32 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Wie heeft er vannacht voor het eerst met 2 jaar en 10 maanden doorgeslapen 😊🥳. Ik niet, lig wakker en net even wezen kijken of het goed is zo stil maar denk dat we hier wel aan kunnen wennen.
Ik wist niet dat het bestond tot ik afgelopen week opeens zag dat er 'slaaptunnels' bestaan. We proberen van alles dus dat ook gekocht (https://www.mijndersatelier.nl/). Of ze zou het niks vinden omdat ze met voeten alle bedspijlen afgaat, 10x hoofd aan ene kant en andere kant en nog meer onrustige beweging . Maar was even aftasten wat ze wel kon beweging en geeft blijkbaar de rust en geborgenheid die ik hoopte. Meteen sliep ze rustiger en wel s nacht wakker maar met aai over de bol bleef ze wel in eigen bedje ipv bij ons. En vannacht dus zelfs doorgeslapen! Hopelijk blijft dit doorzetten!
Zelfstandig in slaap komen lukt nog niet maar dit is al een (grote) stap.
één jaar geleden
Reactie op 2020mama
Wie heeft er vannacht voor het eerst met 2 jaar en 10 maanden doorgeslapen ...
Wat fijn!
één jaar geleden
Zoontje is zindelijk 👌🏻👌🏻 vanaf vorige week doorgepakt met het mooie weer en geen luier aan en serieus pas 1 mini ongelukje gehad. Hij doet het super goed. Zelfs op de opvang geeft hij het ineens goed aan. Trotse mama 🥰
en wat is dat heerlijk zeg geen stront luiers meer verschonen waar de poep overal zit 🤢
één jaar geleden
Ze is van haar speen af 🎉
Tijdens de vakantie aan Bollo gegeven. Zo ontzettend trots op haar, ze was er zo aan gehecht.
één jaar geleden
Na ruim een jaar een positieve zwangerschapstest! Na vorige week hormoonkuur meegekregen te hebben vanuit het zkh (ivm pcos geen regelmatige cyclus). Nu toch wéér spontaan zwanger geraakt! Exact zoals het bij de eerste ook ging.
Hopen dat alles goed mag gaan, nr 2 is zoo welkom 🥰
10 maanden geleden
Zoon (3) als ik de auto heb geparkeerd: “Ja, dit is een mooi plekje mama! Heb je die zelf uitgezocht?”😏
10 maanden geleden
Reactie op BabyBobo2020
Zoon (3) als ik de auto heb geparkeerd: “Ja, dit is een mooi plekje mama! H ...
Ik krijg ook vaak complimentjes van ons zoontje als ik de auto heb geparkeerd. " zoo mama , dat heb je weer goed gedaan ". Bedankt lieverd🤣