1056 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Leuk!! Wij hebben ook een huisje in Duitsland voor Augustus. Bij Cochem.
Wat leuk! 😃 Wij gaan naar Gerolstein.

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Wat leuk! 😃 Wij gaan naar Gerolstein.
Wij naar Stralsund en Greifswald 🤭

2 jaar geleden

Wat een lekker meisje zeg..( vooral die billen!🥰😍) hopelijk blijft ze zo leuk!!

2 jaar geleden

Reactie op Bipedsole

Eerste vakantie geboekt met de kleine. Van de zomer met de auto op vakantie ...
Wat mooi zeg! Via welke site is dat?

2 jaar geleden

Vandaag een goede 13-weken echo gehad van ons 2e kindje☺️☺️ toch altijd fijn goede controles. Helaas is deze wel net zo eigenwijs als broertje was (is🤪) en wil deze niet mooi op de echo-foto’s. En extra leuk placenta ligt dit keer aan de achterkant. Vorige keer aan de voorkant dus ben heel benieuwd naar het verschil mbt schopjes voelen☺️☺️

2 jaar geleden

💦💦

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

💦💦
Gaat dat goed met die bandjes? Wij hebben nog een babyfloat en weten niet wat het juiste moment is om over te gaan op bandjes.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Gaat dat goed met die bandjes? Wij hebben nog een babyfloat en weten niet w ...
Ja voor het peuterbad is dit prima. Voor het grote bad nog wel in de babyfloat gegaan hoor. Dat vond ik toch nog wel eng 😅

2 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ja voor het peuterbad is dit prima. Voor het grote bad nog wel in de babyfl ...
Hanna ging de vorige keer ook nog te vaak faceforeward in het water, ook wat irritatie plekjes van die bandjes... Hier ook een beetje in dubio wat nou handig is... Igg kan ze hier mee wel de glijbaan af... Ook heeeel belangrijk

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij hebben vorige week bandjes geprobeerd. Was nog geen succes. Op gegeven moment maar af gedaan en toen kreeg meneer er ook veel meer plezier in.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier gaat het best wel goed. We hielden haar in het begin hele tijd nog vast, omdat ze steeds met haar gezicht in het water ging. Maar steeds een beetje oefenen en het gaat steeds beter nu.

2 jaar geleden

Het lukt net haha woopwoop!!

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Het lukt net haha woopwoop!!
Oh ik vind twee staartjes al moeilijk 😱 ziet er zo gek uit als ik dat doe

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Het helpt goed als je het haar nattig maakt met water of haar lotion. Dan kan je mooiere lijntjes maken met een kam.😀 ow en je kind bezig houden met eten ofzo.. anders zit truus ook niet stil😂

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij hebben er maximaal 1 gedaan. Laatst een speldje in haar haar. Toen vond ze hem, haalde ze hem uit haar haren en raakte ze volledig in paniek. Ze kalmeerde pas, toen ik het speldje verstopt had achter het kussen van de bank. 😁

2 jaar geleden

Ik heb dit topic ineens "ontdekt", was het nog nooit tegen gekomen. Wat ontzettend leuk met al die foto's en verhalen over mini's!

2 jaar geleden

Ze word later boerin! Geitjes lekker gras geven🥰

VRIEND

2 jaar geleden

Voor het eerst sinds maanden in mijn armen in slaap gevallen tijdens de fles. Mijn man heeft mijn kop thee aangegeven en mijn telefoon. Even van genieten, en straks proberen haar in bedje te leggen.

2 jaar geleden

Voor het eerst naar de kinderboerderij, hij keek zijn ogen uit! Wat een heerlijke dag.

2 jaar geleden

Hier vorige week naar de speelboerderij geweest. Ze was helemaal weg van de geiten!🥰