16 Reacties
5 jaar geleden
Ik helaas ook niet.. Als ik naar mijn moeder toe wil komt ze mij meestal gewoon ophalen en vriendinnen vinden het ook geen probleem om mijn kant op te komen & heb ook vriendinnen op loop afstand dus wandel ik er gewoon naar toe. Ik vind het ook echt zooo irritant dat je nergens even snel heen kunt gaan hoop snel mijn rijbewijs te halen...
5 jaar geleden
Ik heb ook geen rijbewijs.. Ga binnenkort beginnen, want met 2 kids is dat wel makkelijk. Nu brengt me man s ochtends ons zoontje naar school en onze dochter word opgehaald door opa, zelfde als ons zoontje klaar is op school is opa er ook. Ik werk in de middag, kan geen ochtend werken ivm Corona regels etc.... Herken het dat je dan minder mobiel bent....
5 jaar geleden
Ik heb ook geen rijbewijs en ben al 5 jaar mama (van 3). Red me prima. Doe zoveel mogelijk lopend zolang zoontje nog niet in het fietsstoeltje mag. Zodra dat wel mag/kan, lekker fietsen.
Heb wel het geluk een winkelcentrum op loopafstand te hebben, school van de oudste ook prima te lopen en schoonouders wonen ook op 5 min lopen.
5 jaar geleden
De auto is niet tot mijn beschikking door de weeks. Dus ik gebruik het ov. Ook beter want woon in een grote stad dus ben dan sneller. Of lopen, valt hij meestal ook nog in slaap. Als ik niet de hele wagen mee wil nemen pak ik de draagdoek. Ik heb er eigenlijk geen moeite mee. Maar ik snap als je snel naar je moeder wilt ov niet fijn is. Kan je eventueel fietsen?
5 jaar geleden
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik wil binnenkort wel beginnen maar het CBR loopt toch nog hopeloos achter. Ik ben 3 dagen in de week thuis mijn ons dochtertje. Ik probeer in ieder geval 2 x per week te gaan wandelen met die kleine in de kinderwagen. Even boodschapje doen of wandelen in het park. Ik doe het vooral om beide even een frisse neus te halen en mijn conditie op te bouwen. Na een uurtje wandelen ben ik best moe en het ik zeker 2 dagen bekken-spierpijn. Maar het gaat langzaam steeds makkelijker. Ik kan niet wachten tot mijn dochtertje in het fietszitje kan. Ik ben gek op fietsen. Dan kunnen we ook wat verder weg van huis.
5 jaar geleden
Ik heb wel een rijbewijs maar gebruik deze alleen voor lange afstanden. We lopen veel en als de afstand verder is, gooi ik haar in de draagzak op de fiets (ik weet dat dit niet wordt aangeraden maar het werkt goed).
Over een paar weken gaan we ook de kinderwagen in de trein proberen. De bus ging goed.
5 jaar geleden
Reactie op Spruitopkomst
Ik heb wel een rijbewijs maar gebruik deze alleen voor lange afstanden. We ...
Ik zag een badass mama met drie kindjes in de bakfiets en eentje in de draagzak!
5 jaar geleden
Reactie op meliah
Dan ben ik zeker een uur aan het fietsen haha dat is ook geen optie voor mi ...
Hmm jammer, en savonds bij je moeder blijven slapen? Dat doe ik wel is. Of kan je partner je eventueel halen? Hier heen ov terug ophalen uit zijn werk.