1056 Reacties

2 jaar geleden

Net naar het circus geweest. Duurde een uurtje en wat precies genoeg voor Luna. Ze heeft ontzettend genoten, met name van de katten, de honden en de diabolo. Genieten. 💕

2 jaar geleden

Vandaag familiedag gehad op mijn werk. Ons meisje was zo leuk en gezellig! Ben zo mega trots op haar 🥰

2 jaar geleden

Heerlijk samen cake gebakken.

2 jaar geleden

Haar speldjes gekocht voor mijn meisje!! blij mee😁

2 jaar geleden

Mijn kleine grote mannetje is nu sinds 2 weken overdag zindelijk🎉 Thuis al die tijd geen luier aan maar als we weg gingen wel voor de zekerheid, maar hij zei zelfs in de auto dat hij moest en kon het ophouden tot thuis! Nu 2 dagen met weg gaan ook geen luier aan gehad en geen ongelukjes, super trots 🥰🥰🥰

2 jaar geleden

Oo wat is dit heerlijk genieten. Na alle verdriet om de miskraam besloten om op vakantie te gaan. Gister aangekomen in zuid Frankrijk. Deze draak geniet van het zwembad!🥰

2 jaar geleden

Schoolfoto's zijn binnen💜

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Mijn kleine grote mannetje is nu sinds 2 weken overdag zindelijk🎉 Thuis al ...
Wat knap!! 💪

2 jaar geleden

Reactie op NataschaJames

Mijn kleine grote mannetje is nu sinds 2 weken overdag zindelijk🎉 Thuis al ...
Wauw wat knap! Hoe heb je het aangepakt. Ik denk dat mijn zoontje het ook kan weet alleen niet zo goed hoe het aan te pakken

2 jaar geleden

Net heerlijk gewinkelt bij de IKEA. Zowaar een keer zonder Pelle gegaan (ik vind het nog steeds lastig hem voor dit soort dingen naar opa en oma te brengen). En wat ben ik goed geslaagd! Heerlijk spullen gekocht voor de peuterkamer!

2 jaar geleden

Gisteravond braderie gehad en de kindjes uit logeren! Heerlijk bijgeslapen tot 11.15u😱 Dat is in ruim 1,5 jaar tijd voor het eerst weer eens gebeurd😁 En wat was het gezellig! Zo gezellig dat ik een foto kreeg van mijn man al voorover buigend in het gras, onderweg naar een klus. Zijn collega heeft van dat moment maar even een foto gemaakt🤣🤣 Die had het dus ook gezellig, maar had net iets teveel gedronken...😅

2 jaar geleden

Reactie op Colet

Wauw wat knap! Hoe heb je het aangepakt. Ik denk dat mijn zoontje het ook k ...
Heb het eigenlijk echt aan hem overgelaten, Hij gaf zelf aan dat hij moest plassen of poepen en ik vroeg dan of hij naar de wc wilde, en dan rende hij er snel naar toe. Na 2 weken geen ongelukjes in de luier durfde ik het steeds meer om buitenshuis ook geen luier aan te doen, wanneer ik wist dat hij ergens naar de wc kon! En als het gelukt is op de wc gewoon heel enthousiast zijn haha, hij vind poepen op de wc ook niet eng maar hoor dat veel kindjes dat wel eng kunnen vinden. Oja en niet steeds vragen moet je naar de wc? Want dat maakt hem boos, echt vertrouwen dat hij het zelf aangeeft en dat gaat super

2 jaar geleden

Dat mijn zoontje opeens tegen ons zei: dit is (naam pasgeboren neefje), toen mijn man hem op z'n arm had. Heerlijk! Hij kletst echt zoveel en steeds meer en duidelijker. Kan ik zo blij vann worden. En ook dat hij alles doet wat zijn nicht en neef ook doen. Papegaai. 🥰

2 jaar geleden

Meisje was rond half 7 wakker. Had gehoopt dat ze nog even.door zou slapen..nou ze slaapt nog steeds. Heerlijk even gewoon alleen ontbijten en ontbijt nieuws kijken..Heel erg fijn meisje is niet lekker ( verkouden hoesten ) en ikzelf loop heel erg op mijn tenen.

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Meisje was rond half 7 wakker. Had gehoopt dat ze nog even.door zou slapen. ...
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. 🌷

2 jaar geleden

Gisteravond een avondje Rammstein! 3 jaar naar uitgekeken! Voor de 5e keer en het was wederom fantastisch! Het maakt al die nachtjes van max 4uur slapen de afgelopen weken weer helemaal goed😁

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. 🌷
Meisje is ziek geworden. Koorts. In de middag moest ik extra werken op de bso. Helaas geen vervanging. Maar nu gaat het wel weer. Ruim 3 uur geslapen vanmiddag dus ze ligt net in bed. Even kijken hoe het nu morgen moet. Kan ze mee naar kdv of moet man thuis blijven

2 jaar geleden

Reactie op Mx3

Gisteravond een avondje Rammstein! 3 jaar naar uitgekeken! Voor de 5e keer ...
Oh geweldig, wij gaan komende weken naar priest en goijra, heel onwerkelijk vind ik nog.....

2 jaar geleden

Nipt is goed💚 🧡 toch ook echt wel fijn dat mama's gevoel lijkt te kloppen

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Nipt is goed💚 🧡 toch ook echt wel fijn dat mama's gevoel lijkt te kloppen ...
Wat fijn!!