Dat is de boodschap die ik vanmorgen door m'n strot geduwd kreeg.. Ik ben zo verdrietig馃槩
Als het op onze zoon aankomt doe ik het meeste en dat doe ik overigens met liefde. In de vakantie verdelen we dat wat meer en dan meteen dit.. zoonlief was vanmorgen om 5.30 wakker en lag een tijdje te kletsen.. is daarna overigens wel weer in slaap gevallen tot 8.30?! Maar in dat half uur dat hij ligt te kletsen heeft mijn man zich helemaal gek gemaakt en nu komt er geen tweede en anders ga ik maar scheiden..
Heel soms in een donker uithoekje van m'n hoofd vraag ik me wel eens af waarom ik samen ben met mijn man. We houden van elkaar, maar voor mn gevoel was het ook gewoon makkelijk. Sinds ons 16e jaar bij elkaar en het is zo gegroeid..
Maargoed er is een prachtige zoon uit voortgekomen waar ik zielsveel van hou, dus scheiden nee dat zou ik nooit zomaar doen.
Maar mijn droom van een tweede opgeven ook niet.. zo'n keuze kan je niet eenzijdig maken. Ik moest het even van me afschrijven, lig alleen maar te huilen op t moment 馃槩