- Oorspronkelijk bericht van Gerda 118 -
Als tegenhanger voor de klaagmuur dacht ik, misschien is het leuk om een topic aan te maken voor alle geluksmomentjes.
Ik ben van mezelf een enorme negatieveling en merk dat ik weer down wordt door me alleen maar te richten op alle negatieve gedachten.
Wat je aandacht geeft groeit.
Dus op naar positieve gedachten!
Dit is een vervolg op het topic: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2020/geluksmomentje-QmQD96
Hey lief dat je het vraagt. Het gaat, laatste tijd wat vaker dipjes helaas. ...
Gaat heel goed, nog steeds fulltime aan de bak en combineren gaat goed met Hanna gaat het ook goed, alleen zoekende met de ontlasting, altijd wat met die kleintjes
Oh ik zag de foto’s op Insta, zag er zo leuk uit!! Ik dacht dat ze daar nog ...
Jaa zo leuk! Vind het zelf leuk nu hij kan lopen, z’n vriendje kan nog niet zelf lopen dus verschil was wel te merken.
Hahah klinkt als een heel leuk idee 😏
Man ging als eerste uit bed en heeft de kleine meid aangekleed en naar beneden genomen. Ik kon lekker blijven liggen. Dat ik haar beneden hoorde mopperen( schiet op met mijn melk pap!!) En lachen van het geinen zorgde ervoor dat ik niet kon slapen maar ik lag wel☺️
2x poep 💩 vandaag, zou het dan eindelijk normaal blijven na weken gedoe.... Ze heeft ook bij me loen 'zeuren' voor voedsel. Dus tomaat en paprika gegeven tijdens het snijden