1056 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ik wist dat ik een ukje had, maar dat het zo erg was 🤣🤣
Haha lekker toch!

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Haha lekker toch!
Ja hoor, geen enkel probleem mee. Hij is lekker eigenwijs en ondernemend, dus je hebt echt zo’n klein onderdeurtje die overal opklimt enzo 🤣 heel schattig (en hij heeft echt 9 maanden in maat 74 gezeten, dus nog voordelig ook 😝)

2 jaar geleden

Ja hoor, geen enkel probleem mee. Hij is lekker eigenwijs en ondernemend, d ...
Jaa hij was altijd al groot. Dus had al heel snel geen echte baby meer😭 haha..

2 jaar geleden

Ik wist dat ik een ukje had, maar dat het zo erg was 🤣🤣
Hier ook nog steeds in 80 hoor al wel een tijdje nu dus ben benieuwd hoelang het duurt voor we over gaan naar 86

2 jaar geleden

Ja hoor, geen enkel probleem mee. Hij is lekker eigenwijs en ondernemend, d ...
Hier ook zo lekker voordelig qua kleding. 🤣 Kleding moet eerder weg omdat het kapotgaat dan omdat het te klein is.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook zo lekker voordelig qua kleding. 🤣 Kleding moet eerder weg omdat ...
Haha ja dit vooral toen ze nog niet liep maar kroop

2 jaar geleden

92 al??? Hier zit hij net in 80
Geloof dat 92 best normaal is. Zo rond de 18 maanden overstap van 86 naar 92. Hier zijn we ook nog niet maar net weer een groeispurt gehad dus nu toch echt in 86 sommige merken 92.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Geloof dat 92 best normaal is. Zo rond de 18 maanden overstap van 86 naar 9 ...
Bij ons klopt dat verhaal nooit ( bijvoorbeeld wat er bij de primark of de hema op het label staat) maar dat heeft het nooit gedaan en zo verschillend per merk opa en oma kwamen met 2 shirts aan met zelfde 'maat' 12-18 mnd ene was 86 en die andere 92. Ik zo dat duurt nog wel even dat wordt volgend jaar, maar het was een jurkje volgens hen

2 jaar geleden

Hier zit ie in maat 86/92, maar merk dat 86 wel wat krapper gaat zitten. Het ligt eraan welk merk kleding hij aan heeft. Nameit bijvoorbeeld valt op maat tot een maat groter en hema valt klein en kort. Bij onze zoon in elk geval.

2 jaar geleden

Hier ook maatje 86/92. Terwijl wij allebei klein zijn voor Nederlandse begrippen. 1.65 en 1.75 😝. Onze opa's waren wel allebei heel lang. Maar nog steeds kleine voeten naar mijn idee. Welke schoenmaat hebben jullie kindjes?

2 jaar geleden

Hier ook maatje 86/92. Terwijl wij allebei klein zijn voor Nederlandse begr ...
Kleding 86/92 Schoenen 22...

2 jaar geleden

Maat 22 soms al 23

2 jaar geleden

Maat 19 voor de schoenen en maat 80 voor de kleding.

2 jaar geleden

Hier schoenen al maat 24/25😱 gaat niet normaal hard! Terwijl ze qua kledingmaat dus niet perse heel groot is... 86/92

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Hier ook zo lekker voordelig qua kleding. 🤣 Kleding moet eerder weg omdat ...
Ik had de winterjas een beetje op de groei gekocht zodat hij hem aan het einde van de winter nog zou passen, straks kan hij hem volgend jaar nog aan 🤣 (maat 86, dus zal wel niet)

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Hier schoenen al maat 24/25😱 gaat niet normaal hard! Terwijl ze qua kledin ...
😳 dat is inderdaad al een flinke schoenmaat! Hahaha, mijn ventje heeft relatief kleine voetjes schijnt, nu maat 22. Ik had zo veel leuke schoentjes gekocht, hij kan ze eindelijk aan! Kleding maat 86 al draagt hij ook nog broekjes maat 80. Korte pootjes heeft ie van mij 😬

2 jaar geleden

Reactie op Louise 030

😳 dat is inderdaad al een flinke schoenmaat! Hahaha, mijn ventje heeft re ...
Dit weekend vast de volgende schoenen gekocht, beetje op de groei, maar nu ook al verantwoord om te dragen. Maat 21 🙈

2 jaar geleden

Dit weekend vast de volgende schoenen gekocht, beetje op de groei, maar nu ...
Ja hier ook 'pas' 21. Sandalen lukt me niet echt om te vinden.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Hier schoenen al maat 24/25😱 gaat niet normaal hard! Terwijl ze qua kledin ...
Dat word grote voeten,, ons zoontje ook begin mei maat 24 gekocht maar worden al te klein dus 25 is besteld,, kleding maat 92,, zijn broer is 1,5 jaar ouder en heeft schoenmaat 26 en kleding maat 98 104 denk dat de jongste grote gaat worden

2 jaar geleden

Hier schoenmaat 22 al bijna 4 maanden. Zojuist wel nieuwe schoenen besteld (alvast maatje groter) omdat we binnenkort een fotoshoot hebben dus goede reden voor een nieuwe outfit 😜. Kleding maat 86 langzaam aan ook naar 92.