16 Reacties

3 jaar geleden

https://youtu.be/SU0g1AAuBmE Wij gaan het zo doen

3 jaar geleden

Wij laten een taart maken. De vulling is dan blauw of roze. Dit doen we met onze ouders. In de middag doen we met onze broers hun partner en kinderen een confetti ballon met roze of blauw😄

3 jaar geleden

Ik heb deze laten maken!

3 jaar geleden

Wij hebben deze foto via de app verstuurd en voor ouders laten afdrukken en gegeven

3 jaar geleden

Reactie op Malti

https://youtu.be/SU0g1AAuBmE Wij gaan het zo doen
🤣🤣 hij is leuk !!!

3 jaar geleden

Reactie op Maybe-someday

Ik heb deze laten maken!
Super mooi! Waar heb je die laten maken? 😊

3 jaar geleden

Wij zijn aan het verbouwen, de tekst schoot me vanochtend ineens binnen! Een meiden huishouden straks hihi💕

3 jaar geleden

Wij hebben donderdag een verjaardagsfeest en ik krijg morgen de geslachtsbepaling. Mijn plan is om dan onder het gebak een geplastificeerd beschuit met muisjes in de kleur van welk geslacht er in mijn buik groeit. Zo benieuwd wat de reacties zullen zijn 🥰💖💙

3 jaar geleden

Reactie op SuzanK

Super mooi! Waar heb je die laten maken? 😊
Sorry, zie het nu pas! Bij Sweet Petite, ze woont in Lopik (Utrecht)

3 jaar geleden

Ik ga een zwitsal taart bestellen bij multi vlaai. Lekker snel geleverd.

3 jaar geleden

Wij hebben confetti poppers besteld die we afzonderlijk door vrienden en familie laten “afschieten”. We filmen elke keer zodat we de filmpjes achter elkaar kunnen plakken. 🤩

3 jaar geleden

Reactie op RachelYvette

Ik ga een zwitsal taart bestellen bij multi vlaai. Lekker snel geleverd.
Zie deze niet op de website staan van multivlaai. Moet je daarvoor langs in de winkel? Vind dit wel grappig eigenlijk!

3 jaar geleden

Ik bak cupcakes met gekleurde vulling voor de naaste familie😊

3 jaar geleden

Ik ben 29 mei jarig, en de 28e weten we het. We houden een mini “feestje”/barbeque voor familie, en dan komt mijn schoonvader ( is een brandweerman ) met een brandblusser met gekleurde rook het feestje op 😊

3 jaar geleden

Hier Vd week de uitnodigingen via app eruit gedaan en zojuist de gender reveal taart besteld. Wij doen het 2e pinksterdag met wat familie en onze beste vrienden. In de tuin van schoonouders (die is echt heel groot dus 1.5 meter is heel goed toe te passen). 26ste onze pretecho en willen er samen met familie achterkomen wat het gaat worden. Gevraagd aan iedereen een kledingstuk of accessoire aan te doen, met de kleur waarvan zij denken dat het zal worden. Lekker Amerikaans wat ik normaal overdreven vind, maar we wilden wat bijzonders in deze tijd van Corona.

3 jaar geleden

Vandaan geslachtsbepaling laten doen en wij krijgen een jongetje 😍💙. Voor zaterdag deze mooie taart laten maken