1056 Reacties

2 jaar geleden

Even een ander soort geluksmomentje 🙃 K was nogal onzeker omdat mijn 1e te ...
Oh Leuk!! Gefeliciteerd ☺️

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳😀 en geniet ervan

2 jaar geleden

Meisje heeft zelf aangegeven dat ze geen slaapflesje wilde hebben! Helemaal top🤗

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳

2 jaar geleden

Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Gistermiddag samen met mijn broers en hun vriendinnen en ons gezinnetje in het zwembad bij mijn ouders gezeten. Heerlijk!! De volwassenen een biertje/wijntje en de oudste van ons een ijsje. Dat was echt genieten! Daarna samen onze zelfgemaakte pastasalade gegeten. Vandaag het zusje van mijn man met haar gezinnetje de hele dag bij ons. Eerst een uurtje naar Monkeytown en nu bij ons thuis in het zwembadje en dadelijk gezellig eten! Wat is dit genieten! En dan hebben we nog niet eens vakantie allemaal...

2 jaar geleden

Ten huwelijk gevraagd worden💍💍 Volmondig JA gezegd uiteraard

2 jaar geleden

Wauw! Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥂🥳

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!!

2 jaar geleden

Samen met mijn meisje de bramen uit de tuin verwerken... iets wat ik vroeger ook deed met mijn moeder/ ouders... nooit verwacht dat ik dit zou doen.. ook nooit verwacht dat ik dit niet kan delen met mijn moeder... maar ja. 🥺🥰

2 jaar geleden

Reactie op Petra81

Samen met mijn meisje de bramen uit de tuin verwerken... iets wat ik vroege ...
Zo herkenbaar. Het tegen dingen aanlopen die je graag met je moeder wil delen maar niet kan. 😢 Maar wel heel leuk dit samen met je meisje te doen. Smaakt vast heerlijk.

2 jaar geleden

Wauw wat mooi!!!! Gefeliciteerd en heel veel geluk met je mooie gezin

2 jaar geleden

Reactie op Natas12983

Zo herkenbaar. Het tegen dingen aanlopen die je graag met je moeder wil del ...
Het smaakt heerlijk. We hebben er bramen curd van gemaakt. 😋

2 jaar geleden

Een zand / watertafel gemaakt van ons oude tafelblad en alle andere spulletjes van de kringloop. Deze meid heeft weer uren speelplezier 🤩. Morgen nog even poten eronder zetten

2 jaar geleden

Olivia’s geluksmomentje van vandaag. In Frankrijk zijn er allemaal lekkere toetjes die ze mag hebben. Thuis eten we eigenlijk nooit toetjes, dus echt dubbel feest. En natuurlijk wel zeffe (zelf) eten he

2 jaar geleden

Reactie op Ellen3

Olivia’s geluksmomentje van vandaag. In Frankrijk zijn er allemaal lekkere ...
Oh wat wordt jullie druifje toch ook groot zeg... Waar is die gezellig lopende baby die het nodig vond om bij papa in de douche te lopen in haar romper gebleven.... 💚🧡

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Oh wat wordt jullie druifje toch ook groot zeg... Waar is die gezellig lop ...
Haha dat je dat nog weet zeg! Liet je comment net zien aan mijn man en hij wist niet eens meer dat ze dat gedaan heeft 🤣 Maar ze stapt hier bijna dagelijks met haar sokken, romper en luier het badje buiten in. Dus is nog niet zoveel veranderd….🙈

2 jaar geleden

Even mijn trotse situatie delen, die helemaal niets met kinderen te maken heeft: Gisteren is mijn verlof ingegaan waar ik erg naar uitkeek doordat ik mijn werk niet leuk vind. Eergisteren een sollicitatiegesprek gehad waar ik weinig hoop voor had want ze wilden per direct iemand. Werd ik gisteren gebeld dat ze mij zo graag wilden dat ik na m'n verlof mag beginnen in januari 🥳. Hoe lekker kan je verlof beginnen!