7 Reacties

4 jaar geleden

Wij betalen onze gastouder niet door als zij op vakantie gaat! Maar aangezien we hebben geregeld dat hij in haar vakantie naar een andere gastouder gaat (via het zelfde bureau) zijn we uiteraard gewoon hetzelfde kwijt. Ik zou het gek vinden als ik zou doorbetalen tijdens haar vakantie, je betaald tenslotte voor een dienst en die voert ze niet uit.. wij hebben dan ook wel een contract van 47 weken.. ik zou ff checken wat er bij jullie in het contract staat. Tijdens onze eigen vakanties hebben we gewoon pech!

4 jaar geleden

Reactie op Anna1990

Wij betalen onze gastouder niet door als zij op vakantie gaat! Maar aangezi ...
Hai ja dat klopt ik hoef haar niet betalen tijdens haar vakantie. Maar dan krijg ik weer te maken met het feit dat ik dat moet wijzigen bij belastingdienst voor drie weken vakantie (altijd zo een gedoe). En ik heb geen vervangende opvang die weken dan gaat ze naar opa en oma.

4 jaar geleden

Wij betalen elke maand 1 vast bedrag. Dus ook tijdens de vakantie. Gastouder houd de uren bij. Wij betalen het gemiddelde wat wij per maand verbruiken. Februari is hij bv. 3x geweest maar in november gaat hij 9x.

4 jaar geleden

Reactie op Nancy96

Hai ja dat klopt ik hoef haar niet betalen tijdens haar vakantie. Maar dan ...
Ik zou je niet druk maken om die 3 vakantieweken, in het ergste geval moet je dat verkregen bedrag eind van het jaar terug betalen maar dat is dan een “klein” bedrag. En anders ff opzij zetten

4 jaar geleden

Nee, ik wijzig toch elke maand mijn hoeveelheid uren voor de toeslag ivm onregelmatig werk, dus dat is geen werk.

4 jaar geleden

Wij betalen de gastouder alleen de uren die wij afnemen. Of als we op laatste moment afzeggen. Vakantie ed betalen wij niet

4 jaar geleden

Wij krijgen elke maand via een online portaal de uren te zien die afgenomen zijn. Die keuren we goed of af als er iets niet klopt. Vakantie betalen wij dus ook niet