46 Reacties

4 jaar geleden

Dat vraag ik me ook af馃槆

4 jaar geleden

Haha zat hier net over te lezen op Google! Heel veel grappige dingen om te zien. Zo is de kotsmisselijkheid echt iets wat bij een meisje zou horen! Ik heb nog niet gekotst 馃槆馃挋

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha zat hier net over te lezen op Google! Heel veel grappige dingen om te ...
Ik ben ook heeel benieuwd of het uiteindelijk klopt, ik heb twee zoontjes en nu een derde onderweg, maar deze zwangerschap is gewoon zo anders, voel me echt minder mooi en zie er ook echt minder mooi uit (ze zeggen meisjes halen je schoonheid weg) dus ik ben super benieuwd haha! Als het maar gezond is het belangrijkste maar toch leuk om te beetje te gissen wat het zal gaan worden 鉂わ笍

4 jaar geleden

Mijn moeder was niet misselijk bij mijn zus en bij mij. Dus daar geloof ik niet meer zo in!馃檭 Bij een jongen heb je vaak wat meer een puntigere buik, bij een meisje draag je vaak breder. Mooi voorbeeld: je kan hoogzwanger zijn van een jongen en aan de achterkant niet eens zien dat je zwanger bent

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha zat hier net over te lezen op Google! Heel veel grappige dingen om te ...
Ik was 9 maanden langs misselijk bij mijn 2 jongens dus denk dat die bij mij niet werkt馃槄

4 jaar geleden

Ik was bij mijn dochtertje ook 9maanden lang misselijk en spugen, en onder de pukkels. Ze zeggen indd dat een meisje je schoonheid ontneemt馃槄

4 jaar geleden

Bij m鈥檔 dochter was ik 9 maanden lang een bitch馃檲 echt volgens iedereen Tijdens zwangerschap van m鈥檔 zoon had ik dit niet. Nu weer een heerlijk pest humeur.

4 jaar geleden

Ik heb ook niet gespuugd (nog). Maar zit wel onder de pukkels, nog bijna erger dan toen ik een tiener was. ga er vanuit dat het geen 2ling is van een jonge en meisje

4 jaar geleden

Ik heb twee jongens, bij beide misselijk geweest maar nooit gespuugd. Ook super moe. Nu nergens last van alleen gevoelige borsten.... Maar misschien komt de rest nog馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Mijn moeder was niet misselijk bij mijn zus en bij mij. Dus daar geloof ik ...
Ook dat gaat niet op. Mn zus heeft 2 meisjes en had ook een puntige buik. Dus ik denk dat er geen feitjes bestaan haha

4 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Mijn moeder was niet misselijk bij mijn zus en bij mij. Dus daar geloof ik ...
Van die buik klopte bij mn ene nichtje wel die was 8 mnd zwanger v tweeling en dat zag je v achter niet. Mn andere nichtje had 1 jongen en die zag je vanaf n paar maand echt wel vanachter, zij had ook een boller gezicht. En ze waren qua figuur voor de zwangerschap vrijwel t zelfde. En als je mn moeder neemt die heeft zowel bij mij als mn broertje totaal nergens geen last van kwaaltjes gehad, zag beide v achter niet dat ze zwanger was en direct na de bevalling kon ze haar eigen kleding weer aan en was ze qua gewicht t zelfde of zelfs 0.5kg lichter

4 jaar geleden

Reactie op Mimmie80

Ik heb ook niet gespuugd (nog). Maar zit wel onder de pukkels, nog bijna er ...
Ik heb precies t zelfde als jou, af en toe even een lichte vlaag v misselijkheid die ook zo weer weg trekt. En mn gezicht heeft op de raarste plekken bultjes en pukkeltjes. Wij horen de 14e of t er 1 of 2 zijn, ben nu 8.5 en de 2e echo 23e was niet te meten en vlgs de meting die wel gedaan was werd ik 1.3wk trg gezet wat gwn weg onmogelijk is. Daarbij ziet mn echo er t zelfde uit uit bij mn nichtje vorig jaar met haar tweeling, zagen ze bij mn moeder oas na 4 mnd en 3wk dat er n 2e kindje kaarsrecht achter de 1e lag en t zit aan beide kanten in de familie plus door onze lft is de kans ook groter. Hoe dan ook 1 of 2 het is van harte welkom

4 jaar geleden

Reactie op MGG

Ik heb precies t zelfde als jou, af en toe even een lichte vlaag v misselij ...
Ooh een tweeling zou super leuk zijn, wel zwaar maar toch! Spannend voor je! 鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha zat hier net over te lezen op Google! Heel veel grappige dingen om te ...
Haha. Bij mijn eerste geen dag misselijk geweest. En toch een meisje

4 jaar geleden

Als ik de symptomen moet geloven wordt het een jongen馃挋

4 jaar geleden

Mijn dochter was Ik misselijk bij, maanden. Plus ik viel af zag er beroerd uit. Bij mijn zoon niets eigenlijk veel maagzuur. Nu is deze zwangerschap echt anders nu al pijn in me buik. Puistjes overal. Zo nu en dan een vleugje misselijk maar niet spugen of echt ochtend ziek. Heel erg hongerig en moeeeee.

4 jaar geleden

Zoals ik me nu voel is het precies zo als mijn eerste zwangerschap. Kwaaltjes alla misselijkheid kwamen alleen al met 4 weken ipv 6. Wel ben ik meer duizelig. Wij hopen op een jongen. Maar geen idee het is denk ik net hoe je lichaam reageert op de hormonen. We gaan het mee maken met de 20 weken echo

4 jaar geleden

Ik was bij mijn 1ste zwangerschap helemaal niet ziek en had eigenlijk niks van klachten behalve rugpijn wegens aangeboren reuma, toen kreeg ik een meisje nu ben ik 9weken zwanger van mijn 2e en heb ik wel last van alles misselijk overgeven,... ik ben dus heel benieuwd voor de echo waar we het geslacht kunnen weten of er een verschil in is..

4 jaar geleden

Wat zijn de symptomen dan? Man ik ben toch zo nieuwschierig....

4 jaar geleden

Reactie op Larissaxxx

Ooh een tweeling zou super leuk zijn, wel zwaar maar toch! Spannend voor je ...
Die 2 van mn nichtje zijn super makkelijk vanaf 5 weken al doorslapen van 23.30 tot 7u en doen het super goed ondanks dat ze met 37wk geboren zijn en ze op t ergste voorbereid waren zijn t 2 heerlijke ventjes. Mn andere nichtje heeft er 1 en die heeft minder geluk de kleine blijft om de 1.5u komen en is er continue mee bezig. Ze zijn 6 weken van elkaar geboren. Je weet nooit van te voren hoe t zal gaan lopen dat blijkt wel weer.