46 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Larissaxxx

Super mooi om te horen en oooh ja behalve die kloven dan vreselijk veel pij ...
Dankjewel!! En ben het helemaal met je eens inderdaad. ❤

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha zat hier net over te lezen op Google! Heel veel grappige dingen om te ...
Ik was niks ziek bij mijn dochter. Nu wel en nu zeggen ze tegen mij. Dan is het een jongen 😆

4 jaar geleden

Reactie op Gittevo

Ik was niks ziek bij mijn dochter. Nu wel en nu zeggen ze tegen mij. Dan is ...
Haha ik was bij mijn dochter juist kei ziek ben ook 10 kilo afgevallen en nu totaal nergens last van alleen moe en en wat misselijkheidsgevoel maar nier echt storend ofzo. Ik vermoed dat dit een jongen is omdat het zo anders is nu. Wel grappig dat het bij jou net andersom is 😊

4 jaar geleden

Reactie op Suusama

Haha zat hier net over te lezen op Google! Heel veel grappige dingen om te ...
Ik heb bij mijn dochter ook echt hele dag gekotst en 10 kilo kwijt geraakt. Nu niks dus vermoed een jongen 😂

4 jaar geleden

Reactie op SammyJ

Flesvoeding is goed, maar borstvoeding blijft de beste optie. Dat is ook de ...
Ik vind het wel onzin dat ze beweren dar kinderen van borstvoeding slimmer zijn en een betere hechting hebben. Heel veel liefde en tijd en aandacht maakt dat je een goede hechting krijgt en of je kind nu borst of flesvoeding krijgt elk kind kan slimmer of minder slim zijn. Mijn dochter is 2,5 en zit qua spraak op het niveau van een 5 jarige, qua denkvermogen zit ze ook 1 jaar verder als de meeste peuters! Qua hechting is er geen speld tussen haar en mij in te krijgen dusja en zij heeft flesvoeding gehad. Vaak licht het eraan hoe “slim” de ouders zijn heb je 2 zwakbegaafde die borstvoeding geven komt daar echt geen genie uit. Heb je 2 professors die flesvoeding geven zal daar hoogstwaarschijnlijk ook een slim kind uit komen. Er zijn buitenom borstvoeding zoveeeel factoren die meespelen in de ontwikkeling van de hersenen dat borstvoeding misschien 1% beïnvloed. En qua afweer valt t ook reuze mee mijn dochter was echt noooit ziek die is misschien in 2,5 jaar tijd 4x ziek/verkouden geweest. Mijn huisarts zei dat alle kindjes een tijd de afweer van hun moeder meekrijgen ongeacht de voeding daarna gaan ze een eigen afweer opbouwen Nu ze op haar eigen immuunsysteem leeft is ze vaker verkouden zoals alle kindjes in de klas ook de borstvoed kindjes ze snotteren allemaal hetzelfde en tegelijk.

4 jaar geleden

Wat wel heel vaak juist is is de hartslag zit de hartslag tussen 140 en 160 is het een meisje is hij lager is het een jongen dus eerste echo eens bekijken