Geen kwaaltjes

daphne1997xxx
18 dagen geleden
Volgen
Hiii girls! Ik heb dus totaal geen last van kwaaltjes en ben 4 +3 week Zwanger en dat maakt je best onzeker soms! 8 april om 09:00 hebben we de eerste echo! Hebben nog meer geen last van kwaaltjes ? πŸ€—
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
149 reacties
Stephanieq
18 dagen geleden
Ik heb moodswings en vermoeid en daar is alles wel mee gezegd denk ik. Ik ben ook benieuwd naar wat andere ervaren. Ikzelf ben 5+3
  • Rapporteren
pascaljanineralph
18 dagen geleden
Geen zorgen maken, dat had ik met m’n eerste kindje ook. Hele fijne zwangerschap gehad, alleen in de zomer hield ik wat vocht vast. Lekker van genieten! Nu met de 2de inmiddels 5,5 week zwanger misselijk πŸ˜…
  • Rapporteren
Iertje
18 dagen geleden
Bij mij begon dat in week 5 te spelen. Rommelende buik, opgezet gevoel, misselijk met vlagen.
  • Rapporteren
Magbeth
18 dagen geleden
Had ook geen kwaaltjes. Ben nu 7weken een ik heb elke dag hoofdpijn hele vieze smaak in me mond een kan niet alles meer eten
  • Rapporteren
Eindelijkzwanger
18 dagen geleden
Hier het zelfde ik ben 4+2 En eigenlijk ook nergens last van. Eerste week wat vermoeid dacht dat het door mijn werk kwam. Hahaha maar voor de rest voel ik mij prima. Maar snap wat je bedoelt.
  • Rapporteren
Kyuubi
18 dagen geleden
Nowps. Hier ook nogsteeds geen kwaaltjes.
  • Rapporteren
Ciindyyx96
18 dagen geleden
Wat vermoeider als normaal en wat gevoelige borsten verder nergens last van nu 6+4!
  • Rapporteren
Priscilla010
18 dagen geleden
Geen zorgen, bij mij vorige zwangerschap ook.geen kwaaltjes gehad. Nu ben ik alleen erg moe en zo nu en dan misselijk maar verder ook geeb kwaaltjes. Geen zorgen dus, ze kunnen ook nog komen πŸ˜„
  • Rapporteren
Maudia
18 dagen geleden
Wat versta je onder kwaaltjes? πŸ™„πŸ€­ Ik heb ook Γ©cht alleen maar last van m'n borsten en als ik tΓ© lang iets doe krijg ik een strak gevoel in m'n onderbuik.....ben nu, als t goed is, 6w4d. Dit is wel anders in vergelijking met mijn 2 vorige zwangerschappen...geeft bij mij vaak ook een gevoel van "oeioei, zit t wel goed?!?" 😣
  • Rapporteren
HannahV
18 dagen geleden
ik ook niet! ik ben bij de eerste ook klachtloos doorgekomen en dan ga je aan heel veel dingen twijfelen of het nog wel goed zit. bij de 2e wel veel misselijk geweest de eerste maanden. maar nu bij de 3e dus ook niks...moet nog afspraak maken met vk voor eerste echo maar kon niks plannen nog ivm coronavirus en planningen werk en gesloten kdv's. ik zou me geen zorgen maken zolang je geen bloedverlies hebt gehad. en dan nog, met beetje bloedverlies kan het ook goed zijn. :)
  • Rapporteren
Mummy2Be
18 dagen geleden
Ben ik nu echt de enige da ni snapt wat 4+3 of 5+3 betekent? πŸ˜‚ plss help 😜
  • Rapporteren
pascaljanineralph
18 dagen geleden
Reactie op Mummy2Be
4 + 3 betekend 4 weken en 3 dagen Zwanger
  • Rapporteren
Chanty92
18 dagen geleden
Reactie op Mummy2Be
4 weken en 3 dagen. Of 5 weken en 3 dagen etc. 😊
  • Rapporteren
Zaheera
18 dagen geleden
Ik ben ook precies 4+3 weken zwanger! En ook 8 april 1e echo! Sinds vandaag gevoelige borsten en alleen iets vermoeid. Gister avond voor het eerst even misselijk geweest. Soms maak ik me ook een beetje zorgen hoor. Fijne zwangerschap!
  • Rapporteren
Kcimberly
18 dagen geleden
6 wk, geen kwaaltjes op zere borsten na!😊
  • Rapporteren
daphne1997xxx
18 dagen geleden
Reactie op Zaheera
Ik ben ook precies 4+3 weken zwanger! En ook 8 april 1e echo! Sinds vandaag gevoelige borsten en alleen iets vermoeid. Gister avond voor het eerst even misselijk geweest. Soms maak ik me ook een beetje zorgen hoor. Fijne zwangerschap!
Oh wat grappig jaaa!!
  • Rapporteren
Isabelle1
18 dagen geleden
Last van pijn in de lies / onderrug (menstruatie achtige pijn, vermoedelijk bandenpijn) , heel erg gevoelige tepels en veel scheetjes πŸ€·β€β™€οΈ ... eind van de maand eerste echo! 1ste zwangerschap, heel erg spannend!! 6weken zwanger
  • Rapporteren
Mummy2Be
18 dagen geleden
Reactie op Chanty92
4 weken en 3 dagen. Of 5 weken en 3 dagen etc. 😊
En hoe weten jullie precies vanaf welke datum dat jullie moeten tellen.. vooraleer je echo hebt gehad. want ik heb eerlijk gezegd geen idee. Van zodra ik over tijd was heb ik een simpele test gedaan die positief was. Ik dacht max 1 week of 2. Maar nu heb ik een clearblue test met weekindicator afgenomen. En die gaf 3+ aan.. dus nu weet ik het al helemalal niet meer πŸ˜‚
  • Rapporteren
daphne1997xxx
18 dagen geleden
Reactie op Mummy2Be
En hoe weten jullie precies vanaf welke datum dat jullie moeten tellen.. vooraleer je echo hebt gehad. want ik heb eerlijk gezegd geen idee. Van zodra ik over tijd was heb ik een simpele test gedaan die positief was. Ik dacht max 1 week of 2. Maar nu heb ik een clearblue test met weekindicator afgenomen. En die gaf 3+ aan.. dus nu weet ik het al helemalal niet meer πŸ˜‚
Vanaf de eerste dag van je laatste menstratie tellen!
  • Rapporteren
MiniMe20
18 dagen geleden
Nu ben ik 6+3 wkn en deze week voor het eerst misselijk. Hiervoor nergens last van, alleen wat plopjes in mn buik, zullen wel darmen zijn geweest. Veel plezier bij je echo!
  • Rapporteren