16 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Ik had precies het zelfde. Totdat ik bij de 6 weken kwam, er is geen dag dat ik niet misselijk ben.....

4 jaar geleden

Ik ben nu 5+2 dagen en voel niets meer soms nog een paar steken maak me ook wat zorgen dinsdag heb ik mijn 1ste echo

4 jaar geleden

Ik had hetzelfde tot week 6. Geniet er nog maar van😊

4 jaar geleden

Ja absoluut. Ik ben morgen 7 weken en heb ook nergens last van. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik vanaf het begin mega misselijk. De laatste zwangerschap hebben we moeten afbreken door een afwijking waarmee de baby geen overlevingskans had dus ik word hier heel zenuwachtig van. Gelukkig heb ik wel al een echo gehad afgelopen dinsdag en het hartje klopte dus so far so good 🤞🍀

4 jaar geleden

Hoi! Ik had precies het zelfde. Totdat ik bij de 6 weken kwam, er is geen d ...
Ik weet niet waarom maar ik denk dan meteen van hartje klopt niet ofzo. Al die onzekerheid:(

4 jaar geleden

ik weet ook sinds woe dak zwanger ben,hb alleen gevoelige tepels verder niets, en zit wel lkkr onder de pukkels vreselijk durf amper nog mensen aan te kijken

4 jaar geleden

Reactie op Lilian89

Ja absoluut. Ik ben morgen 7 weken en heb ook nergens last van. Bij mijn vo ...
Oh wat naar, maar nu wel heel fijn nieuws!

4 jaar geleden

Ik ben nu 7 weken, en tot op heden nog geen kwaaltjes gehad. Moet nog 3 weken wachten tot de eerste echo, dus nog eventjes geduld hebben🍀🍀

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde en ben even ver.. Kan me er ook zo'n zorgen over maken, maar laten we een beetje proberen te genieten! Zwanger tot tegendeel bewezen!

4 jaar geleden

Reactie op Pasq

Ik heb precies hetzelfde en ben even ver.. Kan me er ook zo'n zorgen over m ...
Helemaal waar!

4 jaar geleden

Nu 7.3 en ook vrijwel geen kwaaltjes. Af en toe n vlaag van misselijkheid of hier en daar een kleine steek/kramp maar echt niet heel erg. Nu wel sinds 1 week last van mn rug maar dat is altijd al een zwakke plek geweest ook gezien mn werk in de zorg dus durf niet 100% te zeggen waar t nu van is.

4 jaar geleden

Wees maar blij geen kwaaltjes. Ben nu 6+3 denk ik en vanaf 4 weken elke dag misselijk moet de hele dag regelmatig eten om het wat weg te houden en ben moe. Al paar ochtende hoofdpijn gehad en soms buik en rug krampen. Snap jullie gevoel... ik word juist ook onzeker met alles wat ik wel en of niet voel. Het is heel normaal dat we dit voelen er gebeurt nog al wat in ons lichaam. Nog geen last van de hormonen gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Inaminie

Wees maar blij geen kwaaltjes. Ben nu 6+3 denk ik en vanaf 4 weken elke d ...
Ja heb wel is buikkrampen gehad. Maar hormonen ook totaal nog niet..

4 jaar geleden

Hi, Ik had tot week vijf ook geen last hoor. Geniet er maar van. Ben nu 2 weken verder en ontzettend misselijk. Ik maakte mij in het begin ook veel zorgen, maar dat is echt niet nodig. Succes en geniet ervan!

4 jaar geleden

Hoi lieve dames! Omdat er een actief topic is over dit onderwerp in jullie geboorteclub, zal ik dit topic sluiten. X