34 Reacties

vor 4 Jahren

Hier ook van dat, ik heb stiekem de knoop van mijn broek al een paar keer los gedaan op het werk 😅

vor 4 Jahren

Hier ook gespannen/bolle buik. Ik denk dat het de darmen zijn die vocht vasthouden. Ik ben lichter dan voor ik erachter kwam dat ik zwanger was maar broeken zitten strak bij buik. Ik gebruik een elastiekje om hem wijder te maken. Wacht even tot de echo (25 maart) om officieel een broek te kopen. Ik heb wel het idee dat het iets minder gespannen is als toen ik 5 weken was.

vor 4 Jahren

En ik maar denken dat ik door al die hormoon spuiten zo ben aangekomen, maar kan dus ook gewoon door zwangerschap zijn. Gelukkig heb ik veel jurkjes met een legging eronder om het nog even uit te zingen naar de eerste echo.

vor 4 Jahren

Reactie op babyfever

Hier ook ernstig opgeblazen 6 weken 😂🙈 ik heb zoiezo al een maatje meer, ...
Misschien langer zwanger dan je denkt🤷🏾‍♀️

vor 4 Jahren

Reactie op Fowenique

Misschien langer zwanger dan je denkt🤷🏾‍♀️
Ik ben zo overdreven... bij me zoontje was het indd iets minder allemaal, maar toen was ik ook een maatje minder 🤦🏼‍♀️ maandag eerste echo.. ben gewoon 28januarie de laatste keer ongesteld geweest 😂 Dit was met me zoontje, rond de 11 weken ik was me miskraam periode nog niet uit iniedergeval 🤦🏼‍♀️

vor 4 Jahren

Reactie op babyfever

Ik ben zo overdreven... bij me zoontje was het indd iets minder allemaal, m ...
Baby wil zichzelf snel laten zien..succes maandag🙂

vor 4 Jahren

Reactie op babyfever

Hier ook ernstig opgeblazen 6 weken 😂🙈 ik heb zoiezo al een maatje meer, ...
Hoe veel weken bent u hier zwanger mij buikje is ook zo dikjes

vor 4 Jahren

Reactie op foxie

Hier ook van dat, ik heb stiekem de knoop van mijn broek al een paar keer l ...
Ik ook 😂😅

vor 4 Jahren

Reactie op Diana Achthoven

Hoe veel weken bent u hier zwanger mij buikje is ook zo dikjes
Na mijn schatting ben ik dinsdag 7 weken pas 🙈😂 maaaar maandag echo dan weet ik het precies dan hou ik je graag op de hoogte 🤪 bij de eerste zijden ze dat dat soms kan bij vrouwen dat je zo snel dik bent... erg onhandig, maar vind het ook mooi.. Tegen het einde zag ik er wel uit alsof ik 2 basketballen opgegeten had 🤦🏼‍♀️😂

vor 4 Jahren

Normaal een platte buik.. morgen 7 weken 🙈 ik denk dat het voor een groot deel ook mijn darmen zijn! Maar toch wel leuk om iets te zien gebeuren. Het is mijn eerste zwangerschap. Heel binnenkort een echo en twijfel soms of het er wel één is 😂😊

vor 4 Jahren

Morgen 7 weken (denk ik) maar ik lijk wel 20 weken.... volgende week naar de VK om te kijken hoe ver ik ben. pfff moeilijk stil houden zo met die dikke buik! Vandaag de noppies en prenatal leeg gekocht met leuke positiekleding! Hier mn eerste buik foto van vanavond.

vor 4 Jahren

Bij mij al aardig te zien! Moeilijk om het dan voor me te houden.. ik ben nu 6-7 weken volgende week echo! Spannendd

vor 4 Jahren

Normaal een platte buik.. morgen 7 weken 🙈 ik denk dat het voor een groot ...
Haha dit is zo herkenbaar! Soms denk ik ook, is het er wel maar 1 🙈 Maar moet nog langer dan een maand wachten op me eerste echo. Ik ben nu 5+4

vor 3 Jahren

Ik ook! Ik heb gelezen dat thé baarmoeder aan het groeien is, daarom kan de ...
Hahahaha dat elastiekje😛