17 Reacties

6 jaar geleden

Drink je genoeg?😊

6 jaar geleden

Drink je wel voldoende?

6 jaar geleden

Ik had dat in het begin ook. Ik probeer nu echt elke dag 1,5 l water te drinken gewoon uit zo een flesje. Ik denk dat je gewoon meer water moet drinken:)

6 jaar geleden

Meer drinken!

6 jaar geleden

Voldoende drinken en is het met een uur na innemen van je moeder-vitaminen? Dan kan het zijn dat je die ook uit plast omdat je lichaam er voldoende van heeft opgenomen.

6 jaar geleden

Komt 100% door je multivitamine! Door de vitamine B wordt je urine knal geel! Google maar, geen stress dus :)

6 jaar geleden

Ik drink minimaal 2 liter per dag, en heb het erger sinds ik nu een maand de vitaminepillen van Vitakruid (Multi dag en nacht). Slikt nog iemand deze pillen en heeft hier erge last van?

6 jaar geleden

Reactie op M32

Ik drink minimaal 2 liter per dag, en heb het erger sinds ik nu een maand d ...
Haha ja! Vitakruid heel heftig! Snap dat je bent geschrokken :)

6 jaar geleden

Reactie op Joyce1981291

Haha ja! Vitakruid heel heftig! Snap dat je bent geschrokken :)
Is dit niet slecht of neemt het babytje niet genoeg op? Maak me bijna zorgen of dat ik nog wel zwanger ben 🤦‍♀️ het is zo geel!

6 jaar geleden

Reactie op M32

Ik drink minimaal 2 liter per dag, en heb het erger sinds ik nu een maand d ...
Neem je deze na 15 weken nog steeds in?

6 jaar geleden

Ik slik ook de vitamine dag en nacht mama van vitakruid en heb ook gele plas. Ik dacht dat het kwam door te weinig vocht maar nu ik dit zo lees denk ik idd door de vitamine.

6 jaar geleden

En ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken of je nog wel zwanger bent. Ik heb hetzelfde en voel de baby steeds.

6 jaar geleden

Komt dan dus door de vitakruid 😂. Maar ik heb het met name een uur na inname van de dag-tablet. Kan geen kwaad, heb dit destijds met orthomoleculair therapeut besproken. En dat je dus een "overschot" binnen krijgt, kan ook geen kwaad. Het is met vitaminen niet zomaar dat als je teveel hebt, dat het geen kwaad kan. Maar de vitaminen die het betreft zit in vitakruid niet teveel dat het schadelijk kan worden....

6 jaar geleden

Reactie op Umm

Neem je deze na 15 weken nog steeds in?
Ja, de gehele zwangerschap.

6 jaar geleden

Reactie op Jorina Bunk

En ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken of je nog wel zwanger bent. ...
Lief, dankjewel!

6 jaar geleden

Dan drink je niet genoeg ..

6 jaar geleden

Je moet tussen de 2 en 3 liter drinken...