1056 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Fordkaatje

Hier zit ie in maat 86/92, maar merk dat 86 wel wat krapper gaat zitten. He ...
Ja klopt van hema Pelle draagt van hema vaak al de 92 vanwege de lengte.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Hier schoenmaat 22 al bijna 4 maanden. Zojuist wel nieuwe schoenen besteld ...
Deze zijn het geworden 😍

2 jaar geleden

Reactie op Colet

O echt.. ik vind hema juist breed en lomp vallen, maar wel kort!

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Maar de rompers met spagetti bandjes zijn echt top 🤭😂 snap dat jongens die miss niet dragen

2 jaar geleden

Hier ook maatje 86/92. Terwijl wij allebei klein zijn voor Nederlandse begr ...
20 ongeveer en maat 80 dus wij hebben sandalen van van haren hadden ze ook nette voor jongens.

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

O echt.. ik vind hema juist breed en lomp vallen, maar wel kort!
Ja klopt daarom koop ik een maat groter omdat het anders te kort is.

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Maar de rompers met spagetti bandjes zijn echt top 🤭😂 snap dat jongens di ...
Ik vind de rompers van hema sowieso geweldig haha. Hier alleen maar HEMA en Wibra rompers in huis. Maar inmiddels over naar hempjes en boxershorts.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Ik vind de rompers van hema sowieso geweldig haha. Hier alleen maar HEMA en ...
Ik heb idd ook alle rompers van hema maar stond vanmorgen ook met hemdjes en broekjes in mijn handen. Is het handig? Niet vaak blote rug?

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Ik heb idd ook alle rompers van hema maar stond vanmorgen ook met hemdjes e ...
Nee hier gaat het goed de hempjes zijn mooi lang en gaan hier in de boxershort. Moet wel erbij zeggen dat de 86/92 van hema groot vallen. Ik heb nu de 92 van Zeeman en die zijn voor Pelle mooier van pasvorm. En mooie bijkomstigheid nog goedkoper ook. Wij gebruiken ook al een tijdje luierbroekjes en dat in combinatie met potjestraining zou ik niet meer terug willen naar de rompers

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Ik vind de rompers van hema sowieso geweldig haha. Hier alleen maar HEMA en ...
Doe je dan een luier aan en daar een boxer overheen? Blijft die luier dan goed zitten? Ging hier altijd mis met een pyjamabroek zonder rompertje namelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Nee hier gaat het goed de hempjes zijn mooi lang en gaan hier in de boxersh ...
Ja de luierbroekjes gebruik ik idd ook al een tijdje. Maar dan misschien als deze rompers te klein zijn toch maar over op die setjes. Lijkt je idd ook makkelijker met potjes training. Wat ik al een ding opzich vind😅

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Ja de luierbroekjes gebruik ik idd ook al een tijdje. Maar dan misschien al ...
Wij doen nu telkens (sinds 2 dagen) de broek uit, romper los en tweedelige wasbare luier uit. 😅 De luiers (behalve de nachtluier) blijven wel heel droog, maar weet niet zo goed of ik al aan oefenbroekjes moet denken.. Had het nu nog niet verwacht.

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Wij doen nu telkens (sinds 2 dagen) de broek uit, romper los en tweedelige ...
En dus het plassen op potje/wc gaat zo goed?! Hier gaat hij erop zitten en maakt dan wel plas geluid met zijn mond maar echt plassen nog niet 😅😅🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

En dus het plassen op potje/wc gaat zo goed?! Hier gaat hij erop zitten en ...
Hahaha geweldig 😂

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Gaat super goed hier! Begon met plassen in de avond, dag erna plassen in de ochtend, plassen toen ze thuiskwam uit de opvang en plassen voor bedtijd. Vanochtend poepen, na het ontbijt plassen op de grond (lol), plassen na haar dutje en plassen voor bedtijd. Wel iedere dag nog 1x in haar luier gepoept, maar we zijn ook pas net bezig. 😳

2 jaar geleden

Reactie op Kimvg

Haha hier ook. Roept ze helemaal enthousiast dat ze moet plassen. Snel dat potje op. Gaat ze plas geluid maken 😂 En ze gaat helemaal trots klappen als ze een scheetje laat op het potje 🤣 Maar meer als die scheetjes heeft ze er nog niet op gedaan

2 jaar geleden

Reactie op Liescodeluxe

Gaat super goed hier! Begon met plassen in de avond, dag erna plassen in de ...
Ooo zo goed zeg! Hopelijk zet het zo goed door! Hier idd in de douche voor het douchen op het potje dan dus plasgeluid maken..vervolgens opstaan om op de grond te plassen🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Haha hier ook. Roept ze helemaal enthousiast dat ze moet plassen. Snel dat ...
🤣🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Nee hier gaat het goed de hempjes zijn mooi lang en gaan hier in de boxersh ...
Ah kijk Check ✅ vroeg me al af hoe het zat Hanna doet nog niet actief aan potjes training 🙂 beetje moeilijk als je jezelf niet fantastisch voelt, Hanna zit ook in een onrustige periode ze leert heel veel bij momenteel, het komt wel🧡💚 Ik ben weer eens niet de enige, fijn😉 luna draagt natuurlijk ook wasbaar dat scheelt ook wat volgens mij

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Ah kijk Check ✅ vroeg me al af hoe het zat Hanna doet nog niet actief aan p ...
Ja geloof inderdaad dat wasbare luiers iets dikker zijn. Hier een foto van Pelle in het setje van de HEMA. Die van Zeeman sluit bij de benen iets mooier aan... En ja hij is heel erg trots op zijn hemd en boxer 😂