1056 Reacties

2 jaar geleden

Niks bijzonders gedaan vandaag, maar dat lieve koppie maakt me toch zo blij☺️

2 jaar geleden

Nu een week bezig met bzc/zindelijkheidstraining en het gaat super. Meneer plast 's morgens en 's avonds voor het slapen op het potje en vanmorgen heeft hij zelfs gepoept. Overdag gaat hij ook 1-2x op het potje, soms met en soms zonder plas. Super trots dat hij nu al op het potje wil en ook nog blijft zitten tot hij klaar is.

2 jaar geleden

Kleintje voor het eerst wezen logeren bij opa en oma. Ze hebben alledrie ontzettend genoten en wij hebben een gezellig feestje gehad en vandaag heerlijk geluncht saampjes. 💕

2 jaar geleden

Terug van 5 daagjes Disney en wàt was dat lekker zeg🥰 Alles viel 100% mee, de boy vond de attracties, de shows en het vuurwerk allemaal super en hij is zwaaiend naar iedereen door Studio 1 gelopen, alsof hij een van de sterren van de walk of fame was 😂

2 jaar geleden

Heerlijk genieten in de tuin! Morgen gaan we voor een week naar Landal heerlijk zwemweer

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Heerlijk genieten in de tuin! Morgen gaan we voor een week naar Landal heer ...
Wat een heerlijke foto 🥰 Hier ook zo'n heerlijke dag.

2 jaar geleden

Reactie op TammyH

Terug van 5 daagjes Disney en wàt was dat lekker zeg🥰 Alles viel 100% mee, ...
Wow, opgebleven tot het vuurwerk? Of maken jullie hem dan wakker? Hier zorgen we altijd dat hij zijn normale tijd op bed ligt

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Wow, opgebleven tot het vuurwerk? Of maken jullie hem dan wakker? Hier zorg ...
Nee.. hij heeft geslapen van half 8 tot 10 en toen zijn we teruggegaan naar het park. We twijfelden nog, maar de Disney D-lights show was een once in a lifetime dingetje door het 30 jarige bestaan van Disney, dus besloten we dat het wel goed zou komen. En dat was zo. Hij heeft zijn ogen uitgekeken. Overigens lopen er in parken zoals Disney en de Efteling veel mensen met kleine kinderen laat rond. Ik vond daar vroeger altijd iets van, tot ik erachter kwam dat sommige kindjes, zo ook die van ons een jaar geleden, ergens anders moeilijk in slaap komen. En dan is een stuk lopen in zo’n park helemaal niet zo gek! 100x beter dat dan gek worden op een hotelkamer met een schreeuwend kind. Dus onder normale omstandigheden, ja, als het kan. Maar dat is soms nou eenmaal niet zo🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op TammyH

Nee.. hij heeft geslapen van half 8 tot 10 en toen zijn we teruggegaan naar ...
Ja, helaas, zou ik gisteren D-lights gaan kijken, maar de kleine wilde niet meer terug naar bed zonder de borst, dus ik heb hem gemist. Ons zoontje slaapt gelukkig wel heel goed in een hotel, dat is echt wel heel prettig, en dan mist hij dus het vuurwerk 😜 Het lopen in het park snap ik ook zeker en doen we regelmatig (overdag), maar veel van die kindjes slapen niet hoor 🙈 Wij zijn bijna weer thuis van 3 daagjes. Vanmorgen heeft hij een achtervolging met Stitch gedaan en Mickey in zijn neus geknepen 🤣 Gisteren zat hij verder naar voren in de buggy dan ik wist dat mogelijk was om de volgende parade wagen te kunnen zien. Ze vinden het er inderdaad prachtig!

2 jaar geleden

Zo blij met zijn toetje ☺️

2 jaar geleden

Dat je dochtertje zelf jou schoenen uitzoekt voor de dag...🤣

2 jaar geleden

Mijn meisje op het strand! Onverschrokken het water in. Heerlijk om samen met haar op het strand te zijn!💜

2 jaar geleden

Lekker op onderzoek uit in het kabouterbos 🥰

2 jaar geleden

We zijn gisteren naar het dolfinarium geweest ( waar je een mening over mag hebben 😉) maar Hanna vond het GE-WEL-DIG

2 jaar geleden

Burgerszoo😍

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

We zijn gisteren naar het dolfinarium geweest ( waar je een mening over mag ...
Hij was niet meegekomen

2 jaar geleden

Hele grote poes bij Fleur!. Nou die wilde ze wel hebben hadden we het idee. Blijdorp Rotterdam🥰

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ooh dan was je vlakbij! Al waren wij er zelf natuurlijk niet dit weekend 😅 Maar heerlijk toch dat ze zo genoten heeft ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij zijn er vrijdag geweest Pelle vond het nog niet zo'n succes die gaat liever naar de Apenheul. Waar we dinsdag waren. Heerlijk zo'n week vakantie

2 jaar geleden

Leuk al die daagjes uit!! Is de Apenheul leuk ja? Vandaag eventjes in de Efteling geweest en mijn man had een nieuwe app en dit was het resultaat☺️☺️☺️