Gespannen buik 5 weken

omaima
20 dagen geleden
Volgen
Sinds een week heb ik last van een gespannen buik. Pas mijn kleren niet meer Zo snel al Wie heeft hier nog meer last van en wat doe je er tegen
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
34 reacties
Idbr
20 dagen geleden
Dat komt door de hormonen. Een vervelend gevoel inderdaad herkenbaar.
  • Rapporteren
12 Okt 2020
20 dagen geleden
Ik heb er helaas ook veel last van. Trek alleen wijde jurkjes met maillot aan . Als ik een broek aan heb knelt deze en krijg ik krampen .
  • Rapporteren
LeoniePl
20 dagen geleden
Ik ook direct last gehad. Opgezette en gespannen buik !
  • Rapporteren
xDebby
20 dagen geleden
Ja hier ook! Ik gebruik de elastiekjes methode al voor de gulp van mijn broek haha. Naar mijn idee is de buik/zijn de darmen opgeblazen. Bij mij zelf is het namelijk overdag en β€˜s avonds erger dan β€˜s ochtends als ik op sta. Maar vervelend is het wel!
  • Rapporteren
Isabelle1
20 dagen geleden
Kleren passen nog wel maar al 2 kilo erbij πŸ™ˆ ook geen andere kwaaltjes enkel wat menstruatie krampen in lies er rug, en gevoelige borsten... Ik hoop maar dat ik niet " te veel " ga bijkomen. Moet er ook nog af nadien... bijna 6 weken
  • Rapporteren
omaima
20 dagen geleden
Reactie op 12 Okt 2020
Ik heb er helaas ook veel last van. Trek alleen wijde jurkjes met maillot aan . Als ik een broek aan heb knelt deze en krijg ik krampen .
Ik ben op vakantie en heb gewoon jurkjes moeten aanschaffen omdat niks mij meer past πŸ˜‚
  • Rapporteren
Tanneej
20 dagen geleden
Hier inderdaad ook gespannen buik, af en toe krampjes en gevoelige tepels.
  • Rapporteren
Leale
20 dagen geleden
Ik ook! Ik heb gelezen dat thΓ© baarmoeder aan het groeien is, daarom kan de buik groter zijn... Ben benieuwd! Ik heb wel een zwangerschap legging gekocht, veel beter en comfortabel dan skinny jeans ! Succes xx
  • Rapporteren
Laulauw
20 dagen geleden
Reactie op xDebby
Ja hier ook! Ik gebruik de elastiekjes methode al voor de gulp van mijn broek haha. Naar mijn idee is de buik/zijn de darmen opgeblazen. Bij mij zelf is het namelijk overdag en β€˜s avonds erger dan β€˜s ochtends als ik op sta. Maar vervelend is het wel!
Ja dat met mn buik en darmen heb ik ook, eigenlijk al voor drie weken!
  • Rapporteren
Jule
20 dagen geleden
Heb dit 3 dagen gehad! Maar is nu gelukkig een stuk minder, ben nu ongeveer 5 weken
  • Rapporteren
Anss
20 dagen geleden
Ik heb dit ook een paar dagen gehad en vandaag dus niet meer.... Vind het dan wel weer een beetje spannend van zou het allemaal.nog wel goed gaan daarbinnen
  • Rapporteren
w3ndy
20 dagen geleden
Het schijnt de eerste weken ook voornamelijk door je darmen te kunnen komen die enorm onrustig kunnen zijn en opblazen πŸ™ˆ
  • Rapporteren
xDebby
20 dagen geleden
Reactie op Laulauw
Ja dat met mn buik en darmen heb ik ook, eigenlijk al voor drie weken!
Wat vervelend! Ik heb er pas een aantal dagen last van, laat staan 3 weken! Succes 😊
  • Rapporteren
pascallesophia
20 dagen geleden
Ik werd vanochtend serieus wakker met striae πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ op mijn onderbuik. Ik ben pas 5 weken!!
  • Rapporteren
Iessie
20 dagen geleden
Nu 6w+3 zwanger van de eerste maar er is al duidelijk een buikje te zien. Maar da komt door de darmen denk ik πŸ™ˆ
  • Rapporteren
loess
20 dagen geleden
Reactie op pascallesophia
Ik werd vanochtend serieus wakker met striae πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ op mijn onderbuik. Ik ben pas 5 weken!!
Aiii meen je 😱 droge huid? Smeer je? Anders zou ik als n gek tweemaal daags gaan smeren!
  • Rapporteren
pascallesophia
20 dagen geleden
Reactie op loess
Aiii meen je 😱 droge huid? Smeer je? Anders zou ik als n gek tweemaal daags gaan smeren!
Nou nee geen droge huid volgens mijπŸ€” maar ik ben meteen naar de kruidvat gereden en ben begonnen met smeren!
  • Rapporteren
Wayraonelove
20 dagen geleden
+1.....πŸ˜… deze foto is van afgelopen Vrijdag.... Precies 4 weken... Opgeblazen en winderig.....πŸ€£πŸ™ˆ Trouw iedere week een buikfoto maken nu....😁 #proudmommytobe😁
  • Rapporteren
ElienvdL
19 dagen geleden
Ja hier ook last van mijn buik. Is ook al gespannen, dus ik heb de zwangerschapbroeken al uit de kast getrokken. Nu 5 weken +4 dagen. Je doet er niet zoveel tegen helaas. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook. Gewoon mooie zwangerschapbroeken kopen en van genieten. Dat zit zoveel lekkerder dan een te strakke broek of een elastiekje bij de knoop van je broek
  • Rapporteren
kim0906
19 dagen geleden
Hier ook ernstig opgeblazen 6 weken πŸ˜‚πŸ™ˆ ik heb zoiezo al een maatje meer, maar bij mijn eerste zoontje ontplofte ik ook zo erg πŸ˜‚ Fijn eens vrouwen te zien die dit ook hebben... een brie din van me had deze buik toen ze 6 maanden was volgens mij πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈπŸ€ͺ Ik kan me ouders iniedergeval niet meer voor de gek houden dat ik niet zwanger ben. Ook ik ga maar weer zwangerschaps broeken aanschaffen πŸ€¦πŸΌβ€β™€οΈ
  • Rapporteren