69 Reacties
2 jaar geleden
Blijkbaar was het toch vermoeid alle nieuwe indrukken 馃槾 slaap normaal alleen in zijn bed verder is hij te nieuwgierig
2 jaar geleden
Reactie op angel90
Is die matras niet nog te groot voor hem ? Ik ben zoekende.. ledikant te kl ...
Is maar net hoe je er zelf in staat. Hier een peuterbed gekocht en die is maar 30cm langer dan zijn ledikant. Dus valt mee. Over een week of 2 moet zijn nieuwe kamer klaar zijn dus dan kan hij gaan proef slapen.
2 jaar geleden
Vicky slaapt nog steeds in haar ledikant. 150cm is die, en Vicky is inmiddels iets van 90cm, dus dat past best. Zelfs als ze 140cm zou zijn, past het nog ze ligt er toch nooit normaal in 馃ぃ altijd met opgetrokken benen of in een hoek, diagonaal. Er zat bij dat ledikant een aparte zijkant voor als ze ouder is, zonder spijlen, dan kan ze zelf gewoon eruit.
2 jaar geleden
Reactie op angel90
In welke vorm is het ledikant te klein? Klimt ukkie eruit of heb je een kleine lengte? Ik dacht dat de standaardmaat iets van 120cm was. Ben met name benieuwd omdat Luna zich nog super comfortabel voelt in haar ledikant en ik haar nu nog niet in een bed of op een matras zie.
2 jaar geleden
Reactie op angel90
Tegenover zijn lengte, ja. Maar ik ben ineens overgestapt naar een 1p bed zodat ik die tussenbed niet kopen.
Ik moet achteraf gewoon een 2e 1p matras kopen, voor de kleine broer.
En ook dat hij uit zijn babybed kruipt ben ik overgestapt naar een matras op de grond. Kan hij er in/uit wanneer hij wilt. Hij kan niet uit zijn kamer wegens een babyhekje in de deur.