22 Reacties

VRIEND

8 maanden geleden

Wie heeft er vannacht voor het eerst met 2 jaar en 10 maanden doorgeslapen 😊🥳. Ik niet, lig wakker en net even wezen kijken of het goed is zo stil maar denk dat we hier wel aan kunnen wennen. Ik wist niet dat het bestond tot ik afgelopen week opeens zag dat er 'slaaptunnels' bestaan. We proberen van alles dus dat ook gekocht (https://www.mijndersatelier.nl/). Of ze zou het niks vinden omdat ze met voeten alle bedspijlen afgaat, 10x hoofd aan ene kant en andere kant en nog meer onrustige beweging . Maar was even aftasten wat ze wel kon beweging en geeft blijkbaar de rust en geborgenheid die ik hoopte. Meteen sliep ze rustiger en wel s nacht wakker maar met aai over de bol bleef ze wel in eigen bedje ipv bij ons. En vannacht dus zelfs doorgeslapen! Hopelijk blijft dit doorzetten! Zelfstandig in slaap komen lukt nog niet maar dit is al een (grote) stap.

8 maanden geleden

Reactie op 2020mama

Wie heeft er vannacht voor het eerst met 2 jaar en 10 maanden doorgeslapen ...
Wat fijn!

8 maanden geleden

Feestweek in t dorp is vermoeiend 😅

VRIEND

8 maanden geleden

Feestweek in t dorp is vermoeiend 😅
haha, lekker even bijkomen 😊

7 maanden geleden

Toch een klein deurtje open voor een 2de kindje💜

7 maanden geleden

Geluksmomentje: ' mama ik hou van jou tot de maan en weer terug en om Jupiter en Mars en tot aan het puntje van mijn tenen' ❣️

7 maanden geleden

Omg I love my kid. ‘Mama ik wil liever bruin stokbrood’ 🥰

7 maanden geleden

Zoontje is zindelijk 👌🏻👌🏻 vanaf vorige week doorgepakt met het mooie weer en geen luier aan en serieus pas 1 mini ongelukje gehad. Hij doet het super goed. Zelfs op de opvang geeft hij het ineens goed aan. Trotse mama 🥰 en wat is dat heerlijk zeg geen stront luiers meer verschonen waar de poep overal zit 🤢

7 maanden geleden

Ze is van haar speen af 🎉 Tijdens de vakantie aan Bollo gegeven. Zo ontzettend trots op haar, ze was er zo aan gehecht.

6 maanden geleden

Trots dat ze was dat ze er bij kon! Afgelopen dinsdag was dit..

5 maanden geleden

Kleine meisjes worden groot🥰

5 maanden geleden

Na ruim een jaar een positieve zwangerschapstest! Na vorige week hormoonkuur meegekregen te hebben vanuit het zkh (ivm pcos geen regelmatige cyclus). Nu toch wéér spontaan zwanger geraakt! Exact zoals het bij de eerste ook ging. Hopen dat alles goed mag gaan, nr 2 is zoo welkom 🥰

5 maanden geleden

Olivia is heerlijk aan het peuterpuberen dus nu op vakantie extra genieten van die (hele korte) momentjes dat ze wel gezellig is 🥰

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op Ellen3

Olivia is heerlijk aan het peuterpuberen dus nu op vakantie extra genieten ...
2 blije meiden 🥰. Wel herkenbaar wat je schrijft over de buien enn helaas korte momenten van gezelligheid. Maar mooi moment zo samen op strand bij zonsondergang!

5 maanden geleden

Meisje alweer 3 geworden afgelopen zondag 🥰🎂

5 maanden geleden

Zo vonden we Olivia net. Die was lekker in ons bed gaan slapen 😂🥰

4 maanden geleden

Trotse mama hier. Olivia is aan het helpen met de kerstcadeautjes inpakken. En heeft er zelf ‘opa’ op geschreven 😍

4 maanden geleden

Zoon (3) als ik de auto heb geparkeerd: “Ja, dit is een mooi plekje mama! Heb je die zelf uitgezocht?”😏

4 maanden geleden

Reactie op BabyBobo2020

Zoon (3) als ik de auto heb geparkeerd: “Ja, dit is een mooi plekje mama! H ...
Ik krijg ook vaak complimentjes van ons zoontje als ik de auto heb geparkeerd. " zoo mama , dat heb je weer goed gedaan ". Bedankt lieverd🤣

VRIEND

4 maanden geleden

Ik krijg ook vaak complimentjes van ons zoontje als ik de auto heb geparkee ...
Ja leuk hè. Hier onlangs bij het snoeien van de heg bij elk stukje "oh wat mooi", "goed gedaan mamma" 😊