Hallo!
Inmiddels ben ik 31 weken zwanger.
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mooi geboortekaartje, maar zie door de bomen het bos niet meer. 😅
We willen graag een kaartje met een foto, maar ook in de stijl van het kamertje (zie foto ter inspiratie)
Zouden jullie ons willen spammen met jullie geboortekaartjes zodat we misschien ons droomkaartje vinden voor ons meisje! 🥰🥰
Update moderator: dit topic is gesloten omdat er inmiddels actief wordt gereageerd op het topic 'Geboorte kaartjes inspiratie'.
Wij hebben bij heyboyheygirl.nl besteld! Zijn wel kaartjes die iets duurder zijn qua prijsklasse maar ze hebben hele originele kaartjes. Je mag ze ook laten aanpassen naar wens, dat zit bij de prijs in. Wij zijn heel tevreden!
Wij bestellen op Made for Moments. Kun je helemaal personaliseren, kleuren veranderen, lettertypes veranderen. Echt prachtige kaarten! Ook bijpassende enveloppen en sluitzegels etc
Hoi, ik heb een eigen webshop met geboortekaartjes en maak ook kaartjes op maat. 😊 wellicht dat wij samen je droomkaartje kunnen maken! Kijk maar eens op studiopup.nl daar staat mijn vaste collectie
Voor Jelte zouden we een Mozes mandje gebruiken. Die kan je natuurlijk doen met het dekentje uit je bedje. Evt op zoek naar takje met blaadjes (kwantum) die lijkt op het behang. Daarnaast met een letterbord de naam, gewicht, lengte en geboorte datum.