7 Reacties

2 jaar geleden

Paella valt hier goed in de smaak! Gebakken aardappeltjes Zoete aardappel frietjes/puree Rode bieten wrap met vulling naar keuze

2 jaar geleden

* curry schotel met Bloemkool en boontjes erin.. ze heeft genoten vanavond! *Wraps met sla, tomaatjes, olijfjes en creme fraiche (daarin kruiden ) *macaroni * bami/ nasi/ eiermie.

2 jaar geleden

Mini is dol op sperziebonen, geraspte rode bieten met gehaktbal, kipkerrie met rijst en tuinerwten en op broccoli.

2 jaar geleden

Verspakketten van de supermarkt, tomatensoep, lasagne, preischotel, goulash, kip tandoori, stamppot. Kan je allemaal voor 2 dagen maken of in de diepvries doen. Maak het wel met zo weinig mogelijk zout en zoetigheid. Die van mij vindt losse groenten en aardappelen ook niet zo lekker, behalve wortels. Vlees daarentegen wel. 😅 hij leeft voor vlees.

2 jaar geleden

Hier is het ook vooral pasta, kerrierijst, aardappels en noedels met boemboe. Meneer is vooral gek op lasagne en die maak ik vaak klaar met de sneaky bolognese saus van Donna Hay. Dan zit er extra brocoli en courgette in terwijl je dat niet aan de structuur ziet. Ik gebruik veel recepten van haar uit haar boek basic to brilliance kids. Alles wat ik daar tot nog toe uit heb gemaakt was een succes

2 jaar geleden

Wij doen eens per week een verspakket van de ah. Vind ik wel makkelijk en veel groente. Couscous met tomaat, komkommer, paprika, avocado en falafel en feta. Quinoa maken. bonen, paprika, maïs, tomatenblokjes, Taco kruiden, jalapenos, en als je wil vlees bakken erbij. Daarna alles in een ovenschaal met wat kaas erdoor. 10 minuutjes in de oven. Daarna war avocado eroverheen. Prei, maïs, ui, paprika, tomatenblokjes, vlees als je wil bakken met tacokruiden, in een ovenschaal en daaroverheen tortilla chips en geraspte kaas. In de oven en dan zelf guacamole maken en zure room erbij.

2 jaar geleden

Hartoge taart/quiche is mijn dochter dol op. En tagliatelle met zalm en spinazie: - verwarm de oven voor op 180° - Kook de tagliatelle beetgaar, - Bak gerookte spekreepjes en ui zonder boter of olie in een pan. - haal de spekjes en ui uit de pan en bak de zalm 1,5-2 minuten aan elke kant - kook de spinazie 2 minuten - meng geraspte kaas met een half pakje kookroom Bouw als volgt op: 1. Tagliatelle. 2. Spinazie, 3. Spek/ui, 4. Zalm, 5. Kaas met room Zet nog 15/20 minuten in de oven en smakelijk eten!😊