1056 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Nipt is goed💚 🧡 toch ook echt wel fijn dat mama's gevoel lijkt te kloppen ...
Wat fijn 💕❤🥳
2 jaar geleden
Heerlijk paar dagen genieten in Zeeland🥰 natuurlijk weer op de gekste plekke moeten verschonen(op een dijk aan het strand) en slapen (achter op de fiets de oudste dan) ,, de Kids leren dat het niet alleen spelen is maar ook een beetje cultuur erbij. Nog 3 weekjes genieten en dan weer lekker naar huis want merk aan onze kleine man dat die de hond heel erg mis😞 gelukkig hier wel wat diertjes waar ze bij mogen
2 jaar geleden
Heerlijk paar dagen genieten in Zeeland🥰 natuurlijk weer op de gekste plek ...
Owja en voor hem de eerste keer strand/zee,, hij vond het eerst helemaal niks maar daarna vind hij het geweldig🥰♥️
2 jaar geleden
Helemaal blij met haar nep Grapat poppetjes. Vind die zo leuk maar 35 euro voor een paar houten poppetjes waarvan ik niet eens weet of ze ermee speelt vind ik echt te duur.
Houten poppetjes gekocht voor 89 cent bij action en zelf gekleurd met de Twinmarkers van de Action.
Wij hebben het geluk dat ze nooit speelgoed in haar mond stopt. Anders had ik ze niet gekleurd maar naturel gelaten. Maar gekleurd is wel leuker.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Nooit geweten dat dat een ding was, Hanna speelt hier met een set armbanden ...
Naja een ding. Ik vind houten speelgoed leuk zoals van Grimms en dus ook Grapat. Speelgoed zonder echt doel (beetje Montessori achtig). Maar is allemaal zo duur 😶
2 jaar geleden
Op de terugweg vanaf zuid west Frankrijk spontaan besloten een nachtje parijs eraan te plakken. Bovenste foto niet helemaal duidelijk maar de pret des te meer🤣
Nu bijna weer in Nederland.
Denk dat, dit het beste was wat we hadden kunnen doen na de miskraam, weer even tot elkaar komen als gezin🥰
2 jaar geleden
Naja een ding. Ik vind houten speelgoed leuk zoals van Grimms en dus ook Gr ...
Het is duur omdat het van duurzaam beuken- en berkenhout wordt gemaakt en de verf op natuurlijke waterbasis is. Wij hechten hier bvb veel waarde aan en vinden het dan ook de prijs wel waard. Maar ik snap ook dat veel ouders dit geld niet willen of kunnen besteden 😊
2 jaar geleden
Het is duur omdat het van duurzaam beuken- en berkenhout wordt gemaakt en d ...
Nou dit was vooral een probeersel of ze ermee ging spelen. Nu ik weer dat ze het interessant vind wil ik misschien wel iets "officieels" aanschaffen.
Maar de poppetjes van de Action waren ook van FSC hout.
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ineens heel gericht aan het kleuren. Buik moest blauw en voeten rood 🤗
Ik mag blij zijn als mauro überhaupt een streep op t papier zet en niet alles op tafel kladdert of muren kleurt 😳 haha
2 jaar geleden
Reactie op Ellen3
Ineens heel gericht aan het kleuren. Buik moest blauw en voeten rood 🤗
Oh wat leuk Hanna heeft dat nog niet @natas12983 hier ook lang geweest maar op papier is het duidelijker dus tich leuker uiteindelijk ik heb zo'n grote placemat van de action. En zet haar meestal in de kinderstoel
2 jaar geleden
Even een ander soort geluksmomentje 🙃
K was nogal onzeker omdat mijn 1e test zo licht was maar vanochtend toch een mooie oploop.
Bovenste test was van donderdag, onderste van vanochtend.
8 juni was mn laatste menstruatie, maar mijn cyclus was nog onregelmatig. Heb dus ook geen idee wanneer mijn eisprong en mijn NOD waren.