1056 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Voor het eerst achter een klein boodschappen kar lopen.. ze ging alle ka ...
Haha, hier had hij maandag ook zo’n karretje te pakken toen we langs de supermarkt liepen, hij wilde toen de luiers die we net bij de drogist gekocht hadden er in hebben 🤣 ja joh, prima. Heb hem even laten lopen ermee tot ze met een hele rij grote karren kwamen die precies moesten staan waar hij liep en hij dus echt in de weg liep, toen door naar de auto.
2 jaar geleden
Een avondje carnaval gehad, dat in februari nog niet kon. Voor het eerst heeft m'n schoonzus op onze 2 kindjes gepast. De jongste is pas 6 weken oud en wat ging het goed! We kwamen pas half 1 thuis en ze meldde zich pas om 6uur. Daarna weer in slaap gevallen en geslapen tot 10uur😱 Dat betekent dat zelfs Suze een keer echt heeft uitgeslapen🥰
2 jaar geleden
Heerlijk ochtendje bouwmarkt gehad met het gezin, met ukkie een rookworstje gegeten op een geïmproviseerd terras en net op tijd thuis om de bevrijdingsoptocht met historische legervoertuigen door de straat te zien gaan. Nu al een heerlijke dag. 🥰🌞
2 jaar geleden
Fijne moederdag allemaal.
Gister zo’n heerlijke dag gehad. De verjaardag van mijn oma gevierd (nog van feb, maar nu konden we het vieren met een grotere groep). Olivia heeft de hele dag zo leuk met iedereen gespeeld. Heeft nichtjes, tantes en zelfs opa meegenomen op de glijbaan en het springkussen. En ik ben natuurlijk ook een keer mee gegaan. Deze foto met ons 3tjes als resultaat 🥰
2 jaar geleden
Na 3 dagen en nachten vol met koorts en kotsen mochten we vanmorgen wakker worden met een heerlijk vrolijk kind. Nu heerlijk weer aan het eten en niks aan de hand
2 jaar geleden
Luna eindelijk weer een nachtje doorgeslapen 🥰 Ik vind het ook zo leuk dat ik als meer dingen kan doen waar ze bij mee kan. Vanochtend schoenen voor ons allebei wezen shoppen, daarna langs de bouwmarkt gegaan en vervolgens de weekboodschappen in huis gehaald.
2 jaar geleden
Vandaag voor het eerst wezen shoppen met manlief en onze 2 meisjes! Ook meteen voor de eerste keer geluncht met Suze🥰 Heerlijk van het weer genieten met een biertje en een wijntje op een terrasje in de stad! We hadden niks geen speelgoed bij ons en ze heeft zich prima vermaakt! Wat een rijkdom❤