34 Reacties

4 jaar geleden

Eraan denken dat de gezondheid van je kindje het enige is dat telt. Voor mij is stoppen met dat vieze roken, ook toen we ging proberen ben ik al gestopt, een eitje!

4 jaar geleden

Goedemorgen, Ook ik ben gestopt sinds ik weet van mijn zwangerschap. Wat mij helpt op moeilijke momenten een stuk wandelen, sporten of bewegen. Veel water drinken. En natuurlijk blijven denken waarvoor je het doet! Gr. Sanne

4 jaar geleden

Ik ben ook direct gestopt bij de positieve test. Nu bijna een week geleden. Ik heb er nog geen moeite mee gehad. Knop is echt om gelukkig! Alles voor je baby 😍

4 jaar geleden

Reactie op Sanne-Stan

Goedemorgen, Ook ik ben gestopt sinds ik weet van mijn zwangerschap. Wat m ...
Blijf sowieso denken waar ik t voor doe. Denk ook dat als ik nu een sigaret op zou steken dat ik me heel schuldig zou voelen en dat is ook al de reden dat ik het niet doe.

4 jaar geleden

Goed van je dat je gelijk gestopt ben. Denk aan de gezondheid van de kleine! En zoek afleiding als je trek krijgt, dat moment is meestal maar even. Ik ben ook gelijk gestopt na positieve test en heb er gelukkig geen moeite mee. ☺️ Sterkte ermee, je kan het! 😉

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Mijn vriend rookt ook nog steeds maar niet meer in mijn buurt. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk aan mijn kindje te denken en dan gaat het wel. ❤️🍀

4 jaar geleden

Ik ben samen met mijn partner gestopt na het nieuwe jaar. Hij rookt af en toe bij gelegenheden nog. Het blijft ook voor mij soms nog lastig maar kan het nu makkelijk aan de kant zetten omdat ik weet dat het voor de kleine moet!

4 jaar geleden

Wauw super goed. Hou vol 😁 Ik was bij mijn 1e ook gelijk gestopt en dat is nu 4,5 jaar geleden en niks meer aangeraakt. De 1e week is wel ff lastig maar dat verdwijnt wel. Alles voor de kleine 😁 geen tips maar wel een aanmoediging JE KAN Het 💪🏻

4 jaar geleden

Afgelopen vrijdag na de positieve test gelijk gestopt. Ik was een behoorlijke kettingroker maar alles voor die kleine. Slaap jij ook zo onrustig? En word je vaak wakker? Heb echt het idee dat dat door het stoppen met roken komt.

4 jaar geleden

Ben ook gelijk gestopt toen t raak was, was al aan afbouwen omdat we er toch al mee bezig waren. Had deze keer niet t idee dat t gelukt was tot ik niet ongesteld werd en na 4 dagen toch maar een test gedaan heb want buiten t feit dat ik niet meer normaal kan eten en na 2 happen misselijk ben heb ik eigenlijk nergens last van (dacht n griepje aangezien het daarop leek incl snotteren) Vriend rookt niet dus dat scheelt ook al een stuk, mn moeder wel en daar heb ik geen moeite mee als ik daar ben en ze rookt dan kan ik dat wel loslaten. Momenten met opstaan en na t eten en tijdens mn werk in de auto zijn voor mijn wat lastig maar dan pak ik een zuurtje en dan gaat t wel. Nu 9 dagen gestopt en steeds minder denk ik eraan.

4 jaar geleden

Knap hoor! Wees ook trots op jezelf! Ik ben nu 2 maand gestopt met roken omdat wij toen met de icsi begonnen. Bij mij helpt het heel erg om te bedenken waarvoor ik het doe. Denk aan de gezondheid van de kleine en jezelf. Jij moet op je gezondst zijn, zodat je een goed huis nu bent voor de baby. Als je trek krijgt in een sigaret, zoek dan afleiding.. de zin is echt maar een paar minuutjes. Dit vaak op een dag.. en hoe langer je gestopt bent, hoe minder vaak deze momenten voor komen. Veel succes!

4 jaar geleden

Ik ben ook direct gestopt met roken nadat ik zag dat de test positief was. Enigste advies wat ik je kan geven is denken aan dat er een klein wondertje in je buik groeit. Het zal soms alsnog moeilijk zijn, maar ik denk dat het het uiteindelijk allemaal waard is. Heel veel succes!

4 jaar geleden

Toen we besloten te gaan oefenen ben ik gestopt met roken.... Dit was 27 Januari dit jaar.... Op 7 Februari was mijn laatste menstruatie.... Nu 5 weken zwanger.... 😁🙏❤

4 jaar geleden

Reactie op Michelle L

Afgelopen vrijdag na de positieve test gelijk gestopt. Ik was een behoorlij ...
Hier ook een slechte slaper ineens, in de avond klaarwakker en niet in slaap kunnen vallen en elke ochtend wakker voor de wekker 🤦‍♀️ slaap nu maar 3 tot 4u per nacht en heel onrustig ipv 6 tot 7 wat ik normaal deed. Dit heb ik nu al bijna 4 weken (dus vlak na bevruchting is dit gestart nu ik zo terug denk) en ik ben pas 9 dagen gestopt met roken sinds de test positief was dus mijn slechte slapen is niet van t roken

4 jaar geleden

Nou ik wilde ook direct stoppen maar dat lukte nog niet helemaal. Ondanks ik weet dat het slecht voor jr baby is neem ik af en toe nog een trekje 😱. Ik probeer het steeds minder en minder. Ik rookte een pakje per dag tot dat ik wist dat ik zwanger was (was onverwachts). De eerste week rookte ik verdeeld over de hele dag 2.5 sigaret ik rook nu nog een halve denk ik. En wil nu eigenlijk over een paar dagen er helemaal vanaf zijn. Maar inderdaad het is zo moeilijk..

4 jaar geleden

Ik heb ruim een jaar geleden 1 hypnose sessie gedaan en ik heb nooit meer gerookt. Mijn partner precies hetzelfde!

4 jaar geleden

Hay ik bij mijn eerste gelijk gestopt met roken was echt een eitje , na de bevalling weer begonnen. Nu weer zwanger van tweede , ben ook gestopt nu alleen merk dat ik het deze keer heel moeilijk vind, heb nog wel een sigaret gerookt, maar voel me dan zo schuldig iemand tips?

4 jaar geleden

Ik ben bij een positieve test op 25 februari meteen gestopt. Ik had de eerde paar dagen het wel moeilijk, nu alleen maar blij! Vindt het stinken en mijn behoefte zijn weg! 🙏🏻 Nu helaas wel een piep in mijn longen en een antibiotica.. mag van de dokter niet meer beginnen! 😂

4 jaar geleden

Ik heb tandenstokers en smint continu bij me. Zodra ik heel erg zin heb pak ik 1 van de twee. De eerste week was het wel lastig maar daarna eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan. Vind het nu ook erg stinken

4 jaar geleden

Lastig, ik gebruik nog nicotine kauwgom. Vraag me ook af hoe schadelijk dat is. Donderdag afspraak bij de huisarts om er even over te praten.