Geen pijnlijke borsten meer en onzeker

shiiir_x
7 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal Ik ben 4/5 weken zwanger en ik heb vorige week maandag positief getest. Ik heb al 5 dagen last van wat lichtje steekjes links en rechts en lichte krampjes! Niet pijnlijk! Ook waren mijn borsten vol en gevoelig.. alleen sinds vandaag heb ik geen gevoelige borsten meer en dit maakt me zo onzeker! En dan lees ik van alles op Google en zie ik dat veel vrouwen dit ook hadden als ze een miskraam kregen pfff... Herkent iemand dit ook?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
Zonnetje91
7 dagen geleden
Ik had ook met 4-5 weken pijnlijke borsten, daarna is dat weg gegaan en geen last meer van gehad. Vandaag 8 weken, en 2 weken terug een kloppend hartje gezien. Heb verder ook geen klachten, dat maakt me ook wel onzeker. Morgen weer een echo, ben benieuwd
  • Rapporteren
Loesoe1985
7 dagen geleden
Heb zelf beide kanten mee gemaakt. Heb 2 keer een miskraam gehad waarbij ik merkte dat mijn kwaaltjes langzaam verdwenen. Ook bij mijn zwangerschap nu heb ik een paar dagen ineens geen klachten gehad en daarna kwamen ze in volle hevigheid terug. Er valt dus echt niks over te zeggen.. zo lang je geen bloedverlies hebt, moet je er vanuit gaan dat het Oke is..
  • Rapporteren
Laum02
7 dagen geleden
Dit had ik ook. Nu ook geen steekjes meer en verder ook totaal geen klachten. Geen misselijkheid, niet moe, helemaal niks.. Dit is mijn derde er ik heb nooit mogen klagen, maar had altijd wel het gevoel dat alles me hoog zat qua misselijkheid en volle gevoelige borsten.. Dus ook best een beetje onzeker nu. Het enige wat ik herken is mijn onderste buikspieren als ik bepaalde bewegingen maak dat het "anders/zwanger" voelt. Dus ben blij als het 20 april is en ik de eerste echo heb. Verder probeer ik me er niet te veel op te focussen. Misschien komt het nog of wie weet zijn we geluksvogels๐Ÿ˜‰
  • Rapporteren
Danique89
7 dagen geleden
Herken je verhaal. Ben 8+ 3 dagen en 3 dagen ineens geen klachten meer. Al had ik er al niet veel. Krampen en zere borsten. Toch overlegt met de vk en mijn onrust besproken. Mijn echo zou a.s. donderdag niet doorgaan maar nu na overleg wel. Vanavond wel weer wat krampen... Donderdag maar afwachten... Ik hoop dat wat er gezegd word dat we geluksvogels zijn
  • Rapporteren
Evelien_82
7 dagen geleden
Ik heb het ook. Vandaag 4+3 dagen. Eerste dagen merkte ik dat mijn borsten echt zwaar en gevoelig waren en sinds deze ochtend niks meer. Ik heb heel de dag me suf gepiekerd hierover. Echt niet leuk. Morgen heb ik een bloedname voor hcg... ik hoop dat dat geruststellend gaat zijn.
  • Rapporteren
Evelien_82
7 dagen geleden
Reactie op Zonnetje91
Ik had ook met 4-5 weken pijnlijke borsten, daarna is dat weg gegaan en geen last meer van gehad. Vandaag 8 weken, en 2 weken terug een kloppend hartje gezien. Heb verder ook geen klachten, dat maakt me ook wel onzeker. Morgen weer een echo, ben benieuwd
Fijn om ook positieve ervaringen te horen :-)
  • Rapporteren
Evelien_82
7 dagen geleden
Reactie op Danique89
Herken je verhaal. Ben 8+ 3 dagen en 3 dagen ineens geen klachten meer. Al had ik er al niet veel. Krampen en zere borsten. Toch overlegt met de vk en mijn onrust besproken. Mijn echo zou a.s. donderdag niet doorgaan maar nu na overleg wel. Vanavond wel weer wat krampen... Donderdag maar afwachten... Ik hoop dat wat er gezegd word dat we geluksvogels zijn
Ik hoop het ook! Veel succes bij de echo
  • Rapporteren
shiiir_x
7 dagen geleden
Veel succes bij de echo! ๐Ÿ€ Ik hoop het ook.. Fingers crossed ๐Ÿคž๐Ÿป Ik heb daarnet wel een heeeeel licht rood veegje gehad met afvegen dus dat maakt me nog onzekerder.. maar hopelijk kan dit nog te maken hebben met de innesteling (4-5 weken) ik maak mezelf helemaal gek..
  • Rapporteren
Pasq
7 dagen geleden
Ha Shir, Ik had exact hetzelfde. Toen ik met een positieve test in handen stond had ik vrijwel direct pijnlijke borsten. Dat hield na een aantal dagen volledig op. Ik had helemaal 0 symptomen en voelde me ook echt niet meer zwanger. Door een eerdere miskraam dacht ik vrijwel zeker te weten dat het misging. Ik heb er zelfs hier een topic over aan gemaakt. Nu net 6+3, kan ik je vertellen dat de symptomen echt in alle hevigheid terug zijn en ik dagelijks misselijk ben. Zegt natuurlijk nog niet alles maar ik voel me in elk geval weer helemaal zwanger. Ten tijde van die miskraam bleef ik overigens nog heel lang symptomen houden. T zegt dus eigenlijk helemaal niet zo veel. Sterkte!
  • Rapporteren
Evelien_82
7 dagen geleden
Reactie op Pasq
Ha Shir, Ik had exact hetzelfde. Toen ik met een positieve test in handen stond had ik vrijwel direct pijnlijke borsten. Dat hield na een aantal dagen volledig op. Ik had helemaal 0 symptomen en voelde me ook echt niet meer zwanger. Door een eerdere miskraam dacht ik vrijwel zeker te weten dat het misging. Ik heb er zelfs hier een topic over aan gemaakt. Nu net 6+3, kan ik je vertellen dat de symptomen echt in alle hevigheid terug zijn en ik dagelijks misselijk ben. Zegt natuurlijk nog niet alles maar ik voel me in elk geval weer helemaal zwanger. Ten tijde van die miskraam bleef ik overigens nog heel lang symptomen houden. T zegt dus eigenlijk helemaal niet zo veel. Sterkte!
Bedankt voor je reactie! Dat stelt toch een beetje gerust :-)
  • Rapporteren
SaNoy
7 dagen geleden
Ik had hetzelfde, maar het komt en het gaat. Mijn borsten zijn nu met 7+4 minder gevoelig dan dat ze in het begin waren. Maar in de ochtend laten ze me altijd goed voelen dat ze er zijn.
  • Rapporteren
my3thbaby
7 dagen geleden
Hier ook onzeker๐Ÿ˜Ÿ Vanacht werd ik wakker met buikpijn. Nu nog steeds, voel het meer rechts onderin. Probeer rustig te blijven en te zeggen dat het mโ€™n verklevingen zijn. (Altijd al heel gevoelige buik, na 2 kz) Toch bang dat het mis is. Straks moet in naar Ha om B12 injectie dan zal ik gelijk eventjes opgooien.
  • Rapporteren
Annerieke1994
7 dagen geleden
Ik voel me sinds gister niet meer misselijk. Minder gevoelige borsten. Vandaag voel ik me ook minder moe. Maak me daardoor dus extra zorgen..
  • Rapporteren
RB87
7 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteravond. Echt ineens voelden mn borsten alsof er een ventiel opengedraaid was en ze gewoon weer leeggelopen waren. Nu is de gevoeligheid weer wat terug, maar ze zijn toch weer wat 'slapper'/ zoals voor de zwangerschap. Maak mij ook zorgen. Ben 5+5 week trouwens. Afwachten maar..
  • Rapporteren
EvaM90
6 dagen geleden
Hier wisselt het ook heel sterk, zo voelde ik het hele weekend niets, maar toch een prachtige test gehad maandag, nu 5+4. De kwaaltjes zijn overigens wisselend bij mij. Sterkte!
  • Rapporteren
Noukie014
6 dagen geleden
Hey meiden, Ik zou proberen je niet al te druk te maken. Je hormonen verschillen met de dag, de ene dag kan je dus meer last hebben dan de andere dag. Ook ligt het eraan of je bijv druk bent geweest, hoe je hebt geslapen, of je veel afleiding hebt gehad. Bij de topic "geen kwaaltjes" lees je veel vrouwen die weinig tot geen last hebben en dit meestal niks zegt.
  • Rapporteren
Evelien_82
6 dagen geleden
Reactie op RB87
Ik heb precies hetzelfde, sinds gisteravond. Echt ineens voelden mn borsten alsof er een ventiel opengedraaid was en ze gewoon weer leeggelopen waren. Nu is de gevoeligheid weer wat terug, maar ze zijn toch weer wat 'slapper'/ zoals voor de zwangerschap. Maak mij ook zorgen. Ben 5+5 week trouwens. Afwachten maar..
Bij mij we het vandaag al een beetje terug. En ik heb ook de uitslag van de hcg gekregen en dat was gelukkig wel goed. Ik begin er dus terug moed in te krijgen
  • Rapporteren