32 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 4 weken doet precies hetzelfde. Ook al vanaf de geboorte.. hij slaapt 9 van de 10 keer gewoon terwijl hij zoveel ‘lawaai’ maakt..

4 jaar geleden

Is normaal. Doen alle baby's. Wordt na verloop van tijd wel minder!

4 jaar geleden

Ons zoontje doet dat ook! Piepjes, kreuntjes en zelfs een beetje grommen. Als het dan ineens stil is vind ik het verdacht 😂

4 jaar geleden

Ons zoontje van 3 weken doet dat ook! In begin dachten wij ook is er wat aan de hand, maar hoort er blijkbaar gewoon bij! Soms is bij ons wel dat er nog een boertje dwars zit!

4 jaar geleden

Die van mij heeft het ook. Doe geen oog dicht s nachts.

4 jaar geleden

Ja, is normaal. Die van mij maakt soms wel extra geluid bij een vastzittende boertje of wanneer er wat melk terugloopt. Maar ik ga er van uit dat hij geen pijn heeft zolang hij niet weent

4 jaar geleden

Mijn dochtertje maakt ook geluidjes in haar slaap en kraait zelfs soms eventjes. Ik vind het wel schattig 💖

4 jaar geleden

Klinkt bekend, in de eerste weken klonk er hier alleen maar gepiep, geknor, gegrom en gerochel. 🤣

4 jaar geleden

Gelukkig komt het bij meer voor. Hier klinkt hij af en toe als een oude rochelende man 🙈 Vind het soms alleen zo zielig voor hem omdat hij zichzelf ook wakker maakt.

4 jaar geleden

İk heb ook een onrustig kind gehad sinds haar geboorte bleek reflux en koemelk allergie te zijn. Sinds een paar dagen dieetvoeding (pepti nutrilon) en helpt wel zover ik heb gemerkt.. ze is minder aan het kreunen en slaapt langer.. Dus zou het wel serieus nemen en kijken naar de groei bij het consultatiebureau loop al sinds 4 weken elke week bij het consultatiebureau sterkte toegewenst aan alle mama's 🌸💗🤱

4 jaar geleden

Onze dochter doet het ook maar alleen als we haar neerleggen. Een soort raspende keelgeluiden. Ik heb het gevoel dat ze dit doet uit ongemak omdat er melk terugloopt. Ze wordt er vaak ook wakker van en moet soms spugen. We houden haar hierdoor al een tijdje 30min rechtop na de voeding, dit lijkt wel iets beter te gaan.

4 jaar geleden

Reactie op bebegim2020

İk heb ook een onrustig kind gehad sinds haar geboorte bleek reflux en koem ...
Wat waren de symptomen hiervan? Ik vermoed namelijk ook reflux + koemelk allergie bij mijn dochtertje.

4 jaar geleden

Reactie op daphnem01

Wat waren de symptomen hiervan? Ik vermoed namelijk ook reflux + koemelk al ...
Het grootste symptoom van reflux is dat ze het niet fijn vinden om op hun rug te liggen zowel voor de voeding als na de voeding.. Daarnaast is het ook zo dat ze meestal na het voeden rechtop gehouden Willen worden anders geven ze over. Soms geluiden alsof ze stikt of verslikt heb ik gezien. En schuim veel schuim mondje.. En koemelk is huilen zowat ontroostbaar en lijkt of ze niet genoeg krijgt wilt steeds drinken maar ze groeide niet goed ondanks veel voeding. Uitslag, diaree overgeven en vooral kreunen tijdens slapen snel verstoptte neus.. Er kunnen meer symptomen zijn die je serieus moet nemen zoals ademhaling die te snel is maar het verschilt per baby heel erg.. dat moet ik wel zeggen. sterkte!😉 Oh.. en reflux is ook een symptoom van koemelkallergie!

4 jaar geleden

Hier ook, gigantisch!

4 jaar geleden

Mijn dochter van 3 weken heeft hetzelfde en meestal in de nacht. Het zijn krampjes waarschijnlijk. Ook vaak persgeluiden en ze verkrampt helemaal en begint dr beetjes op te trekken. Heb nu infacol, niet het idee dat het helpt

4 jaar geleden

Ja hier ook! Wordt er altijd wakker van! Ik noem hem hier ook knorretje. Meestal doet hij het als hij darm krampen heeft

4 jaar geleden

Och het is mega herrie, zelfs de hond word er soms wakker van haha. Kreunt kraait rochelt piept tsja herrie haha, maar de kraamzorg en de wijkverpleegster zeiden dat het allemaal normaal was. Sinds ik infacol gebruik is hij wel minder aan het schoppen in zijn slaap.

4 jaar geleden

Hier ook een kleine piep muis, alsof je een hondenspeeltje hoort.. ook al betrapt op snurken lag ik daar tussenin want ook m'n vent lag te snurken de poes deed gelukkig dit keer niet mee.

4 jaar geleden

Hier ook. Bizar maar dan is er niets aan de hand. Soms is het ook in dr slaap. Bij het cb zeiden ze dat haar darmen dan werken

4 jaar geleden

Ik heb gister voor de zekerheid toch maar contact met het CB gehad en op advies het matrasje iets schuin omhoog gedaan. Tegen het spugen en dat de melk beter kan zakken. Ze adviseerde ook inbakeren. Ik heb snel via marktplaats een puckababy piep van iemand overgenomen. Ik moet zeggen dat afgelopen nacht erg goed ging. Nog steeds geluid, maar tussendoor ook een rustigere ademhaling. En door de puckababy kon hij niet met zijn armpjes zwaaien. Nu ligt hij in de box te slapen zonder al die aanpassingen en komt er weer niet normaal veel herrie uit dat kleine mannetje 😅🙈