Geen klachten

Lientje003
3 maanden geleden
Volgen
Het is dat ik een positieve test gehad heb, anders zou ik niet denken dat ik zwanger ben. Nergens last van, bijna 5 weken nu. Stiekem maak ik me er wel een beetje zorgen om. Wanneer kregen jullie de eerste klachten?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
26 reacties
Evs90
2 maanden geleden
Reactie op Evs90
Tot 6 weken en 5 dagen nergens last van, en toen extreem misselijk en overgeven 😅 heel erg moe ook. Het komt vanzelf.. Of niet! En dan heb je waarschijnlijk gewoon geluk! Er zijn zat vrouwen die door een zwangerschap heen dansen. En je hebt er die er doorheen kruipen.
Oeps! Bedoel 5 weken en 6 dagen!
  • Rapporteren
Colet
2 maanden geleden
Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb echt alleen last van vermoeidheid verder ook niks
  • Rapporteren
momof2!
2 maanden geleden
Reactie op Colet
Ik ben morgen 5 weken zwanger en heb echt alleen last van vermoeidheid verder ook niks
Me too. 5+3
  • Rapporteren
Xwolf
2 maanden geleden
Hier ook nog geen symptomen bij 6 wkn, maar begrijp uit voorgaande berichten dat dat mogelijk nog gaat komen... Ik snap wel je onzekerheid. Ik ben blij dat ik me zo goed voel, maar twijfel door het ontbreken van symptomen ook wel of het allemaal oké is. Gelukkig heb ik volgende week echo en hoop ik dan bevestiging met beeld en geluid te krijgen :) .. succes allen!
  • Rapporteren
RoosMaxime
2 maanden geleden
Ik had ook geen klachten bij 5/6 weken, maar nu wel hoor. Maakte mij echt zorgen dat ik niet misselijk was, etc. Nu functioneer ik amper door de misselijkheid. Geniet er voor nu nog maar even van, want die kwaaltjes komen vast nog wel.
  • Rapporteren
S1m0n3
2 maanden geleden
Ik heb ook op wat moeheid na geen klachten. Zit al in week 8...
  • Rapporteren