75 Reacties

3 jaar geleden

Wij laten ze ontwerpen door een kunstenaar die we kennen en zijn dus ietsje eerder begonnen (rond week 22). Maar rond week 28 lijkt me ook nog prima op tijd.

3 jaar geleden

Wij hebben onze proefdruk (via tadaaz) al binnen gekregen, staat opgeslagen op de computer dus zodra ze geboren wordt is het nog wat dingetjes aanpassen en bestellen. De enveloppen gaan we hier wel op Voorhand adresseren zodat het al een stress minder is wanneer ze geboren is 😅

3 jaar geleden

wij hadden in week 22 proefdruk besteld. en de bestelling is zo goed als klaar.

3 jaar geleden

Ik ontwerp 'm zelf. In principe is het kaartje al klaar. Alleen bij geboorte even wat gegevens aanpassen en dan naar de drukker. Enveloppen bestel ik tijdens m'n verlof en ga ik dan alvast schrijven.

3 jaar geleden

27 weken en proefdruk besteld.

3 jaar geleden

Ik heb het bij 15 weken al gedaan, gewoon om al te kijken wat we mooi vinden. Er bleek een leuke tussen te zitten, dus met 15 weken was hij al klaar

3 jaar geleden

Ik heb er geen haast mee heb wel wat rond gekeken maar doe het lekker als ik straks thuis zit dan heb ik tijd zat 🤗

3 jaar geleden

Wij gaan het kaartje zelf ontwerpen, maar we moeten nog beginnen. Geen idee ook nog wat we zouden willen. 😅

3 jaar geleden

Dames ik snap die geboortekaartjes niet 😅😅 Kindje is nog niet geboren je weet eigenlijk niet wanneer hij/zij komt en hoeveel gram cm etc Ben helemaal in de war wil het ook heeeeel graag maar wanneer is het verstandig om het te laten maken 🙈🙈🙈

3 jaar geleden

Dames ik snap die geboortekaartjes niet 😅😅 Kindje is nog niet geboren je ...
Je kan op voorhand al dingen als het ontwerp, tekeningen, naam, ouders, contact gegevens voor het bezoek,... alle gegevens invullen die je er op wilt hebben. Bij bv geboortedatum en gewicht kan je alles al invullen met een schatting bv. Wij zijn uitgerekend voor 23 november en hebben dat er op gezet, daarvan hebben we een proefdruk besteld om te zien of we het kaartje echt wel leuk vonden en of er iets aangepast moest worden. Zodra ze geboren is vullen we dan de geboortedatum en gewicht etc in waar nu de “proef gegevens” staan zeg maar en dan bestellen we daar het juiste aantal van 😁

3 jaar geleden

Ik denk dat je rond 25 weken het raamwerk klaar moet hebben.

3 jaar geleden

Ligt er heel erg aan waar je het wil bestellen. Een ontwerp laten maken kan wel een paar dagen, wellicht weken duren. Maar via de meeste internet sites kun je zo bestellen en heb je binnen 2-5 dagen de kaarten binnen. Dus je zou in je verlof ook pas kunnen beginnen als je wil 😉

3 jaar geleden

Bij veel sites kun je een ontwerp opslaan als je een account aanmaakt, heb ik gedaan bij madeformoments. Dan vul ik na de geboorte de naam lengte gewicht etc nog even in en bestellen. Ik bestel ook de enveloppen vooraf en schrijf er dan gewoon een paar per dag, bij de eerste ook gedaan was echt handig🙂

3 jaar geleden

Ik heb de onze deze week ontworpen, alles opgeslagen. Ben nu met adressenlijst aan het beginnen. Dan sla ik dat allemaal op en hoef ik tegen die tijd alleen gewicht en datum enzo aan te passen ☺

3 jaar geleden

Ik zou liever niet de website waar het besteld is achter op het kaartje hebben staan. Welke sites doen dat niet?

3 jaar geleden

Made for moments na 3 proefdrukken, startte ik vanaf nul. Kan je op die website doen ' zelf ontwerpen'. Ondertussen tevreden en labels aangevraagd :)

3 jaar geleden

Reactie op LucyJ

Ik zou liever niet de website waar het besteld is achter op het kaartje heb ...
Bij Madeformoments staat er alleen een M klein op de achterkant

3 jaar geleden

Reactie op LucyJ

Ik zou liever niet de website waar het besteld is achter op het kaartje heb ...
Tadaaz ook niet

3 jaar geleden

Wij hebben dinsdag een afspraak bij een fotograaf die geboortekaartjes maakt. Deze fotograaf had ook onze trouwfoto's en trouwalbum gemaakt en daar waren we erg tevreden over

3 jaar geleden

Beginnen? Wij zoeken een kaartje online uit en slaan de link op. Als ik bevallen ben bestellen we deze en laten ze thuis sturen. Wij doen expres een kaartje zonder foto, omdat ik het zelf niet prettig vind om de foto bij iedereen in huis te hebben staan. Ik hou zelf meer van een leuke vrolijke tekening.