1226 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 38.. 1ste kindje en doe nog mee met de pinquindans op mijn werk.( zoek maar op youtube en je heb je gym gehad haha) weinig tot geen klachten die mij belemeren in mijn werk of leven.

3 jaar geleden

Reactie op Diana1982

Elke keer als ik mijn meisje voel bewegen is voor mij een geluksmomentje. D ...
Wauw precies dat ja!🥰

3 jaar geleden

30 is helemaal niet oud hoor! 😊 Ik riep altijd dat ik voor m'n 30e de eerste wilde als het zou lukken...uiteindelijk was ik net 3 weken 30 toen ik beviel 😅 Nu 34 (eind vh jaar 35) en bezig voor de 2e 🍀 @Gerda118 Maar hee, wat fijn dat het zwemmen je is bevallen! Je komt allemaal voor hetzelfde en de diversiteit in mate van zwanger zijn vond ik superleuk zo bij elkaar. Ik vond het ook heerlijk...tot m'n bloeddruk onverwachts steeg met 34wk en ik acuut niet meer mocht 😟Geniet ervan!

3 jaar geleden

Sinds wanneer is 30 oud? Dat is toch super normaal?! 😊
Het is ook niet dat 30 oud vind, maar voor mezelf dacht ik altijd veel jonger te zijn, begin tot halverwege 20. Op de 1 of andere manier kan ik dat beeld moeilijk loslaten en voel ik me in vergelijking tot dat beeld oud😅 Gooi daar mijn hormoon buien bij en dan je een perfecte mix😁

3 jaar geleden

Dat we na 8 jaar hard werken en sparen een vakantie geboekt hebben voor volgend jaar 🎉🎉

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

30 is helemaal niet oud hoor! 😊 Ik riep altijd dat ik voor m'n 30e de eers ...
Oh wat grappig dat je net 3 weken 30 was, bijna gelukt dus😋 Ja zo leuk, voor de les zei ik nog tegen mijn vriend dat mijn buik zo groot was. Toen ik thuis kwam en allerlei buiken in de 30 weken had gezien vond ik mijn buik spontaan nog erg klein🤣 Jammer dat je moest stoppen, ga je deze zwangerschap weer zwemmen?

3 jaar geleden

Reactie op NAOMISKY

Dat we na 8 jaar hard werken en sparen een vakantie geboekt hebben voor vol ...
Wouw super! Waar gaat de reis naartoe?😀

3 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Deze vrolijke bloemen krijgen van je hubby omdat ik zo goed zorg voor onze ...
Wauw! 😍

3 jaar geleden

Reactie op Gerda118

Oh wat grappig dat je net 3 weken 30 was, bijna gelukt dus😋 Ja zo leuk, v ...
Haha ja echt he...net niet gelukt 😅 Mocht ik binnenkort weer zwanger worden dan ga ik wel weer zwemmen ja 😊 Net de boel weer een beetje op de rit na een MA 😔 Dus we gaan het zien 🍀

3 jaar geleden

Reactie op NovemberBaby2020

Haha ja echt he...net niet gelukt 😅 Mocht ik binnenkort weer zwanger word ...
Oh sorry wat een stomme vraag, zit helemaal niet goed op te letten!😮😓

3 jaar geleden

Reactie op Gerda118

Oh sorry wat een stomme vraag, zit helemaal niet goed op te letten!😮😓
Geeft niks 😉 Ben er inmiddels redelijk oke mee, dus kan het hebben 😊

3 jaar geleden

Ik zo goed als klachten vrij ben (afkloppen... ) Van misselijkheid naar een blaasklachten naar rugpijn gerold en nu echt al meer dan een week niks... Het maakt het genieten stukken makkelijker...😬 Pok pok pok, er is weinig gekrietel en gekriebel meer bij. Onze mini-bun houdt van eten en de poes die heel hard aan het spinnen was bij mijn buik in de buurt (want hey op dat voedingskussen pas ik prima, als ik ook nog half op jou ga liggen😹) , dan gaat onze baby helemaal los in mijn buik, pok pok pok, haha🧡💚

3 jaar geleden

Zoals ik bij e klaagmuur schreef ben ik op sommige dagen extra onzeker!! Hoe fijn is het dan dat die kleine lekker in mijn buik aan het trappelen is ! Ik mocht ze vandaag voor de 2e x aan de buitenkant voelen met een grote lach op mijn gezicht!! (Mijn placenta ligt voor)Wat voelt dat toch magisch dat er zo'n klein wonder in je buik groeit!!🤩

3 jaar geleden

Heerlijk topic! Hier vandaag met de leukste collega gewerkt. Nog één dag en dan 3 weken vakantie vieren. M'n man die taken perse wil overnemen in huis. Een druk jongetje in mijn buik die het erg naar zijn zin heeft en op bepaalde momenten mooi ronddobbert. Goedgekeurd door de vk vandaag. En dat ik nog steeds niet zoveel ben aangekomen. 🥰😍

3 jaar geleden

Oh oh ik weet er nog één!! We wilden eigenlijk alleen gaan kijken voor een kinderwagen afgelopen maandag, maar daar stond hij.. dé kinderwagen die we graag wilden hebben.. mega afgeprijsd omdat het een "showroommodel" is!! Echt hij ziet er nog uit om door een ringetje te halen!!🤩 zoo blij met onze 'sta in de weg'

3 jaar geleden

De bewegingen van mijn kleine meisje zorgt voor heel veel blijdschap en geluk van binnen. 💖

3 jaar geleden

Super topic! Ik heb me gister ook aangemeld voor zwangerschapszwemmen. Was precies op tijd want na volgende week stopt het blijkbaar 6 weken ivm de zomervakanties. Ben heel benieuwd ernaar! Verder dat heerlijke getrappel in m’n buik. In de nacht is ze er elke keer als in wakker wordt. En overdag wordt ze giga actief zodra mijn man zijn hand op m’n buik legt. Zo mooi hoe ze nu al op hem reageert en om hem dan zo te zien glunderen (hij voelt haar inmiddels goed) 🥰

3 jaar geleden

Ik prijs me zo gelukkig dat ik zo fit ben! Ik ben aan het verhuizen en kan heel veel nog aan. En ik heb eindelijk mooie nagels(dankzij de hormonen). 💅

3 jaar geleden

Gelukkig dat ik deze zwangerschap al veel minder ben aangekomen dan bij de eerste. Nu +900gram, bij m'n eerste op dit termijn +10kg! Daarnaast ben ik nu nog super fit! Heerlijk twee keer per week trainen op de crosstrainer bij de fysio 😊. Blij en gelukkig met al het getrappel van onze jonge dame en alle aandacht die haar grote broer haar nu al geeft 💖

3 jaar geleden

Reactie op Gerda118

Wouw super! Waar gaat de reis naartoe?😀
Turkije 10 daagjes