1056 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

De 22ste keer dat Luna van 19.00-07.00 uur heeft geslapen. Ik had dit zó no ...
Heerlijk! Mooi ook dat je die nachten hebt geteld 😂

2 jaar geleden

Reactie op Marielleolthof

De kerstversiering erin en de box eruit vandaag😁😁
Wij hebben na lang twijfelen ook de box maar weggehaald. Werd anders wel heeeeel vol met ook nog de kerstboom erbij. Ook meteen 4 grote bakken met speelgoed naar boven gebracht, gaan we om de paar weken wisselen. Zo heerlijk om weer een beetje een normale woonkamer te hebben ineens 😃

2 jaar geleden

Zoals een vriendin laatst tactisch probeerde te zeggen: Mensen die jou niet kennen vragen ze zich af of ze je al voorzichtig kunnen gaan feliciteren. Oftewel buikje is echt nog niet weg hier 😂 Maar dat maakt dit plaatje wel helemaal passend. Ben zo enorm blij met deze groep! Zou echt niet weten hoe ik de afgelopen 21 maanden (zat vanaf week of 7 zwanger in de groep) zonder jullie had moeten doen! Dankjewel meiden dat jullie er altijd zijn 🥰😘

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Zoals een vriendin laatst tactisch probeerde te zeggen: Mensen die jou niet ...
Jij ook bedank! ❤️❤️❤️❤️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Zoals een vriendin laatst tactisch probeerde te zeggen: Mensen die jou niet ...
Ahhhhhhh ik heb ook veel aan jou en aan de rest gehad hoor! ( vanaf 5 wk zwangerschap in de groep) 💚🧡

2 jaar geleden

Vandaag voor het eerst sinds de kleine er is uit geweest zonder man en kind. Werd getrakteerd op een heerlijke high tea door mijn schoonzusje en nichtje van ons☺️ was hier zo aan toe een keer!! Even niet de vrouw/mama zijn. Steeds als ik wat gepland had kon het niet doorgaan door bijv nieuwe maatregelen ofzo! En eindelijk iets wat door kon gaan☺️

2 jaar geleden

Reactie op Jaleesa91

Vandaag voor het eerst sinds de kleine er is uit geweest zonder man en kind ...
Het is je gegunt 🧡💚 ik hoop dat je hebt genoten

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Het is je gegunt 🧡💚 ik hoop dat je hebt genoten
Aawwww dankjewel😘😘!! Heb echt ontzettend genoten, was echt even lekker een keertje☺️☺️

2 jaar geleden

Meisje heeft 3 uur geslapen!!.. ben benieuwd wanneer ze haar middag slaapje wil.. ze is namelijk net wakker.. van 10.10 tot 13.15.... druk dat ze nu is haha dat word na de boterham buiten spelen. Gelukkig schijnt de zon☺

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Meisje heeft 3 uur geslapen!!.. ben benieuwd wanneer ze haar middag slaapje ...
Dan woon je op een goed plekje want hier is het nat😂

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Dan woon je op een goed plekje want hier is het nat😂
Heel de ochtend geregent hier en in de middag was het even droog... ook van korte duur helaas...

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Heel de ochtend geregent hier en in de middag was het even droog... ook van ...
Oh helaas ja! Hoe is de middag gegaan? Gelukt om het vol te houden of heeft ze nog even geslapen?

2 jaar geleden

Oh helaas ja! Hoe is de middag gegaan? Gelukt om het vol te houden of heeft ...
Even 16 naar bed gebracht maar slapen ho maar! 17.15 mopperen. 18.15 lag ze in bed. 18.18 sliep ze🤣

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Even 16 naar bed gebracht maar slapen ho maar! 17.15 mopperen. 18.15 lag ze ...
Haha goed toch! Hopen op een goede nacht dan☺️😘

2 jaar geleden

Haha goed toch! Hopen op een goede nacht dan☺️😘
Meestal ligt ze om half 7 of iets later.. dan slaapt ze tot rond 7 uur of als ze heel moe is... half 9!!. Maar morgen moet ik werken dus 7 uur zou prima zijn.. hihi

2 jaar geleden

Op de laatste dag van het jaar gaat ons meisje echt zelf lopen🥰🥰

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Zelfstandig Lopen zitten we denk ik niet ver vandaan. Maar eindelijk drinkt ze sinds vannochtend zelf uit een beker he he. Mooi he zon trotse glimlach dat het haar lukt heerlijk! 💚🧡

2 jaar geleden

Twee staartjes kunnen maken vandaag. Een echte peuter nu 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Ons ventje op de eerste dag van het jaar! Maar echt niet dat hij het wil laten filmen… zodra we filmen gaat hij zitten

2 jaar geleden

Ze doet het vormpje door het juiste gat in de vormenstoof!!!!🥰😁