1056 Reacties

2 jaar geleden

Vind het zo leuk kinderen bij dieren. Ze reageren er zo leuk op🥰. Op mijn werk ( en dochters kdv) hebben ze 2 vlaamse reusjes, 3 kipjes en 1 varken. Daar mogen wij nu in het weekend voor zorgen🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Gisteren met het ophalen bij het kdv speelde ze allemaal buiten en moest hij even showen dat hij zelf kan klimmen en van de glijbaan gaat. Echt heel knap aangezien hij nog niet volledig loopt. Ook vandaag liet hij zien dat hij vanuit zit weer kan opstaan om te stappen. Langzaam komen we er wel 🥰♥️

2 jaar geleden

Lekker buiten spelen met het zand 🥰 kan hier zo van genieten

2 jaar geleden

Zo heerlijk aan het genieten van onze vakantie in Noorwegen 🥰 Op vanmorgen na is ze elke ochtend om 5:45 al wakker en zegt dan meteen: ‘buiten kijken? Oohhh mooi’. Bijna alle huisjes waar we zitten hebben uitzicht op een fjord, dus is ook echt prachtig. Nu is ze helemaal enthousiast omdat papa heeft gezegd dat we na haar slaapje met de trein gaan (1e keer voor haar). Vanaf 8 uur roept ze dus al dat ze naar bed wil 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Zo heerlijk aan het genieten van onze vakantie in Noorwegen 🥰 Op vanmorgen ...
Super Leuk! Fijne vakantie☺️☺️

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Ohh Noorwegen is zo gaaf! Veel plezier! De trein in Flåm toevallig?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Wat super !!!!! Geniet ervan 🥰

2 jaar geleden

Ohh Noorwegen is zo gaaf! Veel plezier! De trein in Flåm toevallig?
Jaaa die in Flåm. Stond al zo lang op mijn verlanglijstje om ooit te doen. Olivia had het niet echt door tot die ging rijden, toen werd ze echt helemaal enthousiast 🤩 Denk dat de NS nu wel gaat tegenvallen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Jaaa die in Flåm. Stond al zo lang op mijn verlanglijstje om ooit te doen. ...
Gaaf he! Die hebben wij ook gedaan een paar jaar terug. Vreselijk toeristisch dat wel 😅 maar vond het zeker leuk om gedaan te hebben.

2 jaar geleden

Schaapjes brokjes geven🥰

2 jaar geleden

Deze voor €3,50 op de kleedjesmarkt gevonden 😱 En nog 2 tassen vol met boekjes, auto’s en ander speelgoed 😅 Jullie ook goed geslaagd?

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Deze voor €3,50 op de kleedjesmarkt gevonden 😱 En nog 2 tassen vol met boe ...
Twee overcomplete Little People speelsets voor een tientje en een Nijntje-loopwagen voor ons nichtje. Luna heeft er nu al uren speelplezier van (behalve de uren dat we nog op de kermis waren haha).

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Een Bumba knuffel voor 20 cent en een fidget popper voor een euro 😍

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Bumba knuffel gevonden, niet ver weg geweest met de ukkepuk, ze heeft eindelijk wat gegeten vandaag, een half wentelteefje 🙂 de mei markt komt er ook nog aan hier.

2 jaar geleden

Een Playmobiel setje "boerderij" en Playmobiel Sinterklaas (speelt hij ook graag mee bij opa en oma) en een aantal boeken van Dikkie Dik en Nijntje. De kleine man is er super blij mee. Zijn opa en oma hadden een Woezel en Pip loopwagen voor hem gevonden, net nog even wat kilometers mee gemaakt 😉

2 jaar geleden

Baby geitjes voeren 🥰 ze had t zo snel door, stond steeds aan het gras te trekken. En als ze het aan de geit gaf was het: mmmmm!

2 jaar geleden

Voor het eerst achter een klein boodschappen kar lopen.. ze ging alle kanten op.. je hoorde haar lachen en kletsen. De kar werd vol gedaan en alles in de winkel moest aangeraakt worden en op een andere plek gezet worden🙈😇. Mensen hoorde je ook lachen.. toch fijn als je je meisje andere laat lachen toch🥰🤗

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Voor het eerst achter een klein boodschappen kar lopen.. ze ging alle ka ...
Oh wat knap dat ze daar al goed achter loopt. Wat leuk voor haar om zelf boodschappen te mogen doen 😁

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Voor het eerst achter een klein boodschappen kar lopen.. ze ging alle ka ...
Ik ben blij dat je hier zo van kunt genieten 🥰 Ik vind het echt verschrikkelijk, omdat het zo ineffectief is haha. Iedere keer mag ik weer achter Minimuts aan en moet ik weer spullen terugleggen. Voor mijn gemoedstoestand gaat ze gewoon zittend in mijn winkelwagen. 😅🤭

2 jaar geleden

Nou ik moest 2 pakken cola hebben ( 8 flessen dus..) en koffie... Nou dat paste in het karretje en bij de zelf scan kwam ze aan met twix, paprika enz.. het meisje bij uitgang moest lachen.. Ik ook tot dat ze bij de dranken hoek naar binnen wilde en ik zei nee... dus liggen op de vloer.. ( 2 pakken cola weten jullie nog...) dus even gewacht en haar weer op haar voetjes gezet en gaan.. Tip: zet je fiets niet aan de andere kant van het winkel centrum..🤦‍♀️. Fleur vond het leuk.. Ow daarna ook nog even la gs de jumper geweest! Fiets te vol maar het paste🤣🤣