34 Reacties

4 jaar geleden

Dat komt door de hormonen. Een vervelend gevoel inderdaad herkenbaar.

4 jaar geleden

Ik heb er helaas ook veel last van. Trek alleen wijde jurkjes met maillot aan . Als ik een broek aan heb knelt deze en krijg ik krampen .

4 jaar geleden

Ik ook direct last gehad. Opgezette en gespannen buik !

4 jaar geleden

Ja hier ook! Ik gebruik de elastiekjes methode al voor de gulp van mijn broek haha. Naar mijn idee is de buik/zijn de darmen opgeblazen. Bij mij zelf is het namelijk overdag en ‘s avonds erger dan ‘s ochtends als ik op sta. Maar vervelend is het wel!

4 jaar geleden

Kleren passen nog wel maar al 2 kilo erbij 🙈 ook geen andere kwaaltjes enkel wat menstruatie krampen in lies er rug, en gevoelige borsten... Ik hoop maar dat ik niet " te veel " ga bijkomen. Moet er ook nog af nadien... bijna 6 weken

4 jaar geleden

Ik heb er helaas ook veel last van. Trek alleen wijde jurkjes met maillot ...
Ik ben op vakantie en heb gewoon jurkjes moeten aanschaffen omdat niks mij meer past 😂

4 jaar geleden

Hier inderdaad ook gespannen buik, af en toe krampjes en gevoelige tepels.

4 jaar geleden

Ik ook! Ik heb gelezen dat thé baarmoeder aan het groeien is, daarom kan de buik groter zijn... Ben benieuwd! Ik heb wel een zwangerschap legging gekocht, veel beter en comfortabel dan skinny jeans ! Succes xx

4 jaar geleden

Ja hier ook! Ik gebruik de elastiekjes methode al voor de gulp van mijn bro ...
Ja dat met mn buik en darmen heb ik ook, eigenlijk al voor drie weken!

4 jaar geleden

Heb dit 3 dagen gehad! Maar is nu gelukkig een stuk minder, ben nu ongeveer 5 weken

4 jaar geleden

Ik heb dit ook een paar dagen gehad en vandaag dus niet meer.... Vind het dan wel weer een beetje spannend van zou het allemaal.nog wel goed gaan daarbinnen

4 jaar geleden

Het schijnt de eerste weken ook voornamelijk door je darmen te kunnen komen die enorm onrustig kunnen zijn en opblazen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Laulauw

Ja dat met mn buik en darmen heb ik ook, eigenlijk al voor drie weken!
Wat vervelend! Ik heb er pas een aantal dagen last van, laat staan 3 weken! Succes 😊

4 jaar geleden

Ik werd vanochtend serieus wakker met striae 🤷🏽‍♀️ op mijn onderbuik. Ik ben pas 5 weken!!

4 jaar geleden

Nu 6w+3 zwanger van de eerste maar er is al duidelijk een buikje te zien. Maar da komt door de darmen denk ik 🙈

4 jaar geleden

Reactie op pascallesophia

Ik werd vanochtend serieus wakker met striae 🤷🏽‍♀️ op mijn onderbuik. Ik ...
Aiii meen je 😱 droge huid? Smeer je? Anders zou ik als n gek tweemaal daags gaan smeren!

4 jaar geleden

Reactie op loess

Aiii meen je 😱 droge huid? Smeer je? Anders zou ik als n gek tweemaal daag ...
Nou nee geen droge huid volgens mij🤔 maar ik ben meteen naar de kruidvat gereden en ben begonnen met smeren!

4 jaar geleden

+1.....😅 deze foto is van afgelopen Vrijdag.... Precies 4 weken... Opgeblazen en winderig.....🤣🙈 Trouw iedere week een buikfoto maken nu....😁 #proudmommytobe😁

4 jaar geleden

Ja hier ook last van mijn buik. Is ook al gespannen, dus ik heb de zwangerschapbroeken al uit de kast getrokken. Nu 5 weken +4 dagen. Je doet er niet zoveel tegen helaas. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook. Gewoon mooie zwangerschapbroeken kopen en van genieten. Dat zit zoveel lekkerder dan een te strakke broek of een elastiekje bij de knoop van je broek

4 jaar geleden

Hier ook ernstig opgeblazen 6 weken 😂🙈 ik heb zoiezo al een maatje meer, maar bij mijn eerste zoontje ontplofte ik ook zo erg 😂 Fijn eens vrouwen te zien die dit ook hebben... een brie din van me had deze buik toen ze 6 maanden was volgens mij 🤦🏼‍♀️🤪 Ik kan me ouders iniedergeval niet meer voor de gek houden dat ik niet zwanger ben. Ook ik ga maar weer zwangerschaps broeken aanschaffen 🤦🏼‍♀️