1056 Reacties
2 jaar geleden
Even een ander soort geluksmomentje 🙃
K was nogal onzeker omdat mijn 1e te ...
Oh Leuk!! Gefeliciteerd ☺️
2 jaar geleden
Gistermiddag samen met mijn broers en hun vriendinnen en ons gezinnetje in het zwembad bij mijn ouders gezeten. Heerlijk!! De volwassenen een biertje/wijntje en de oudste van ons een ijsje. Dat was echt genieten! Daarna samen onze zelfgemaakte pastasalade gegeten.
Vandaag het zusje van mijn man met haar gezinnetje de hele dag bij ons. Eerst een uurtje naar Monkeytown en nu bij ons thuis in het zwembadje en dadelijk gezellig eten! Wat is dit genieten! En dan hebben we nog niet eens vakantie allemaal...
2 jaar geleden
Ten huwelijk gevraagd worden💍💍
Volmondig JA gezegd uiteraard
Wauw! Gefeliciteerd!
2 jaar geleden
Reactie op Petra81
Samen met mijn meisje de bramen uit de tuin verwerken... iets wat ik vroege ...
Zo herkenbaar. Het tegen dingen aanlopen die je graag met je moeder wil delen maar niet kan. 😢
Maar wel heel leuk dit samen met je meisje te doen. Smaakt vast heerlijk.
2 jaar geleden
Reactie op Miertje08
Oh wat wordt jullie druifje toch ook groot zeg... Waar is die gezellig lop ...
Haha dat je dat nog weet zeg! Liet je comment net zien aan mijn man en hij wist niet eens meer dat ze dat gedaan heeft 🤣
Maar ze stapt hier bijna dagelijks met haar sokken, romper en luier het badje buiten in. Dus is nog niet zoveel veranderd….🙈
2 jaar geleden
Even mijn trotse situatie delen, die helemaal niets met kinderen te maken heeft:
Gisteren is mijn verlof ingegaan waar ik erg naar uitkeek doordat ik mijn werk niet leuk vind. Eergisteren een sollicitatiegesprek gehad waar ik weinig hoop voor had want ze wilden per direct iemand.
Werd ik gisteren gebeld dat ze mij zo graag wilden dat ik na m'n verlof mag beginnen in januari 🥳. Hoe lekker kan je verlof beginnen!