1226 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag het hartje weer mogen horen. Altijd een geluksmomentje❤️

3 jaar geleden

Wat een goeie, zo'n topic! Kunnen we allemaal wel gebruiken 🍀 Mijn geluksmomentje deze week was dat ik eindelijk na een lange cyclus weer een menstruatie heb gehad en dus door kunnen naar een volgende ronde 😊 Begin mei een MA gehad en cyclus lijkt lekker in de war geschopt (hiertussen wel nog 1 menstruatie gehad maar die was vrij netjes en nu opeens niet meer...) 🙊😆

3 jaar geleden

Elke keer als ik mijn meisje voel bewegen is voor mij een geluksmomentje. Dan krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht 😊

3 jaar geleden

Zo aan het genieten van het getrappel in mijn buik♡

3 jaar geleden

Reactie op ZOJ

Zo aan het genieten van het getrappel in mijn buik♡
Oh ik ook !❤

3 jaar geleden

Op je werk een volle pot Engelse drop vinden 😍

3 jaar geleden

Vriendlief die zn zorgzame kant heerlijk uitbundig vrijuit laat sinds hij met de 15e weken pretecho de kleine heeft gezien en weet dat het een jongetje is.

3 jaar geleden

Geniet van je zwangerschap! Ik ben 43, dus no worries wat je leeftijd betreft💕🤗

3 jaar geleden

Reactie op Tara Diantha

Geniet van je zwangerschap! Ik ben 43, dus no worries wat je leeftijd betre ...
Dankjewel😊❤, ik weet het allemaal ook wel maar relativeren is soms heeeeeeeel moeilijk met alle hormonen🤔😂

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Wat een goeie, zo'n topic! Kunnen we allemaal wel gebruiken 🍀 Mijn geluks ...
Oooh heftig, vervelend ook als je cyclus dan niet mee werkt. Ik weet nog wel hoe erg ik baalde dat mijn cyclussen na mijn miskraam opeens veel langer waren, gaf elke maand toch weer valse hoop. Ik hoop dat jullie weer snel zwanger mogen worden❤

3 jaar geleden

Je moeder die bij toeval ( m’n vader zat namen op te lezen van namen die nu in zijn) zegt .... ( en een andere naam) zijn wel leuke namen! Jeeejj de naam is goed gekeurd zonder dat ze het doorhad 🥰

3 jaar geleden

Mijn vriend is coronavrij en de 20 weken echo was helemaal top. Wat een superdag!! We kunnen lekker op vakantie😁

3 jaar geleden

Reactie op Gerda118

Oooh heftig, vervelend ook als je cyclus dan niet mee werkt. Ik weet nog we ...
Ahh dankjewel! ❤️ Ja precies! Voor de zwangerschap/MA was die stipt 26-28 dagen, 1e na de MA was 24 dagen en nu opeens 39 🤔 Was wel een beetje valse hoop ja...ondanks dat we er niet vol voor gingen maar meer even cylus ontdekken. Maar toch... We gaan het zien 😊🍀

3 jaar geleden

Reactie op Meisje1988

Mijn vriend is coronavrij en de 20 weken echo was helemaal top. Wat een sup ...
Ah heerljk zeg! Lekker van genieten! ❤️

3 jaar geleden

Haha wat lijken we op elkaar. Ik ben zelf ook 30, 1e kindje en voel me soms ook ‘oud’. Had graag eerder zwanger willen raken, maar ach, wat ben ik zo blij nu :) Geluksmomentje: eindelijk een (rommel)kast opgeruimd en oh wat voelt het fijn! Straks lekker op de bank een filmpie 😀 en heerlijk de schopjes voelen van de kleine!

3 jaar geleden

Ondanks erge bekkenpijn vandaag de lades van de commode in de grondverf gezet. Morgen opschuren. En dan overmorgen aflakken. Alles gaat zoooo langzaam met al dat rusten tussendoor. Maargoed. Ik heb tijd genoeg doordat ik in de ziektewet zit. De babykamer schiet op! Zo fijn!!

3 jaar geleden

Deze vrolijke bloemen krijgen van je hubby omdat ik zo goed zorg voor onze kleine meid in me buikje🤰🏽😊😍

3 jaar geleden

Sinds wanneer is 30 oud? Dat is toch super normaal?! 😊

3 jaar geleden

De 20 weken echo van onze tweeling waarvoor we met vlag en wimpel geslaagd zijn :D

3 jaar geleden

Dat onze dochter vanavond in mijn armen in slaap viel terwijl jaar broertje in mijn buik druk aan het trappelen was. P.s. ik was bij onze dochter 35 en ben als onze zoon geboren wordt 37. Dus je bent echt niet oud 😘