18 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Jess83
Extreem dumping klachten waar ik last van heb en ben je ook maar zo weinig ...
Geen dumpingen gehad beide zwangerschap nieg en ik ben met de eerste zwangerschap 16kilo aangekomen en alles binnen een maand kwijtgeraakt en nu ben ik 30weken en 11kilo aangekomen, dus eigenlijk gemiddeld aangekomen
5 jaar geleden
Reactie op sedefs54
Geen dumpingen gehad beide zwangerschap nieg en ik ben met de eerste zwange ...
Dat is wel fijn dat je geen last van dumpingen hebt gehad. Ik ben morgen 30 weken zwanger en ben nu 5.5 kg aangekomen is wel erg weinig. Mijn BMi vol rode zwangerschap was 24 en gewicht van 57 kg dus ik groei minde had of het moet nog komen dat kan natuurlijk ook.
5 jaar geleden
Reactie op Dotjeziel
Sta momenteel op 0 kilo, was tot 20 weken 6 kilo afgevallen en die zitten e ...
Maar wel fijn dat je nu zwanger bent ik moest van het ziekenhuis 18 maanden wachten om zwanger te mogen ronde. ik heb gelukkig nog geen tekorten gehad. Mijn operatie was 5 april 2018.
5 jaar geleden
Reactie op Jess83
Maar wel fijn dat je nu zwanger bent ik moest van het ziekenhuis 18 maanden ...
Was ook niet echt gepland, hier mag je ook de eerste 2 jaar niet zwanger worden. Heb ook nog PCOS en heb nooit van mn leven aan anticonceptie gezeten, was er van overtuigd dat ik niet zwanger kon worden.. Vind het wel eng met eventuele darmhernia
5 jaar geleden
Reactie op Dotjeziel
Was ook niet echt gepland, hier mag je ook de eerste 2 jaar niet zwanger wo ...
Net als jij heb ik ook PCOS maar door de GBP kan het zijn dat e nu een lichte vorm ervan hebt net als wat ik heb nu heb ik geen zware PCOS meer. Die darm hernia waar je over praat daar ben ik ook hele tijd zo bang voor net als jij. Ik ken namelijk iemand die dat gehad heeft tijdens de zwangerschap. Maar lang niet iedereen krijgt dat gelukkig maar.
5 jaar geleden
Twee jaar geleden een GBP gehad. Ik heb extra controles door zowel het ziekenhuis als de kliniek waar ik ben geopereerd. Vaker bloed prikken, extra’s groei echo’s. Gelukkig gaat alles wel goed, behalve wat tekort aan vitamines en veel maagpijn.
5 jaar geleden
Reactie op Jess83
Ja daar baal ik ook van vanwege de GBP mag je niet thuis bevallen niet leuk ...
Van welke regio kom je? Ik mag wel thuis bevallen maar ik wil het niet haha
5 jaar geleden
Ik heb de sleeve, voordat ik wist dat ik zwanger was al heel ziek. Misselijkheid is amper weg geweest. Bloeddruk extreem laag en extra dalingen. Veel maagkrampen en pijn in me maag. Extra omeprazol mag dus nu 80mg ipv 40mg per dag.
Bij de 12, 20 en 28 weken bloed laten prikken.
B12 ijzer ferretine laag maar nu net genoeg voor bevalling qua hoogte.
5 jaar geleden
Ik heb GBP en ben zwanger. Zwangerschap is fijn. Nu 30 weken en nergens last van gehad.
Ja alleen veel letten op mijn vitamines. Sowieso moet ik in het ziekenhuis bevallen. Is mijne 2de nu.
Bij de eerste had ik toen nog geen GBP en had ik bijna alle klachten die een zwangere vrouw kon hebben. Misselijk. Zwangerschapsdiabetes emotioneel.
Mijn 2de nu .. is echt genieten vergeleken met eerste