149 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb moodswings en vermoeid en daar is alles wel mee gezegd denk ik. Ik ben ook benieuwd naar wat andere ervaren. Ikzelf ben 5+3

4 jaar geleden

Geen zorgen maken, dat had ik met m’n eerste kindje ook. Hele fijne zwangerschap gehad, alleen in de zomer hield ik wat vocht vast. Lekker van genieten! Nu met de 2de inmiddels 5,5 week zwanger misselijk 😅

4 jaar geleden

Bij mij begon dat in week 5 te spelen. Rommelende buik, opgezet gevoel, misselijk met vlagen.

4 jaar geleden

Had ook geen kwaaltjes. Ben nu 7weken een ik heb elke dag hoofdpijn hele vieze smaak in me mond een kan niet alles meer eten

4 jaar geleden

Hier het zelfde ik ben 4+2 En eigenlijk ook nergens last van. Eerste week wat vermoeid dacht dat het door mijn werk kwam. Hahaha maar voor de rest voel ik mij prima. Maar snap wat je bedoelt.

4 jaar geleden

Nowps. Hier ook nogsteeds geen kwaaltjes.

4 jaar geleden

Wat vermoeider als normaal en wat gevoelige borsten verder nergens last van nu 6+4!

4 jaar geleden

Geen zorgen, bij mij vorige zwangerschap ook.geen kwaaltjes gehad. Nu ben ik alleen erg moe en zo nu en dan misselijk maar verder ook geeb kwaaltjes. Geen zorgen dus, ze kunnen ook nog komen 😄

4 jaar geleden

Wat versta je onder kwaaltjes? 🙄🤭 Ik heb ook écht alleen maar last van m'n borsten en als ik té lang iets doe krijg ik een strak gevoel in m'n onderbuik.....ben nu, als t goed is, 6w4d. Dit is wel anders in vergelijking met mijn 2 vorige zwangerschappen...geeft bij mij vaak ook een gevoel van "oeioei, zit t wel goed?!?" 😣

4 jaar geleden

ik ook niet! ik ben bij de eerste ook klachtloos doorgekomen en dan ga je aan heel veel dingen twijfelen of het nog wel goed zit. bij de 2e wel veel misselijk geweest de eerste maanden. maar nu bij de 3e dus ook niks...moet nog afspraak maken met vk voor eerste echo maar kon niks plannen nog ivm coronavirus en planningen werk en gesloten kdv's. ik zou me geen zorgen maken zolang je geen bloedverlies hebt gehad. en dan nog, met beetje bloedverlies kan het ook goed zijn. :)

4 jaar geleden

Ben ik nu echt de enige da ni snapt wat 4+3 of 5+3 betekent? 😂 plss help 😜

4 jaar geleden

Reactie op Mummy2Be

Ben ik nu echt de enige da ni snapt wat 4+3 of 5+3 betekent? 😂 plss help � ...
4 + 3 betekend 4 weken en 3 dagen Zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Mummy2Be

Ben ik nu echt de enige da ni snapt wat 4+3 of 5+3 betekent? 😂 plss help � ...
4 weken en 3 dagen. Of 5 weken en 3 dagen etc. 😊

4 jaar geleden

Ik ben ook precies 4+3 weken zwanger! En ook 8 april 1e echo! Sinds vandaag gevoelige borsten en alleen iets vermoeid. Gister avond voor het eerst even misselijk geweest. Soms maak ik me ook een beetje zorgen hoor. Fijne zwangerschap!

4 jaar geleden

6 wk, geen kwaaltjes op zere borsten na!😊

4 jaar geleden

Reactie op Amber❤️

Ik ben ook precies 4+3 weken zwanger! En ook 8 april 1e echo! Sinds vandaag ...
Oh wat grappig jaaa!!

4 jaar geleden

Last van pijn in de lies / onderrug (menstruatie achtige pijn, vermoedelijk bandenpijn) , heel erg gevoelige tepels en veel scheetjes 🤷‍♀️ ... eind van de maand eerste echo! 1ste zwangerschap, heel erg spannend!! 6weken zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Chanty92

4 weken en 3 dagen. Of 5 weken en 3 dagen etc. 😊
En hoe weten jullie precies vanaf welke datum dat jullie moeten tellen.. vooraleer je echo hebt gehad. want ik heb eerlijk gezegd geen idee. Van zodra ik over tijd was heb ik een simpele test gedaan die positief was. Ik dacht max 1 week of 2. Maar nu heb ik een clearblue test met weekindicator afgenomen. En die gaf 3+ aan.. dus nu weet ik het al helemalal niet meer 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mummy2Be

En hoe weten jullie precies vanaf welke datum dat jullie moeten tellen.. vo ...
Vanaf de eerste dag van je laatste menstratie tellen!

4 jaar geleden

Nu ben ik 6+3 wkn en deze week voor het eerst misselijk. Hiervoor nergens last van, alleen wat plopjes in mn buik, zullen wel darmen zijn geweest. Veel plezier bij je echo!