149 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op daphne1997xxx

Vanaf de eerste dag van je laatste menstratie tellen!
Okay.. 4+4 dan. Thx 😘

4 jaar geleden

Hier nog zo een geluks vogel tot nu toe. 4+5 weken. Heb totaal nergens last van zoals gevoelige borsten en misselijkheid. Enige waar ik even last van had was dat ik in t begin heel moe was en vreetbuien had, maar dat is zelfs nu niet meer aan de orde. T enige waar ik last van heb is mn buik die flink aan het rommelen is en zo nu en dan kramp.

4 jaar geleden

Ik heb lang zitten twijfelen om te vragen of er nog mensen dit hebben! Bedankt voor je topic! Ik voel mij ook helemaal niet zwanger, behalve dat ik moe ben heb ik niks van symptomen.. Ik ben nu 6 weken, maar kan pas 14 april voor de eerste echo.. Tis afwachten.. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van dus ik maak me geen zorgen. Maar.... Ik kan niet wachten tot ik een buikje heb en dat wondertje voel bewegen om mij op en top zwanger te voelen. Ik vind dat echt genieten!

4 jaar geleden

Ik heb al dagen een vieze smaak in mn mond. Btje proeft het als bloed/metaal..🙈 is dat 'normaal'? Overal zit een vieze bijsmaak aan

4 jaar geleden

Ik ben nu 6+1 en hier ook weinig kwaaltjes alleen heel moe en smiddags krijg ik hoofdpijn dat is alles. Was mijn vorige zwangerschap wel anders toen was de wc mijn beste vriend.😂

4 jaar geleden

Reactie op Mummy2Be

Ben ik nu echt de enige da ni snapt wat 4+3 of 5+3 betekent? 😂 plss help � ...
Dat betekent 4wk en 3 dagen zwanger

4 jaar geleden

Reactie op MarinkeM

Ik heb al dagen een vieze smaak in mn mond. Btje proeft het als bloed/metaa ...
Hier heb zelfde probleem 7 weken zwanger Het is normaal volgens gynocloog Helaas niks helpt zei ze.

4 jaar geleden

Ik ook. Wilde dit ook al vragen! Maakt het zo onzeker he. Ik heb alleen gevoelige borsten. Verder niks. Ja 6u klaarwakker. Maar is nu al half 7😉

4 jaar geleden

Ah jaloers geniet er van dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Maar nu elke ochtend verschrikkelijk misselijk ik zou graag met jullie willen ruilen. Maak je niet druk en geniet

4 jaar geleden

Ik ben extreem moe. Wil het liefst heel de dag slapen. Heb echt smiddags een dutje nodig 😜 Ook heel erg last van moodswings/saggo. En kan soms misselijk worden van bepaalde geuren. Verder geen kwaaltjes, geen pijn in de buik etc.

4 jaar geleden

Sommige vrouwen hebben heel de zwangerschap nergens last van. Ik zou zeggen, geniet ervan zolang het duurt! Het hcg hormoon loopt tm 12 weken hard op, daarna zwakt het iets af. Bij mijn eerste zwangerschap kwamen de kwaaltjes pas met 6-7 weken.. nu helaas wat vroeger

4 jaar geleden

Hier 4+4 en wisselende symptomen. Ene keer wat misselijk en dan weer weg. Is normaal zei vk. Denk dat je pas vanaf 5-6 wk echt gaat merken. Liefs

4 jaar geleden

Hier ook helemaal geen kwaaltjes en ook ik word er wat onzeker van.. Alhoewel; ik heb wel gevoelige borsten en ik ben steeds heel vroeg klaarwakker en vervolgens de avonds wel wat moe. Maar dat is het wel echt. Nu zes weken zwager.

4 jaar geleden

Veel ongikrampen en af en toe een vreemd gevoel in m'n borsten. Af en toe een 'leeg' gevoel in m'n maag. Nu 4.0 weken zwanger, vandaag positief getest.

4 jaar geleden

Hi, ik heb alleen af en toe last van gevoelige borsten voor de rest ook niks. 4 weken en 2 dagen zwanger.

4 jaar geleden

Hier 4+4 en herken je hoor! Alleen erg moe, af en toe wat gevoelige borsten.. maar thats al! Ook wat onzeker er van. Meer ook omdat ik “verwachten” dat de symptomen elke dag een beetje erger zouden worden. Geen idee waarom ik dat denk maar oké :p

4 jaar geleden

Hier ook geen kwaaltjes nu 4 weken ongeveer...wel gevoelige borsten en zag dat mij tepels al een klein beetje veranderd waren. Iets pijnlijke buik, maar allemaal niks spannends. 15 april pas echo ivb met corona virus is dat verlaat.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met de zwangerschap. Ik ben nu 5.6 weken. Behalve wat branderige tepels en wat lichte vermoeidheid ook nergens last van. Snap die onzekerheid helemáál! Ik moet ook nog wachten tot 3 april. Dan pas eerste echo. Het was erg druk benoemde de verloskundige.

4 jaar geleden

Ik kwam er pas bij 6 weken achter dat ik zwanger was, cyclus onregelmatig en ben pas gaan testen toen ik een aantal dagen achter elkaar hele pijnlijke borsten had! Nu bijna 7 weken en vanmorgen voor het eerst onzettend misselijk opgestaan.. Vriendin van me heeft zich tot 12 weken helemaal prima gevoeld, geen kwaaltje niks, dus verschilt echt bij elke zwangerschap/persoon! Geniet er juist maar van!😘

4 jaar geleden

Zo fijn om dit allemaal te lezen.. ik ben nu 6+3 en heb nog nergens echt last van gehad. Ik ben alleen moe en heb soms duizelingen maar verder geen klachten te bekennen. Begon me er toch ook een beetje zorgen over te maken maar nu ik dit allemaal lees geeft het wel een beetje rust :) we kunnen denk ik het best allemaal positief blijven en van dit wonder genieten!