27 Reacties

4 jaar geleden

Ik was bij mijn eerste zwangerschap gespaard van alle kwaaltjes... nu enkel met momenten gevoelige borsten maar verder niets... wij zijn 5 weken ver ongeveer. We zouden blij moeten zijn maar ik kan me voorstellen dat geen kwaaltjes hebben toch onzeker maakt. Hier toch... 🤞

4 jaar geleden

Dit is me eerste. En ik moet steeds overgeven als ik wakker wordt. Maar mijn collega had bij der eerste niks en bij der 2e juist wel misselijk

4 jaar geleden

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap geen een keer misselijk geweest en nu ook weer niet. Ik had toen wel pijnlijke borsten en was behoorlijk moe. Ook dat heb ik nu niet. Het enige verschijnsel wat ik heb is dat ik helemaal onder de puistjes zit terwijl ik dat nooit heb.. Had ik ook niet bij mijn eerste zwangerschap. Het kan dus echt elke keer anders zijn. 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Hoi hoi, voor mij is dit de eerste zwangerschap en ben nu 9+2 en ik heb echt negens last van..... Ja gevoelige borsten maar dat is dat het ook. Volgens mij ben ik een bofkont, maar het maakt me soms ook wel onzeker.

4 jaar geleden

Reactie op Babydua

Ik was bij mijn eerste zwangerschap gespaard van alle kwaaltjes... nu enkel ...
Ja wat zegt klopt denk ik helemaal. We zouden er blij mee moeten zijn, maar het maakt me juist wat onzeker

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Bij de eerste hing ik meer boven de wc dan dat ik iets anders deed... 20x per dag spugen was niks. En nu bijna 7 wkn van de 2e, echt helemaal nergens last van. Ik probeer er maar van te genieten. 😁

4 jaar geleden

Gelukkig maar dat je (nog) niet misselijk ben. Ik ben zwanger van mijn eerste. Nu bijna 10 weken en nog niet misselijk geweest. Ik heb een lage bloeddruk en vooral s avonds erg moe. Verder weinig andere klachten.

4 jaar geleden

Ja wat zegt klopt denk ik helemaal. We zouden er blij mee moeten zijn, maar ...
Ooh ik vind dit heel erg fijn wel om te lezen. Ik werd vanochtend wakker ook wat onzeker. Ik kan niet wachten tot we de eerste echo hebben en een kloppend hartje zien. Wat me wel helpt is dat ik niet ongesteld ben geweest, dus dat betekent toch iets!!

4 jaar geleden

6+1 ook nergens last van eigenlijk Over 4 dagen echo Maak me een beetje zorgen of alles wel goed is Ben zo zenuwachtig voor de echo

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

6+1 ook nergens last van eigenlijk Over 4 dagen echo Maak me een beetje zo ...
Ja heel herkenbaar.. en de echo duurt nog zo lang..

4 jaar geleden

Ja heel herkenbaar.. en de echo duurt nog zo lang..
Wanneer heb jij de echo Die van mij is al vervroegd Van 15 april na 1 april Na een hoop .miskramen wilde ze het toch eerder volgen Ik wil het zo graag 🤞

4 jaar geleden

Ik ben 6 + 1 en heb echt nergens last van , alleen soms buikpijn of ik als nog mijn menstruatie krijg . En heb energie voor 2 🙈 mijn vriendin is 1 week langer en spuugt al weken en is heel moe ‘ maak me daarom ook een beetje druk , heb ook pas 28 april mijn termijn echo 😞

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Wanneer heb jij de echo Die van mij is al vervroegd Van 15 april na 1 ap ...
Vraagje : waarom is je echo vervroegd? X

4 jaar geleden

Reactie op MamaVan12Miskramen

Wanneer heb jij de echo Die van mij is al vervroegd Van 15 april na 1 ap ...
Ik pas 28 april! Fijn dat jij al wat eerder mag!!

4 jaar geleden

Bij de eerst continue moeten overgeven vanaf 4 weken tot 36 week voor de rest totaal niets van kwaaltjes en nu 2de en helemaal niet misselijk maar afschuwelijk pijnlijke borsten, last van buik pijn continue, constant goesting in iets ... Maaar gelukkig niet misselijk

4 jaar geleden

Reactie op K_nov

Ik ben 6 + 1 en heb echt nergens last van , alleen soms buikpijn of ik als ...
Wij zijn even ver en ik heb ook 28 april echo.. hier ook sinds vandaag ook geen pijnlijke borsten.. wel misselijk af en toe..

4 jaar geleden

Reactie op baby on the way..

Wij zijn even ver en ik heb ook 28 april echo.. hier ook sinds vandaag ook ...
Hoop dat we mazzel hebben met de zwangerschaps kwaaltjes 🙈

4 jaar geleden

ik ben bij de 1e nooit misselijk geweest en nu bij de 2e ok nog niet ben bijna 6 weken!!elke zwangerschap is anders ik heb nergens last van alleen mn borsten erg zeer dat had ik bij de 2e ook, en onrustige huid dat had ik bik de 1e weer niet

4 jaar geleden

Hallo dames, Ik was ook ooh zo blij dat ik geen kwaaltjes had, en sinds gister (7weken) veel misselijk en spugen. Bij me 1ste vanaf dat ik wist dat ik zwanger was tot aan de bevalling gespuugd.

4 jaar geleden

Ik dacht bij 5 weken.. ooooh nergens last van. Easy! Maar te vroeg gejuicht: inmiddels 6 weken+ en continu misselijk, honger, moe, slap en futloos. Dus geniet ervan!