26 Reacties

4 jaar geleden

Ook weinig tot geen klachten. 6+2

4 jaar geleden

Met me 5+4

4 jaar geleden

Ik had vage klachten toen ik 1 dag overtijd was. Na 5 dagen overtijd een positieve test. Ik had gevoelige borsten, maagzuur, stemmingswissslingen (emotioneel) en moe. Nu ben ik in mijn 7e week en is de misselijkheid erger aan ‘t worden. 🥴

4 jaar geleden

nou toen ik pas zwanger was baalde ik ook omdat ik ook helemaal geen kwaaltjes had .. ondertussen ben ik 7 weken zwanger en kotsmisselijk .. ik kom mijn bed bijna niet uit.. dus het .. Bij mijn begon het pas met 6 weken.. 🤮🤮🤮

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde ben vandaag precies 5 weken. Ik voel helemaal niks ervan.. dat ik er gewoon aan ga twijfelen. 4 positieve testen. Ik wil gewoon weer testen omdat ik eraan ga twijfelen pff.. ik wil gewoon wat voelen hahaha 😁

4 jaar geleden

Nu 5+4 , bij mij begonnen de klachten een beetje dit weekend.. misselijk ..moe en hoofdpijn.. Maar niet heel extreem..

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 4 weken en begin nu lichtelijk misselijk te worden als ik te lang met een lege maag blijf lopen. Sochtends nog geen last. En volgens mij komen de gevoelige borsten er nu ook aan.

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 4 weken en begin nu lichtelijk misselijk te worden als ik te ...
Oh en ik heb last van maagzuur en dat ik veel moet boeren.

4 jaar geleden

Af en toe al tot 5 weken wat wisselende klachten maar nu ik de 6 weken ben gepasseerd wordt het wel erger en vaker.

4 jaar geleden

Hier ook geen klachten, maar dat was bij mijn eerste precies zo. Hele zwangerschap geen dag misselijk geweest oid. Nu weer en nu maakt het iets minder onzeker, omdat het de vorige keer ook goed zat. Ik zou er vooral van genieten!

4 jaar geleden

Exact 5 weken en ook geen echte klachten. Lees dat het merendeel pas rond 6 weken last krijgt van misselijkheid. Probeer me er dus niet al te druk in te maken (al lukt dat hier ook niet iedere dag even vlot hoor 🙆🏼‍♀️)

4 jaar geleden

Ik weet vandaag dat ik zwanger ben. Omdat mijn ongesteld is niet gekomen 9 dagen over de tijd helemaal geen last van niks. Met mijn dochter had ik veel van pijn bij de borst

4 jaar geleden

Geniet er maar van dat je nog niks voelt! Tot ongeveer 6 weken had ik ook nergens last van en ineens werd ik mega misselijk en moe en kan ik echt bijna niks meer doen zonder me doodziek te voelen. Maar het is dus echt normaal dat je nog niks voelt, het komt vast goed!

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen maandag een positieve test in handen en heb de afgelopen 2 a 3 dagen last van krampjes en wat steekjes in me liezen. Waar ik me dus juist weer erg druk om maak! Haha zo zie je maar het is nooit goed! Wel heb ik last van gevoelige borsten! Laten we hopen dat we snel een goede echo in ons handen hebben pfff

4 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb wel sinds 3/4 weken grote en gevoelige borsten. Ben wel erg moe, en heb geen zin in sociale contacten maar verder ook geen klachten.

4 jaar geleden

Ik kreeg met 5+4 gevoelige borsten en zag m’n buik veranderen. Paar dagen later werd het gevoel al minder. En nu 5 dagen later is de gevoeligheid helemaal weg. Dus ik weet 99 procent zeker dat dit weer een miskraam gaat worden..

4 jaar geleden

Ik had voor ik de test had gedaan (nu 2 weken geleden) al last van kwaaltjes. Ik had dit alleen niet gelinkt aan een zwangerschap. Ik ben nu 6w3d en slaap slecht, ben vroeg wakker, misselijk de hele dag door, gevoelige borsten en een opgeblazen buik. Ook heb ik veel kramp, schijnt er allemaal bij te horen. Iedereen is verschillend, ik denk dat je je helemaal nog geen zorgen hoeft te maken! Je gaat vanzelf merken dat je zwanger bent!

4 jaar geleden

Ik kreeg met 5+4 gevoelige borsten en zag m’n buik veranderen. Paar dagen l ...
Dat wil echt niet meteen zeggen dat het een miskraam gaat worden. Niet iedereen heeft altijd klachten. Zolang je geen bloed verliest zal ik gewoon genieten en positief blijven

4 jaar geleden

Vandaag mn zusje verteld dat ik zwanger ben. Ook ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes. Zij had ook nergens last van en heeft 2 gezonde kinderen op de wereld gezet.

4 jaar geleden

Tot 6 weken en 5 dagen nergens last van, en toen extreem misselijk en overgeven 😅 heel erg moe ook. Het komt vanzelf.. Of niet! En dan heb je waarschijnlijk gewoon geluk! Er zijn zat vrouwen die door een zwangerschap heen dansen. En je hebt er die er doorheen kruipen.