1056 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Wij zijn er vrijdag geweest Pelle vond het nog niet zo'n succes die gaat li ...
Dat vond Hanna ook leuk. Ze snapt het nu nog meer hoor dan een paar maanden geleden. Ze vond de dolfijnen show geweldig in haar handjes klappen en wijzen en geluidjes maken en ik kon alleen maar janken omdat ik mijn eigen moeder even heel hard miste 💚🧡 we gaan donderdag naar de beekse bergen, vorige keer vond ze de olifanten totaal niet boeiend de dus we zijn benieuwd 🙂 ach je loopt er ook voor jezelf, ik vind het geen straf 🤭😉
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ooh dan was je vlakbij! Al waren wij er zelf natuurlijk niet dit weekend 😅 ...
Ik moet eerlijk bekennen ik vond dit best een onderneming, met m'n zus en mn neefje, twee kleintjes dus. Hanna heeft echt een eigen willetje en loopt nog alle kanten uit, klimt overal op en ik maar als de dood dat ze ergens vanaf kukkelt 🤷♀️🙈😂 zo'n klimrek is best hoog! Maar wij kwamen er als kind met m'n moeder vaak
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Dat vond Hanna ook leuk. Ze snapt het nu nog meer hoor dan een paar maanden ...
Ja Pelle vond de dolfijnenshow ook wel interessant al ging het vaak wat snel, maarja dolfijnen springen nou eenmaal niet in slowmotion haha Pelle vind het spelen inderdaad ook erg leuk.
2 jaar geleden
Reactie op Colet
Wij zijn er vrijdag geweest Pelle vond het nog niet zo'n succes die gaat li ...
Wij waren er zaterdag!
2 jaar geleden
Ochtend monkeytown, resultaat dat we hem zo maar is wakker gaan maken na 3 uur slapen 🤣
2 jaar geleden
Heerlijke apenmagneten die kinderwagens 😆
Ja door die leuke foto's gaan we nu ook in de vakantie 😝
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Na de leuke foto’s hier zijn we vandaag ook in de Apenheul ☺️
We moeten toch een 24Baby groepskorting kunnen bespreken na al die reclame en uitnodigende foto's die voorbij komen!
Ziet er echt heel leuk uit, die ukkies met die aapjes 😊