seraphine.com

6 jaar geleden

Check ook zeker marktplaats, staan jurkjes op die vaak ook maar paar keer zijn gedragen.

6 jaar geleden

Zara zou je eens kunnen kijken. Bijzondere zwangerschapskleding hebben die.... wellicht zit er iets tussen

6 jaar geleden

Reactie op Ann1994

Www.nelly.com daar hebben ze hele leuke jurken. De ene jurk wel duurder a ...
Thnx! Heb ze net bekeken. Zitten idd veel leuke jurken tussen. Weet alleen niet of ik ze pas met mn dikke buik. En de henna is komende week al😅 Zouden ze met stretch zijn? 🤣

6 jaar geleden

Reactie op Joëlle

Misschien hebben ze bij boohoo wat leuks voor je
Top thnx! Weet je hoe lang t duurt voor ze versturen?

6 jaar geleden

Ik heb hele leuke maternity jurkjes via boohoo.com besteld in de sale. Had voor 45eu 3 jurkjes en een broek 😎 super leuk!